Klopt, die komt dan ook.quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:07 schreef Mirri het volgende:
Mooie foto van Roger.![]()
Venus Williams![]()
Je mag ook best een plaatje van Martina Hingis doen.![]()
Om te janken inderdaad, deze partij.quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:22 schreef Butra het volgende:
Ik zit nog helemaal niet in de grassfeer.
Zal ook wel komen doordat mn eerste graspartij van het jaar Nadal - Verdasco is.![]()
Inderdaad.quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:22 schreef Butra het volgende:
Ik zit nog helemaal niet in de grassfeer.
Zal ook wel komen doordat mn eerste graspartij van het jaar Nadal - Verdasco is.![]()
Haas.quote:Op zondag 18 juni 2006 10:38 schreef Norrage het volgende:
Federer, Hewitt, Roddick, Ancic/Blake de favorieten en in die volgorde? Nadat we nu de twee toernooien zich hebben zien ontwikkelen?
http://www.wielerpools.com/index.phpquote:Op zondag 18 juni 2006 14:01 schreef jorienvdherik het volgende:
tvp nog wimbledon games online ?
Wat een mooie OP.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:31 schreef TheGeneral het volgende:
Het komt er weer aan. Het gravel seizoen is over en we gaan weer naar gras.![]()
Waarom heeft ze geen snor meer? Ik was er net aan gewend geraakt.quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:27 schreef Mirri het volgende:
Ohhh prachtige foto van Martina![]()
![]()
edit: geen snor te bekennen![]()
Idd.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:12 schreef mitt het volgende:
Misschiek komt het inderdaad omdat we allemaal anti-grasspelers te zien krijgen, wat een verschrikking.
De qualificaties zijn al begonnen, dan laten ze niemand meer toe op plaatsing. Maar komen er LuckyLosers voor de afvallers. Sluiter zou pas de vierde zijn die ze toelaten.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:11 schreef zjroentje het volgende:
Met een beetje mazzel wordt Sluiter ook nog toegelaten tot het hoofdtoernooi.
2 Nederlanders in het hoofdtoernooi momenteel. Het blijft treurig ...
In de kwalificaties van Rosmalenquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:42 schreef mitt het volgende:
met z'n ene officiele wedstrijd op gras honderduizendjaar geleden.
Tweede ronde kwalificaties was het laatste dat ik erover las. Ik zal het eens opzoekenquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:46 schreef Spooky4u het volgende:
Wessels is volgens mij toch ook doorgedrongen... of nog net niet?
Het was wel met zweet tussen de billetjes, want Moya meldde zich pas om 23:55 af.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:53 schreef TheGeneral het volgende:
Goed nieuws, van Gemerden zit in het hoofdtoernooi!
Dat bedoel ik met een beetje mazzel.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:31 schreef XL het volgende:
Sluiter zou pas de vierde zijn die ze toelaten.
Maar inmiddels kunnen we dus met zekerheid zeggen dat hij er niet bij is. Want de termijn om alternates toe te laten is voorbij.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:45 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat bedoel ik met een beetje mazzel.
Nee.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:55 schreef Mirri het volgende:
Doet Lindsay Davenport ook mee ????????????????????????????????????????????????????????????????????????????![]()
Het is tijd dat die oude taart haar tennisschoenen aan de wilgen hangt... maar waar maak je je uberhaupt druk om. Het is damestennis en ze ziet er niet uit. Het laat een ieder koud als zij een banaan naar binnen werkt.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:58 schreef Mirri het volgende:
[..]
Is ze nog niet hersteld?????
Zal ze ooit nog meedoen?
![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:06 schreef XL het volgende:
[..]
Het is tijd dat die oude taart haar tennisschoenen aan de wilgen hangt... maar waar maak je je uberhaupt druk om. Het is damestennis en ze ziet er niet uit. Het laat een ieder koud als zij een banaan naar binnen werkt.
Derhalve ....quote:
Kijk, tegen dit soort oppervlakkigheid kan ik niet tegenquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:06 schreef XL het volgende:
[..]
Het is tijd dat die oude taart haar tennisschoenen aan de wilgen hangt... maar waar maak je je uberhaupt druk om. Het is damestennis en ze ziet er niet uit. Het laat een ieder koud als zij een banaan naar binnen werkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |