Nee, want we willen ook humor.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:44 schreef Shreyas het volgende:
Ik begrijp niet wat dit topic doet in de WK 2006-categorie. België is helemaal niet aanwezig op dit WK, dus kan dit topic niet gewoon naar het Voetbal-forum?
Ik verwacht dat er over 10 jaar bijna geen betaald voetbal meer is in Belgie,das pas humor.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:44 schreef Shreyas het volgende:
Ik begrijp niet wat dit topic doet in de WK 2006-categorie. België is helemaal niet aanwezig op dit WK, dus kan dit topic niet gewoon naar het Voetbal-forum?
De eerste 12 jaar zie ik geen rode duivels spelen op een WK of zelfs een EK. Voetballend stelt dat landje niet veel meer voor.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 05:50 schreef livetothegoal het volgende:
[..]
Ik verwacht dat er over 10 jaar bijna geen betaald voetbal meer is in Belgie,das pas humor.
Al die boerenclubjes zullen failliet gaan,Anderlecht in de nederlandse competitie,misschien dat de roze duivels na jaren in NL wel weer een keer een toernooi halen;in 2014,ofzo?![]()
Ik kan niet wachten.
Je snapt het niet. Van Basten zet zijn team ontzettend sterk neer. Dit Oranje speelt niet zoals wij 30 jaar gewend waren. Ze spelen nu vanuit een goede organisatie. De verdediging stond als een huis in de 2e helft want welke kansen werden er na rust eigenlijk weggegeven door Oranje? Niet veel. En de Belgen maar lachen om de verdediging van Oranje ..... ik lach mij rot als Belgie straks voor de EK-kwalificatie moet spelen tegen de 3 WK-gangers in hun poule. 's Kijken of ze dan nog steeds een grote mond hebben.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:39 schreef BramKVO het volgende:
Belgie zou op identieke wijze moeten gewonnen hebben van Ivoorkust vandaag als Nederland gedaan heeft, je zou ippon horen hoor met termen als 'antivoetbal'. Wel ippon, je trotse oranje werd 2de helft onder de voet gelopen door Ivoorkust, en het raakte niet verder dan ouderwets catenacciovoetbal ! Plus dat ze zich gelukkig prijzen dat Ivoorkust niet min. 1 penalty heeft gekregen ...
Voor voetbalminnend Europa hoop ik van niet want ze doen altijd voor spek en bonen mee.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 06:08 schreef MrSASO het volgende:
Nog altijd beter als Ierland of Schotland,
Hopelijk zijn ze er met het EK er weer bij.
Maar die ploeg zie ik in de verste verte er nog niet aankomen.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 06:39 schreef Hathor het volgende:
De Belgen verdienen meer krediet dan al die flauwekul hier. Veel liever zie ik dat ze weer een goede ploeg op de been brengen, zodat wij weer rekening met ze moeten houden. Een gezonde rivaliteit is altijd nog beter dan helemaal geen rivaliteit.
Niemand zegt dat NL niet zo mag spelen. Maar BramKVO heeft wel een sterk punt als hij zegt dat als België zo had gespeeld, het weer anti-voetbal was geweest voor jou.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 06:11 schreef Ippon het volgende:
[..]
Je snapt het niet. Van Basten zet zijn team ontzettend sterk neer. Dit Oranje speelt niet zoals wij 30 jaar gewend waren. Ze spelen nu vanuit een goede organisatie. De verdediging stond als een huis in de 2e helft want welke kansen werden er na rust eigenlijk weggegeven door Oranje? Niet veel. En de Belgen maar lachen om de verdediging van Oranje ..... ik lach mij rot als Belgie straks voor de EK-kwalificatie moet spelen tegen de 3 WK-gangers in hun poule. 's Kijken of ze dan nog steeds een grote mond hebben.
Horen zo'n mensen thuis op dit forum?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 06:24 schreef livetothegoal het volgende:
-knip-
Je projecteert je eigen gevoelens op anderen. Wij kunnen voor jou niets goeds doen, niet andersom.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:26 schreef Ippon het volgende:
Volgens mij is het iets typisch Belgisch om erg subjectief naar Nederlandse prestaties te kijken. In hun ogen kunnen we gewoon niks goed doen. Als we winnen is het onverdiend en als we verliezen dan komt het omdat we dikke nekken hebben.
En waarom woont je vriendin in België? Omdat het hier beter is?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:26 schreef Ippon het volgende:
Een vriendin van mij die in België woont, belde mij gisteren op. Die hoorde ook dergelijke uitspraken daar 'op café'. Ze heeft daarom lekker thuis gekeken. Kunnen juichen en schelden zonder dat er jaloerse Belgen rotopmerkingen maken. Want dan doen ze! Bij voortduring. Die 'Nederlandse kroeg' bleek vol te zitten met dronken Belgen die door alles heen lalden. Ze is dus snel gevlucht. Belgen zitten volgens haar vol rancune jegens Nederland. Maar wel lekker verdienen aan die Ollanders. En zuinig zijn ze zelf, op het gierige af.
Ja, dat kan ze idd wel.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:43 schreef Ovidius het volgende:
Omfg, dievriendin van jou kan nogal generaliseren.![]()
Ach ja, FIFA 2006quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:00 schreef Heero87 het volgende:
Nog drie uurtjes tot Colombia!![]()
De boodschap is in ieder geval duidelijk:
[afbeelding]
Bron?quote:Op zondag 18 juni 2006 00:47 schreef Radegast het volgende:
Belgie heeft kansloos verloren. De broertjes Murillo van Boca Juniors scoorden elk éénmaal.
Verder hielp het ook niet dat Deschacht en Davy Schollen allebei een owngoal maakten.
Colombia-Belgie 4-0
Radegast lacht er maar wat mee. Ik ben net terug uit Duitsland. Prachtige wedstrijd gezien, alleen de verhoopte kwalificatie is er nog niet: 3-3!quote:
Mooi zo!quote:Op zondag 18 juni 2006 00:52 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Radegast lacht er maar wat mee. Ik ben net terug uit Duitsland. Prachtige wedstrijd gezien, alleen de verhoopte kwalificatie is er nog niet: 3-3!
Twee doelpunten van Dembele, eentje van Timmy Simons (een penalty). Wie voor de Colombianen scoorde doet er niet toe.
Iig, een puntje op de slotspeeldag tegen Nigeria volstaat voor de kwalificatie.
Of Kameroen of Honduras. Maar waarschijnlijk wordt het Kameroenquote:Op zondag 18 juni 2006 01:52 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Mooi zo!![]()
Wie kunnen we eventueel tegen het lijf lopen in de tweede ronde? China? Oostenrijk?
Idd. Het wordt knap lastig. Met Griekenland, Denemarken, Rusland en Uruguay zitten er nog een hoop flinke kleppers in het toernooi.quote:Op zondag 18 juni 2006 09:21 schreef Falco het volgende:
[..]
Of Kameroen of Honduras. Maar waarschijnlijk wordt het Kameroen.
Pardonquote:Op zondag 18 juni 2006 00:47 schreef Radegast het volgende:
Belgie heeft kansloos verloren. De broertjes Murillo van Boca Juniors scoorden elk éénmaal.
Verder hielp het ook niet dat Deschacht en Davy Schollen allebei een owngoal maakten.
Colombia-Belgie 4-0
helemaal niet. Het gaat erom moest belgie op dezelfde wijze gewonnen hebben van Ivoorkust, de NL'ers zouden praten over antivoetbal en mazzel. Terwijl het nu aanzien wordt als een sterke prestatie omdat het van Oranje is ...quote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:38 schreef Hathor het volgende:
[..]
Proef ik hier een ontzettend verzuurde Belg die helemaal niet kan hebben dat Nederland een ronde verder is ?
Ja, je doet aardig je best...quote:Op zondag 18 juni 2006 18:48 schreef Heero87 het volgende:
Wel frapant dat dit topic al meer reacties heeft dan een hoop andere topics van landen die wel meedoen aan het WK.
quote:Op zondag 18 juni 2006 23:40 schreef Pumatje het volgende:
whaha hoe kan het nou dat belgie inters speelt terwijl het WK aan de gang is?
wat lul je nou toch man ? Lees je voetbalgeschiedenis erop na en dan ga je misschien weten dat Belgie een land is met een absolute WK-geschiedenis. Er zijn trouwens momenten id geschiedenis geweest dat Belgie beter was dan NL (de periode 1980 - 1986 was er zo 1, in 1990 wellicht ook en in 2002 ook eigenlijk, wellicht niet op papier maar wel id praktijk vermits wij er toen bijwaren). Het is een feit dat NL qua geschiedenis nog ietsje hoger staat, maar als je beweert dat Belgie op WK's en id voetbalwereld nooit iets betekende ben je een voetballeek.quote:Op maandag 19 juni 2006 00:08 schreef Pumatje het volgende:
Ja jullie waren bijna een keer kampioen van iets, we weten het![]()
Right on.quote:Op maandag 19 juni 2006 00:13 schreef BramKVO het volgende:
[..]
wat lul je nou toch man ? Lees je voetbalgeschiedenis erop na en dan ga je misschien weten dat Belgie een land is met een absolute WK-geschiedenis. Er zijn trouwens momenten id geschiedenis geweest dat Belgie beter was dan NL (de periode 1980 - 1986 was er zo 1, in 1990 wellicht ook en in 2002 ook eigenlijk, wellicht niet op papier maar wel id praktijk vermits wij er toen bijwaren). Het is een feit dat NL qua geschiedenis nog ietsje hoger staat, maar als je beweert dat Belgie op WK's en id voetbalwereld nooit iets betekende ben je een voetballeek.
Nou, dat heet dus "supporteren". Vandaag speelde Zuid-Korea gelijk tegen Frankrijk op het WK, en de Zuid-Koreanen waren massaal aan het feesten. Dat is dus heel wat anders dan die Oranje fluitconcerten tijdens Nederland-Ivoorkust, wanneer een Nederlandse speler het aandurft om een terugspeelbal naar Van der Sar te proberen. (Terwijl Nederland 2-1 voorstaat en virtueel door is naar de tweede ronde...)quote:Op maandag 19 juni 2006 00:33 schreef Falco het volgende:
1994, het jaar waarin Preud'homme België hielp naar een 1-0 overwinning tegen Nederland.
In 1998 daarentegen vond ik de Belgen gewoon vervelend na het 0-0 gelijkspel. Ik heb me altijd afgevraagd of ze na het gelijkspel tegen Zuid-Korea (dat uitschakeling betekende) ook uitgebreid feest vierden...
ik geloof dat je het niet helemaal snapt. het gelijkspel in 98 vierden de Belgen alsof ze zojuist WK geworden waren. En dat was niet omdat ze zo blij met dat punt waren, maar omdat ze Nederland 2 punten hadden afgesnoept. Toen kreeg ik echt het idee dat die Belgen gewoon tegen ons opkijken, en zich uitermate minderwaardig tov ons voelen.quote:Op maandag 19 juni 2006 00:38 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Nou, dat heet dus "supporteren". Vandaag speelde Zuid-Korea gelijk tegen Frankrijk op het WK, en de Zuid-Koreanen waren massaal aan het feesten. Dat is dus heel wat anders dan die Oranje fluitconcerten tijdens Nederland-Ivoorkust, wanneer een Nederlandse speler het aandurft om een terugspeelbal naar Van der Sar te proberen. (Terwijl Nederland 2-1 voorstaan en virtueel door is naar de tweede ronde...)
Ik geloof dat JIJ het niet helemaal snapt. Nederlanders kijken voortdurend op ons neer, en daarom vieren we een gelijkspel tegen Nederland op een WK als een overwinning.quote:Op maandag 19 juni 2006 00:42 schreef kollie het volgende:
[..]
ik geloof dat je het niet helemaal snapt. het gelijkspel in 98 vierden de Belgen alsof ze zojuist WK geworden waren. En dat was niet omdat ze zo blij met dat punt waren, maar omdat ze Nederland 2 punten hadden afgesnoept. Toen kreeg ik echt het idee dat die Belgen gewoon tegen ons opkijken, en zich uitermate minderwaardig tov ons voelen.
wat heeft dat dan met supporteren te maken?? Veel succes met je minderwaardigheidscomplexquote:Op maandag 19 juni 2006 00:47 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Ik geloof dat JIJ het niet helemaal snapt. Nederlanders kijken voortdurend op ons neer, en daarom vieren we een gelijkspel tegen Nederland op een WK als een overwinning.
Ja, en quote nu ook de rest van mijn bericht, dank je wel.quote:Op maandag 19 juni 2006 00:48 schreef kollie het volgende:
[..]
wat heeft dat dan met supporteren te maken?? Veel succes met je minderwaardigheidscomplex![]()
waaruit concludeer je dat ik grootheidswaanzin heb?quote:Op maandag 19 juni 2006 00:50 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Ja, en quote nu ook de rest van mijn bericht, dank je wel.![]()
Veel succes met je grootheidswaanzin trouwens, waarschijnlijk liggen jullie er in de kwartfinale uit tegen Duitsland.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |