Kameroen lonkt ...quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:08 schreef Falco het volgende:
Als ze de Nigerianen oprollen zijn ze zo goed als zeker geplaatst in de achtste finales
De volgende stap is volgens mij dat hij in zijn haar ook een sponsor laat scheren.quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:08 schreef Hathor het volgende:
Zat Jean Marie zijn haar een beetje in model ?
Whaha, sneuquote:Op woensdag 14 juni 2006 10:14 schreef Sandstorm_81 het volgende:
Lol hebben ze Hazes niet uit zijn vuurpijl gehaald voor de wereldschijf Wij worden kampioen ofzoiets.
André Hazes, caravan, heineken, idiote oranje gadgets => echt iets om trots over te zijn!
Wat de Vlamingen over Heineken denken:
[afbeelding]
of om het met de woorden van Katastroof te zeggen:
bus vol ollanders
wat is het meest bedreigend voor de vrede in het land?
een financiele crisis? een politieke schand?
de val van de regering? mor a'k me ni vergis
dan weetik nog één dink da nog veel meer bedreigend is:
een bus vol Ollanders, een bus vol Ollanders,
een bus vol echte leuke losgelaten Ollanders
den inval van de Hunnen is eeuwenlank voorbij
en ook de Spaanse furie en de beeldenstormerij
d'invasie van de Fritsen houwen wij onder control
mor ze komen nu van 't noorden, en ze gon uit hunnen bol
de verschrikkelijke sneeuwman hee nog niemand kwaadgedaan
het monster van Loch Ness misschien ineens nog ni bestaan
Tyrannosaurus Rex dien is miljoenen jaren dood
mor dees gevaar is hiere, en dees gevaar is groot
tien combi's vol gendarremen da doe me just gin knijt
supporters van den Beerschot die pak ik as ontbijt
en gij mor lamenteren "wie bang is krijgt er ook"
mor a'k ze zien passeren, dan doen ik in mijn broek
een bus vol echte leuke losgelaten
uitgelaten, uitgebroken, heel spontane,
ongebluste, sympathieke, enthoesiaste Ollanders
Zijn de Denen veel te sterk voor op dit moment....quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:18 schreef koningdavid het volgende:
België de verassing van het WK?
Ik zie het wel gebeuren![]()
Zingen jullie vast pas als de bus al vertrokken is....quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:14 schreef Sandstorm_81 het volgende:
Lol hebben ze Hazes niet uit zijn vuurpijl gehaald voor de wereldschijf Wij worden kampioen ofzoiets.
André Hazes, caravan, heineken, idiote oranje gadgets => echt iets om trots over te zijn!
Wat de Vlamingen over Heineken denken:
[afbeelding]
bus vol ollanders
Nee. Jullie krijgen straks het EK als troostprijsje, want dat laten we toch weer passeren. Te oninteressant.quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:57 schreef koningdavid het volgende:
Nederland.
Dat klopt nietquote:BELGIË - TURKIJE: 2-1
17' Necati Ates (0-1); 64' Wesley Sonck (1-1); 93' Stein Huysegems (1-2)
quote:Op woensdag 14 juni 2006 12:45 schreef Heero87 het volgende:
Nog eventjes alle uitslagen op een rijtje:
BELGIË - TURKIJE: 2-1
17' Necati Ates (0-1); 64' Wesley Sonck (1-1); 93' Stein Huysegems (2-1)
COLOMBIA - NIGERIA: 0-0
De stand in de poule
1. BELGIË 3p (2-1)
2. COLOMBIA 1p (0-0)
3. NIGERIA 1p (0-0)
4. TURKIJE 0p (1-2)
[afbeelding]
Necati scoort de vroege 1-0, Stijnen is kansloos
[afbeelding]
Wesley Sonck kopt de gelijkmaker voorbij Servet tegen de netten.
[afbeelding]
Bondscoach Vandereycken lacht in z'n vuistje.
Jaja...maar ondertussen...quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:19 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Nee. Jullie krijgen straks het EK als troostprijsje, want dat laten we toch weer passeren. Te oninteressant.![]()
Als alles goed is, komt Ippon straks zeggen dat België toch niet naar het EK gaat omdat het als voetballand niks meer voorstelt.quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:46 schreef Hathor het volgende:
[..]
Als Belgie zich weet te plaatsen voor het volgende EK, en het zou het daar een beetje leuk doen ook, dan worden jullie net zo gek als wij hier.
Ondertussen weten we wel hoe je er over "denkt"... Je hoeft het echt geen vijf keer te komen melden.quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:27 schreef Pumatje het volgende:
hahah men, belgie en voetbal ik zei het al.. dat hoort gewoon niet![]()
Prima. Eerst wereldkampioen worden en meteen daarna jezelf doodmartelen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:17 schreef Ippon het volgende:
Nederland wordt overigens tussen nu en 12 jaar wereldkampioen. En daar drinken we een Heineken op natuurlijk.![]()
Heinekenquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:17 schreef Ippon het volgende:
Ik zie de komende 12 jaar geen Belg naar een WK gaan .... nou ja, een scheidsrechter of zo wel maar geen spelers.
Nederland wordt overigens tussen nu en 12 jaar wereldkampioen. En daar drinken we een Heineken op natuurlijk.![]()
De eerste kijkcijfers vallen wat mij betreft zwaar tegen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:50 schreef ASroma het volgende:
kijkt men in Belgie eigenlijk nog een beetje naar het WK?
Heb die plaat al geruime tijd op MP3quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:14 schreef Sandstorm_81 het volgende:
bus vol ollanders
zou een prestatie van formaat zijnquote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:37 schreef Falco het volgende:
Morgen is de beslissende dag. Misschien wordt België zelfs groepswinnaar als Turkije gelijkspeelt tegen Colombia!
Geen nood, Dembele staat klaar om hem te vervangen. Uitstekende invalbeurt gehad tegen Turkije, met die heerlijke assist naar Huysegems bij de 1-2.quote:
Onherkenbaar. Ik zag ze tegen Spanje (en uiteraard tegen België), echt een wereld van verschil. Maar goed, des te beter, hopelijk houden ze dit nog een jaartje vol, zodat wij ze in de EK-qualifiers kunnen opzijzetten.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:15 schreef Radegast het volgende:
Best een matig ploegje dat Servie & Montenegro...![]()
Vooral lekker verder dromen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:16 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Onherkenbaar. Ik zag ze tegen Spanje (en uiteraard tegen België), echt een wereld van verschil. Maar goed, des te beter, hopelijk houden ze dit nog een jaartje vol, zodat wij ze in de EK-qualifiers kunnen opzijzetten.
Als Nederland wereldkampioen wordt wil ik best een paar maandn Oranjeboom drinkenquote:Op donderdag 15 juni 2006 12:49 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
Heineken![]()
Al wordt NL wereldkampioen met elke wedstrijd 10-0, dan nog ga ik geen heineken drinken![]()
En toch hebben we gewonnen met dezelfde uitslag als de Argentijnen wonnen van Ivoorkust en zijn nu bij de beste 16 vd wereld. Ik denk dat België allebei de helften onder de voet waren gelopen alleen dan zonder doelpunten.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:39 schreef BramKVO het volgende:
Belgie zou op identieke wijze moeten gewonnen hebben van Ivoorkust vandaag als Nederland gedaan heeft, je zou ippon horen hoor met termen als 'antivoetbal'. Wel ippon, je trotse oranje werd 2de helft onder de voet gelopen door Ivoorkust, en het raakte niet verder dan ouderwets catenacciovoetbal ! Plus dat ze zich gelukkig prijzen dat Ivoorkust niet min. 1 penalty heeft gekregen ...
Proef ik hier een ontzettend verzuurde Belg die helemaal niet kan hebben dat Nederland een ronde verder is ?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:39 schreef BramKVO het volgende:
Belgie zou op identieke wijze moeten gewonnen hebben van Ivoorkust vandaag als Nederland gedaan heeft, je zou ippon horen hoor met termen als 'antivoetbal'. Wel ippon, je trotse oranje werd 2de helft onder de voet gelopen door Ivoorkust, en het raakte niet verder dan ouderwets catenacciovoetbal ! Plus dat ze zich gelukkig prijzen dat Ivoorkust niet min. 1 penalty heeft gekregen ...
Ik moest lachen...quote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:39 schreef BramKVO het volgende:
Belgie zou op identieke wijze moeten gewonnen hebben van Ivoorkust vandaag als Nederland gedaan heeft
Voor welk land ben je mocht NL verliezen?quote:Clourhide schreef:
Ik stem voor België, mocht Nederland niet winnen.
Nederland zal zich namelijk plaatsen voor de finale na een bloedstollende halve finale tegen Trinidad & Tobago, die eindigt op een 1-0 stand na verlengingen (doelpunt van Babel in de 112de minuut, nadat twee spelers van T&T van het veld zijn gestuurd met rood, en Beenhakker en Van Basten door de scheidsrechter naar de tribunes zijn verwezen nadat ze met elkaar op de vuist gingen).
Na deze halve finale wordt de Nederlandse selectie echter getroffen door een mysterieus virus, dat door wetenschappers niet kan geïdentificeerd worden. Symptomen van de infectie zijn onder meer braken, hallucinaties, grootheidswaanzin en een zwelling van de schildklieren (de zogenaamde "dikke nek").
Omdat de Nederlandse selectie duidelijk niet in staat is om de finale te spelen, wordt op basis van een oude Fifa regel (6.13 bis) het team van reserve-Nederlanders opgeroepen. En die reserve-Nederlanders, dat zijn de Belgen natuurlijk. België verslaat vervolgens in de finale Ecuador met 2-0 (twee doelpunten van Wesley Sonck), en wordt wereldkampioen.
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |