quote:Op maandag 17 juli 2006 14:42 schreef leonieke het volgende:
Nog 18 dagen en het is ook zo ver voor ons
Ik kijk er al helemaal naar uit, ook al is het dit jaar maar allemaal klein natuurlijk![]()
Afgelopen weekend naar een trouw geweest en tjah.. ik werd toen al helemaal sentimenteel want precies 52 weken later gaan wij voor het altaar staan![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:38 schreef Rebelbitch het volgende:
onze eerste foto's![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
[afbeelding]
Hier wachtten we iedereen op om op de boot te gaan feesten en naar een eiland te varen waar we verder gingen feesten en bbqen![]()
quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:26 schreef marlieske het volgende:
Wij (Michel & Marlies) gaan trouwen 1 september 2006
13.15 uur burgerlijk huwelijk
14.15 kerkelijk huwelijk
leuk hoorquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:18 schreef Joene het volgende:
De komende weken gaan mijn vriendin en ik de locatie en dergelijke vastleggen
welneequote:Op maandag 24 juli 2006 12:11 schreef Joene het volgende:
Ceremoniemeester is toch niet eh "verplicht" ?
nee zeker niet. Maar ik ben heel slecht in verrassingen en wil dus graag van te voren weten wat ik een beetje kan verwachten. Op deze manier kunnen stukjes en dergelijke bij de ceremoniemeester gemeld worden en kan die me inlichten over wat ik ongeveer kan verwachten, waardoor ik me beter kan handhaven (klinkt heel zwaar, maar zo zwaar is het nou ook weer niet).quote:Op maandag 24 juli 2006 12:11 schreef Joene het volgende:
Ceremoniemeester is toch niet eh "verplicht" ?
Nou gelukkig komt er bij ons geen bruiloft , en diegene die een stukje opvoert gaat het oplopen want ik loop van mn eigen trouwerij wegquote:Op maandag 24 juli 2006 12:39 schreef Troel het volgende:
[..]
nee zeker niet. Maar ik ben heel slecht in verrassingen en wil dus graag van te voren weten wat ik een beetje kan verwachten. Op deze manier kunnen stukjes en dergelijke bij de ceremoniemeester gemeld worden en kan die me inlichten over wat ik ongeveer kan verwachten, waardoor ik me beter kan handhaven (klinkt heel zwaar, maar zo zwaar is het nou ook weer niet).
En het is altijd wel handig als er iemand is die een beetje kan aangeven aan de mensen wanneer ze hun liedje of hun dansje mogen doen enzo.
Ik ga zingenquote:Op maandag 24 juli 2006 13:00 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou gelukkig komt er bij ons geen bruiloft , en diegene die een stukje opvoert gaat het oplopen want ik loop van mn eigen trouwerij weg
Je krijgt niet eens de kans de microfoon vast te pakkenquote:
quote:Op maandag 24 juli 2006 13:00 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou gelukkig komt er bij ons geen bruiloft , en diegene die een stukje opvoert gaat het oplopen want ik loop van mn eigen trouwerij weg
Nou ik heb een aantal mensen die het wel in hun hoofd zouden halen en die heb ik dan ook persoonlijk gewaarschuwd want ik loop serieus weg van mn eigen feest ik kan niet tegen dat debiele gedrag van stukjes / liedjes / gedichtjes onzin.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:16 schreef Igraine het volgende:
[..]
![]()
Zo denk ik er ook over hoor. Nou zou ook niemand van mijn vrienden en/of familie iets dergelijks in z'n hoofd halen.![]()
En ik ben gelukkig al getrouwd, zonder stukjes, dansjes of dingetjes![]()
In dezelfde kerk? Of op hetzelfde stadhuis?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 08:35 schreef Troel het volgende:
Over toeval gesproken:
De jongen waar ik op de basisschool compleet gek van was, gaat trouwen.
Op 16 mei 2007![]()
Daar valt je broek toch van af
En ben je nog van plan om eventueel een tattoo te laten zetten of is het idee helemaal van de baan geschoven?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:15 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Vandaag hebben wij de ringen gekocht, het zijn helemaal geen officiele trouwringen, we hebben eerst ook lang getwijfeld of er uberhaupt ringen zouden komen want een tattoo leek ons ook leuk.
Maar dit zijn ze dan geworden, heel simpel zilver glimmend.
[afbeelding]
Volgende week zondag gaan we op weg![]()
Hangt er vanaf waar in Azië je heen wilt, het regent niet overal tegelijk (vrij groot continent). In Thailand bijvoorbeeld valt de regentijd in juli-september.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:50 schreef Doopy-X- het volgende:
ik ga maar es meelurken
Onze grote dag is op 25 mei 2007. Toch zijn de voorbereidingen al in volle gang:
To doHuwelijksreis - wilden eerst de kant van Azië op maar daar regend het dan
Op zich heb je gelijk maar een huwelijksreis is ook om te ontspannen na alle stress. Dan kunnen we misschien beter een andere keer rond gaan trekken en nu lekker de zon opzoeken in zuid-amerika ofzoquote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:03 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waar in Azië je heen wilt, het regent niet overal tegelijk (vrij groot continent). In Thailand bijvoorbeeld valt de regentijd in juli-september.
En regen hoeft helemaal niet de pret de bederven, het is ook een soort lente, overal bloeien bloemen. Ik ben tijdens de regentijd in Thailand geweest (rondreis) en het was echt geweldig! We zijn wel een paar keer verregend (3 dagen op een 25-daagse reis), maar bij 35ºC is dat lang niet zo erg als in Nederland verregenen. Het is wel lekker verkoelend.![]()
Je hebt nu de jurk al? Dan ben je er vroeg bij, weet je zeker dat je niet meer afvalt of aankomt of iets dergelijks? Of heb je enkel uitgezocht wat je wilt hebben? (Je kan ook overal "je vriendin" lezenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:50 schreef Doopy-X- het volgende:
ik ga maar es meelurken
Onze grote dag is op 25 mei 2007. Toch zijn de voorbereidingen al in volle gang:
To doPak/schoenen - november/december kijken Ringen - weten al ongeveer wat we willen, moeten ze nog kopen Uitnodigingen Bedankjes Kleding bruidsjonkers/meisjes Getuigen vragen Locatie fotoreportage Huwelijksreis - wilden eerst de kant van Azië op maar daar regend het dan Hotel voor huwelijksnacht
DoneLocatie trouwen/eten/feest - alles op 1 geweldige locatie Jurk/lingerie/schoenen - van schoonmamma gehad Fotograaf - foto's tegen kostprijs, maken er zelf een digitaal afgedrukt fotoboek van Ceremoniemeester - aangetrouwde neef van de bruid Auto - lenen de auto van de ceremoniemeester (Jaguar S-type) Muziek - DJ geboekt
Ze was er vroeg bij, liep tegen een geweldige jurk aan bij een uitverkoop van een bruidswinkel die stopte. In het kader van veel voor weinigquote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:06 schreef Troel het volgende:
[..]
Je hebt nu de jurk al? Dan ben je er vroeg bij, weet je zeker dat je niet meer afvalt of aankomt of iets dergelijks? Of heb je enkel uitgezocht wat je wilt hebben? (Je kan ook overal "je vriendin" lezen)
Maar zoals ik al zei... niet heel Azië heeft tegelijk regentijd, in Thailand bijvoorbeeld dus niet in mei.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:05 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Op zich heb je gelijk maar een huwelijksreis is ook om te ontspannen na alle stress. Dan kunnen we misschien beter een andere keer rond gaan trekken en nu lekker de zon opzoeken in zuid-amerika ofzo
Heb je al een adresje voor je bruidskinderen?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:05 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Op zich heb je gelijk maar een huwelijksreis is ook om te ontspannen na alle stress. Dan kunnen we misschien beter een andere keer rond gaan trekken en nu lekker de zon opzoeken in zuid-amerika ofzo
Nee hoor, heel gebruikelijk juist, voorzover ik weetquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:08 schreef Suerte het volgende:
Is dat raar, en hoe hebben jullie dat gedaan![]()
nvmquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:52 schreef Troel het volgende:
Bij ons is het trouwens om
14:00 uur verzamelen, om
14:30 trouwen, om
15:00 uur feliciteren met wat drinken, om
15:15 rondleiding resp. foto's
16:30 borrel (met mogelijkheid tot stukjes)
17:30 diner (met mogelijikheid tot stukjes)
19:30 even rust
20:00 FEEEEEEST (met mogelijkheid tot stukjes)
0:30 oprotten!
Jeps, dierenpark Amersfoortquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:54 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Dat klinkt ERG bekend, alles op 1 lokatie?
Wij hebben dat precies zo gedaan..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:08 schreef Suerte het volgende:
Even een vraag over de trouwfoto's:wij willen graag een reportage met zijn 2tjes, dus zonder familie.Het idee is om bij het stadhuis een paar foto's met iedereen te maken, dan iedereen naar een restaurantje sturen om te lunchen, en dan wij saampjes in een parkje de fotoreportage.
Is dat raar, en hoe hebben jullie dat gedaan![]()
Is het enkel een burgerlijk huwelijk of direct ook voor de kerk en een groot feest?quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:24 schreef Suerte het volgende:
Over 12 dagen ga ik![]()
![]()
![]()
![]()
ben toch al een beetje zenuwachtig![]()
Hoeveel mensen hadden jullie uitgenodigd, en hebben jullie het bewust klein gehouden?quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:27 schreef leonieke het volgende:
[..]
Is het enkel een burgerlijk huwelijk of direct ook voor de kerk en een groot feest?
Ik was niet nerveus omdat het allemaal heel klein was voor ons dit jaar.
Een beetje zoals bij onsquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:32 schreef Suerte het volgende:
Het is enkel een burgelijk huwelijk met 9 gasten.Volgend jaar geven we een groot feest in Nederland.
Het was de bedoeling om alleen 2 getuigen uit te nodigen, maar mijn (aanstaande) schoonfamilie heeft zichzelf uitgenodigd.Het zijn enkel de ouders, 2 broers, schoonzus en nichtje en neef, dus het valt nog mee
.
Wij waren met 15: phille en ik, mijn ouders en mijn zus (getuige) en haar man, phille's ouders en zijn broer (getuige) en zijn vrouw, phille's grootouders (3) en nog twee familievrienden (een koppel, zij filmden alles en namen alle foto's).quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:34 schreef Suerte het volgende:
[..]
Hoeveel mensen hadden jullie uitgenodigd, en hebben jullie het bewust klein gehouden?
Ik wilde een groot feest, met alles erop en eraan, maar de omstandigheden laten dat nu niet toe![]()
Daar mag zoveel tijd tussenzitten als je zelf wilt. Je hoeft zelfs niet voor de kerk te trouwen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:47 schreef Suerte het volgende:
Ik wist niet dat er zoveel tijd mocht/kon zitten tussen burgelijk en kerkelijk huwelijk?
Leuk dat jullie volgend jaar ook een groot feest geven![]()
![]()
![]()
Wat je zegt, heb je nog lekker de tijd om alles te regelen.
Gaan jullie nog op huwelijksreis??
Ennuh....je raad neem ik van harte aan![]()
Ik houd niet van dat soort mensen. Zichzelf uitnodigenquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:32 schreef Suerte het volgende:
Het is enkel een burgelijk huwelijk met 9 gasten.Volgend jaar geven we een groot feest in Nederland.
Het was de bedoeling om alleen 2 getuigen uit te nodigen, maar mijn (aanstaande) schoonfamilie heeft zichzelf uitgenodigd.Het zijn enkel de ouders, 2 broers, schoonzus en nichtje en neef, dus het valt nog mee
.
Nouja, als je er zelf vrede mee hebt is het natuurlijk wel te doen. Ik zou dan alleen ook mijn ouders erbij willen hebben (weet niet of dat een optie is natuurlijk).quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:19 schreef Suerte het volgende:
Ik hou er zelf ook niet van, maar ja, niets meer aan te doen.Ik was de eerste dagen best pissed, maar nu vind ik het wel best.Hoe meer zielen......
![]()
Eigenlijk hadden we 'nee' en 'het feest is volgend jaar' moeten zeggen, maar ze hadden min of meer al de tickets geboekt, tsja, dan zeg je niet zo gauw nee meer
![]()
En mijn aanstaande had al ja tegen ze gezegd zonder het met mij te overleggen![]()
![]()
Ja duh, dat is toch logisch dat dat niet hoeft.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:50 schreef leonieke het volgende:
[..]
Daar mag zoveel tijd tussenzitten als je zelf wilt. Je hoeft zelfs niet voor de kerk te trouwen.
Hoeven niet, maar als ik denk aan een land als Polen hoef je ginder niet naar het stadhuis te gaan, daar wordt alles in de kerk geregeld.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:41 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ja duh, dat is toch logisch dat dat niet hoeft.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |