quote:Op maandag 17 juli 2006 14:42 schreef leonieke het volgende:
Nog 18 dagen en het is ook zo ver voor ons
Ik kijk er al helemaal naar uit, ook al is het dit jaar maar allemaal klein natuurlijk![]()
Afgelopen weekend naar een trouw geweest en tjah.. ik werd toen al helemaal sentimenteel want precies 52 weken later gaan wij voor het altaar staan![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:38 schreef Rebelbitch het volgende:
onze eerste foto's![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
[afbeelding]
Hier wachtten we iedereen op om op de boot te gaan feesten en naar een eiland te varen waar we verder gingen feesten en bbqen![]()
quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:26 schreef marlieske het volgende:
Wij (Michel & Marlies) gaan trouwen 1 september 2006
13.15 uur burgerlijk huwelijk
14.15 kerkelijk huwelijk
leuk hoorquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:18 schreef Joene het volgende:
De komende weken gaan mijn vriendin en ik de locatie en dergelijke vastleggen
welneequote:Op maandag 24 juli 2006 12:11 schreef Joene het volgende:
Ceremoniemeester is toch niet eh "verplicht" ?
nee zeker niet. Maar ik ben heel slecht in verrassingen en wil dus graag van te voren weten wat ik een beetje kan verwachten. Op deze manier kunnen stukjes en dergelijke bij de ceremoniemeester gemeld worden en kan die me inlichten over wat ik ongeveer kan verwachten, waardoor ik me beter kan handhaven (klinkt heel zwaar, maar zo zwaar is het nou ook weer niet).quote:Op maandag 24 juli 2006 12:11 schreef Joene het volgende:
Ceremoniemeester is toch niet eh "verplicht" ?
Nou gelukkig komt er bij ons geen bruiloft , en diegene die een stukje opvoert gaat het oplopen want ik loop van mn eigen trouwerij wegquote:Op maandag 24 juli 2006 12:39 schreef Troel het volgende:
[..]
nee zeker niet. Maar ik ben heel slecht in verrassingen en wil dus graag van te voren weten wat ik een beetje kan verwachten. Op deze manier kunnen stukjes en dergelijke bij de ceremoniemeester gemeld worden en kan die me inlichten over wat ik ongeveer kan verwachten, waardoor ik me beter kan handhaven (klinkt heel zwaar, maar zo zwaar is het nou ook weer niet).
En het is altijd wel handig als er iemand is die een beetje kan aangeven aan de mensen wanneer ze hun liedje of hun dansje mogen doen enzo.
Ik ga zingenquote:Op maandag 24 juli 2006 13:00 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou gelukkig komt er bij ons geen bruiloft , en diegene die een stukje opvoert gaat het oplopen want ik loop van mn eigen trouwerij weg
Je krijgt niet eens de kans de microfoon vast te pakkenquote:
quote:Op maandag 24 juli 2006 13:00 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou gelukkig komt er bij ons geen bruiloft , en diegene die een stukje opvoert gaat het oplopen want ik loop van mn eigen trouwerij weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |