Of Kameroen of Honduras. Maar waarschijnlijk wordt het Kameroenquote:Op zondag 18 juni 2006 01:52 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Mooi zo!![]()
Wie kunnen we eventueel tegen het lijf lopen in de tweede ronde? China? Oostenrijk?
Idd. Het wordt knap lastig. Met Griekenland, Denemarken, Rusland en Uruguay zitten er nog een hoop flinke kleppers in het toernooi.quote:Op zondag 18 juni 2006 09:21 schreef Falco het volgende:
[..]
Of Kameroen of Honduras. Maar waarschijnlijk wordt het Kameroen.
Pardonquote:Op zondag 18 juni 2006 00:47 schreef Radegast het volgende:
Belgie heeft kansloos verloren. De broertjes Murillo van Boca Juniors scoorden elk éénmaal.
Verder hielp het ook niet dat Deschacht en Davy Schollen allebei een owngoal maakten.
Colombia-Belgie 4-0
helemaal niet. Het gaat erom moest belgie op dezelfde wijze gewonnen hebben van Ivoorkust, de NL'ers zouden praten over antivoetbal en mazzel. Terwijl het nu aanzien wordt als een sterke prestatie omdat het van Oranje is ...quote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:38 schreef Hathor het volgende:
[..]
Proef ik hier een ontzettend verzuurde Belg die helemaal niet kan hebben dat Nederland een ronde verder is ?
Ja, je doet aardig je best...quote:Op zondag 18 juni 2006 18:48 schreef Heero87 het volgende:
Wel frapant dat dit topic al meer reacties heeft dan een hoop andere topics van landen die wel meedoen aan het WK.
quote:Op zondag 18 juni 2006 23:40 schreef Pumatje het volgende:
whaha hoe kan het nou dat belgie inters speelt terwijl het WK aan de gang is?
wat lul je nou toch man ? Lees je voetbalgeschiedenis erop na en dan ga je misschien weten dat Belgie een land is met een absolute WK-geschiedenis. Er zijn trouwens momenten id geschiedenis geweest dat Belgie beter was dan NL (de periode 1980 - 1986 was er zo 1, in 1990 wellicht ook en in 2002 ook eigenlijk, wellicht niet op papier maar wel id praktijk vermits wij er toen bijwaren). Het is een feit dat NL qua geschiedenis nog ietsje hoger staat, maar als je beweert dat Belgie op WK's en id voetbalwereld nooit iets betekende ben je een voetballeek.quote:Op maandag 19 juni 2006 00:08 schreef Pumatje het volgende:
Ja jullie waren bijna een keer kampioen van iets, we weten het![]()
Right on.quote:Op maandag 19 juni 2006 00:13 schreef BramKVO het volgende:
[..]
wat lul je nou toch man ? Lees je voetbalgeschiedenis erop na en dan ga je misschien weten dat Belgie een land is met een absolute WK-geschiedenis. Er zijn trouwens momenten id geschiedenis geweest dat Belgie beter was dan NL (de periode 1980 - 1986 was er zo 1, in 1990 wellicht ook en in 2002 ook eigenlijk, wellicht niet op papier maar wel id praktijk vermits wij er toen bijwaren). Het is een feit dat NL qua geschiedenis nog ietsje hoger staat, maar als je beweert dat Belgie op WK's en id voetbalwereld nooit iets betekende ben je een voetballeek.
Nou, dat heet dus "supporteren". Vandaag speelde Zuid-Korea gelijk tegen Frankrijk op het WK, en de Zuid-Koreanen waren massaal aan het feesten. Dat is dus heel wat anders dan die Oranje fluitconcerten tijdens Nederland-Ivoorkust, wanneer een Nederlandse speler het aandurft om een terugspeelbal naar Van der Sar te proberen. (Terwijl Nederland 2-1 voorstaat en virtueel door is naar de tweede ronde...)quote:Op maandag 19 juni 2006 00:33 schreef Falco het volgende:
1994, het jaar waarin Preud'homme België hielp naar een 1-0 overwinning tegen Nederland.
In 1998 daarentegen vond ik de Belgen gewoon vervelend na het 0-0 gelijkspel. Ik heb me altijd afgevraagd of ze na het gelijkspel tegen Zuid-Korea (dat uitschakeling betekende) ook uitgebreid feest vierden...
ik geloof dat je het niet helemaal snapt. het gelijkspel in 98 vierden de Belgen alsof ze zojuist WK geworden waren. En dat was niet omdat ze zo blij met dat punt waren, maar omdat ze Nederland 2 punten hadden afgesnoept. Toen kreeg ik echt het idee dat die Belgen gewoon tegen ons opkijken, en zich uitermate minderwaardig tov ons voelen.quote:Op maandag 19 juni 2006 00:38 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Nou, dat heet dus "supporteren". Vandaag speelde Zuid-Korea gelijk tegen Frankrijk op het WK, en de Zuid-Koreanen waren massaal aan het feesten. Dat is dus heel wat anders dan die Oranje fluitconcerten tijdens Nederland-Ivoorkust, wanneer een Nederlandse speler het aandurft om een terugspeelbal naar Van der Sar te proberen. (Terwijl Nederland 2-1 voorstaan en virtueel door is naar de tweede ronde...)
Ik geloof dat JIJ het niet helemaal snapt. Nederlanders kijken voortdurend op ons neer, en daarom vieren we een gelijkspel tegen Nederland op een WK als een overwinning.quote:Op maandag 19 juni 2006 00:42 schreef kollie het volgende:
[..]
ik geloof dat je het niet helemaal snapt. het gelijkspel in 98 vierden de Belgen alsof ze zojuist WK geworden waren. En dat was niet omdat ze zo blij met dat punt waren, maar omdat ze Nederland 2 punten hadden afgesnoept. Toen kreeg ik echt het idee dat die Belgen gewoon tegen ons opkijken, en zich uitermate minderwaardig tov ons voelen.
wat heeft dat dan met supporteren te maken?? Veel succes met je minderwaardigheidscomplexquote:Op maandag 19 juni 2006 00:47 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Ik geloof dat JIJ het niet helemaal snapt. Nederlanders kijken voortdurend op ons neer, en daarom vieren we een gelijkspel tegen Nederland op een WK als een overwinning.
Ja, en quote nu ook de rest van mijn bericht, dank je wel.quote:Op maandag 19 juni 2006 00:48 schreef kollie het volgende:
[..]
wat heeft dat dan met supporteren te maken?? Veel succes met je minderwaardigheidscomplex![]()
waaruit concludeer je dat ik grootheidswaanzin heb?quote:Op maandag 19 juni 2006 00:50 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Ja, en quote nu ook de rest van mijn bericht, dank je wel.![]()
Veel succes met je grootheidswaanzin trouwens, waarschijnlijk liggen jullie er in de kwartfinale uit tegen Duitsland.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |