Ja vond ik ookquote:Op vrijdag 16 juni 2006 01:29 schreef RipCore het volgende:
Spanje vond ik wel erg oké spelen, dus van mij mogen ze.
ach gadverredamme schweinhundquote:Op vrijdag 16 juni 2006 01:41 schreef Pony-Lover het volgende:
Duitsland natuurlijk
Oh Morwen, je wilt het niet weten, zo slechtquote:Op vrijdag 16 juni 2006 02:21 schreef Morwen het volgende:
Frankrijk kan ik ook altijd wel waarderen, al heb ik er dit WK nog niks van gezien.
Dan zou ik maar niet naar Frankrijk kijken ook.... Wat was het triest, zo slechtquote:Op vrijdag 16 juni 2006 02:21 schreef Morwen het volgende:
Engeland. Al vond ik Ivoorkust heel leuk en verrassend spelen, maar die zitten nog in de Poule van Ned.
Frankrijk kan ik ook altijd wel waarderen, al heb ik er dit WK nog niks van gezien.
Hmmm, okquote:Op vrijdag 16 juni 2006 02:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh Morwen, je wilt het niet weten, zo slecht![]()
TSJECHIE!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 02:33 schreef heiden6 het volgende:
Tsechië en Spanje hebben mijn sympathie, in tegenstelling tot Engeland () en natuurlijk Duitsland.
Polen ligt er al uitquote:Op vrijdag 16 juni 2006 02:35 schreef Croupouque het volgende:
Ik ben in dat geval voor Polen en Zwitserland omdat mijn familie daar voor een deel vandaan komt (mijn oma's kunstheup is gemaak in Warschau en een oom van me heeft een pacemaker van Zwitserse makelij), maken die eigenlijk nog een beetje een kans?
Koeien?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 02:36 schreef Xennia het volgende:
Zwitserland vanwege al het prachtige natuurschoon en dan doel ik niet op de bergen![]()
die laat ik achterwege. zit niet in m'n standaard toetsenbord. geen zin om daarvoor steeds te switchen.quote:
Ja, daar stond ik gisteren in de kroeg met m'n Poolse vlag.quote:
Misschien geldt hetzelfde voor zijn Squote:Op vrijdag 16 juni 2006 02:40 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
die laat ik achterwege. zit niet in m'n standaard toetsenbord. geen zin om daarvoor steeds te switchen.
Wil je mijn quote even aanpassen? Ik zei namelijk per ongeluk in eerste instantie 'hoer' in plaats van 'shit'. Die twee wissel ik weleens om, wat soms bizarre taferelen oplevert in de Rosse Buurt.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 02:41 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Ja, daar stond ik gisteren in de kroeg met m'n Poolse vlag.
Ik heb geen flauw idee wat Behrami zijn, en met Degen bedoel je vast niet zo'n soort zwaarquote:
ik zeg eerder kurva dan hovno.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 02:43 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Wil je mijn quote even aanpassen? Ik zei namelijk per ongeluk in eerste instantie 'hoer' in plaats van 'shit'. Die twee wissel ik weleens om, wat soms bizarre taferelen oplevert in de Rosse Buurt.
Die heeft hem al vaak genoeg gewonnenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 02:45 schreef DarKZeN het volgende:
Ik hoop dat Brazilië de cup wint.
Juist ja, en wat mij betreft mogen Australie en Portugal ook wel winnenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 02:29 schreef daReaper het volgende:
Als serieus antwoord, overigens, zeg ik: Tsjechië
Dat kán helemaal niet!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 02:57 schreef kweenieman het volgende:
[..]
Juist ja, en wat mij betreft mogen Australie en Portugal ook wel winnen![]()
errr, belgie doet niet mee op het wk voetbalquote:Op vrijdag 16 juni 2006 03:17 schreef Clourhide het volgende:
Ik stem voor België, mocht Nederland niet winnen.
blahblah
![]()
![]()
![]()
err, is het begrip "humor" dan niet verenigbaar is met het "Oranje-gevoel"?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 03:31 schreef remlof het volgende:
[..]
errr, belgie doet niet mee op het wk voetbal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |