het is een complotquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
Waarom is daar een account voor geopend want ik snap er echt de ballen niet van
Oh?quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:26 schreef DaFan het volgende:
Nou antwoord dan maar:
Dat zijn niet ingelogde users of mensen zonder account die graag naar jouw tronie kijken.
Geregistreerd op: maandag 29 december 2003 @ 13:39quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:12 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:13 schreef Anonieme_Fokker het volgende:
[..]
Gaan we nu registratiepenispimpen?
Sorry, ik heb het nogal druk zoals je ziet, ik zal zo spoedig mogelijk wat in je fobo zetten.quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Hry loser wat loop je te lurken bij mij en niks achterlaten![]()
Zo druk als je het hebt zie ik je volgens mij wel ALLE fotoboeken afgaanquote:Op woensdag 14 juni 2006 18:14 schreef Anonieme_Fokker het volgende:
[..]
Sorry, ik heb het nogal druk zoals je ziet, ik zal zo spoedig mogelijk wat in je fobo zetten.
Daar heb ik het dus druk mee.quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Zo druk als je het hebt zie ik je volgens mij wel ALLE fotoboeken afgaan![]()
quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:18 schreef Anonieme_Fokker het volgende:
[..]
Daar heb ik het dus druk mee.
van de TS.quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
maar van wie ben je nou een kloon?
Ik ben heul geen kloon mên.quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
![]()
![]()
kan me voorstellen idd dat je daar je dagen mee vult, maar van wie ben je nou een kloon?
nee, maar Anonieme_Fokker wel... en dat ben JIJ!quote:
En ik héb ook geen klonen!quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:21 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
nee, maar Anonieme_Fokker wel... en dat ben JIJ!![]()
No way dat ik een kloon benquote:Op woensdag 14 juni 2006 18:23 schreef Anonieme_Fokker het volgende:
[..]
En ik héb ook geen klonen!. Het idee alleen al.
dus je geeft het toe!quote:
quote:
Idd, ik word schijtziek van die gastquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/user/anonieme_Fokker
Wie in godsnaam is dit?
Altijd, maar dan ook altijd als ik ergens in iemand fotoboek kijk dan is hij de laatste voyeur, dus iemand een idee wie dit is?
TS vraagt zich af wie het is, ik post zijn AT. Klaar toch, kan mij de rest van dit topic wat schelen.quote:Op maandag 19 juni 2006 01:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wat? Daar hebben we toch niks aan, lees jij wel topics door ofzo?
voor een niet-kloon weet jij wel veel van dit forum afquote:Op maandag 19 juni 2006 02:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
EEEj geen offtopic gelul in mijn topic ga maar een maikuuul topic verkloten![]()
Als jij mijn topics goed had gelezen dan wist je dat ik al jaren meekijk en lees maar nooit een account heb geopend, dat heb ik dus laatst wel gedaan dus zodoende weet ik van genoeg zaken afquote:Op maandag 19 juni 2006 02:47 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
voor een niet-kloon weet jij wel veel van dit forum af.
sorry,ik interesseer me niet in tering newbies vandaar dat ik niet zoveel van je af weet.(gelukkig)quote:Op maandag 19 juni 2006 02:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Als jij mijn topics goed had gelezen dan wist je dat ik al jaren meekijk en lees maar nooit een account heb geopend, dat heb ik dus laatst wel gedaan dus zodoende weet ik van genoeg zaken af![]()
![]()
Ik ookquote:Op donderdag 7 september 2006 09:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hij blijft bezig hevraag me af wat hij hele dagen doet behalve lurken
Denken? Dit is ONZ hoor.quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:04 schreef NJ het volgende:
Anonieme Fokker was het tekstje dat altijd in beeld kwam bij 'laatste lurker' als die user of niet ingelogd was, of z'n status op anoniem had staan.
Toen heeft iemand die nick geregd en bij een fotoboek update heeft Knut die tekst 'anonieme fokker' vervangen door een link naar 'Anonieme_Fokker'.
Was dat nou zo moeilijk te bedenken?
Ah, zoquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:04 schreef NJ het volgende:
Anonieme Fokker was het tekstje dat altijd in beeld kwam bij 'laatste lurker' als die user of niet ingelogd was, of z'n status op anoniem had staan.
Toen heeft iemand die nick geregd en bij een fotoboek update heeft Knut die tekst 'anonieme fokker' vervangen door een link naar 'Anonieme_Fokker'.
Wat een bof, zulke lolbroeken in de crewquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:04 schreef NJ het volgende:
Echte rel inderdaadquote:
Kloptquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:51 schreef Anonieme_Fokker het volgende:
Wat een kutkick.
quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:21 schreef Asilanom het volgende:
[..]
Maar daar is het nu niet, of wel?
Ja heb ik gezocht voor je eigen naamtopic hequote:Op zaterdag 25 november 2006 15:51 schreef Anonieme_Fokker het volgende:
Wat een kutkick.
Kutkick. Antwoord staat paar posts boven je.quote:
quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:04 schreef NJ het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |