Bron TT: Klikquote:ALGEMEEN
carrosserie 4-deurs, sedan
transmissie 4 v, seq. autom.
brandstof benzine
algemene garantie 2 jaar, onbeperkt
carrosserie garantie 12 jaar
introductie oktober 2003
einde nog leverbaar
MOTOR
aantal cilinders 6, in V-vorm
kleppen per cilinder 4
cilinderinhoud 2959 cm3
boring x slag 93,0 x 72,6 mm
compressieverh. 10,0:1
max. vermogen 162 kW (220 pk)
6300tpm
max. koppel 265 Nm
5000tpm
brandstofsysteem multipoint injectie
klepbediening dohc
turbo nee
katalysator geregeld
ONDERSTEL
aandrijving voor
wielophanging voor onafh., dubb.dr.
wielophanging achter multilink
vering voor schroefveren
vering achter schroefveren
stabilisator voor ja
stabilisator achter ja
remmen voor gev. schijven, 310 mm
remmen achter schijven, 276 mm
bandenmaat 225/45R17
draaicirkel 11,6 m
MATEN & GEWICHTEN
lengte 4,72 m
breedte 1,80 m
hoogte 1,41 m
wielbasis 2,70 m
spoorbreedte voor 1,55 m
spoorbreedte achter 1,54 m
massa leeg 1525 kg
max. toelaatbare massa 2060 kg
laadvermogen 535 kg
aanhanger geremd 1500 kg
aanhanger ongeremd - kg
kogeldruk - kg
dakbelasting - kg
inh. bagageruimte 490 l
inh. brandstoftank 72 l
PRESTATIES
topsnelheid 236 km/h
acceleratie 0-100 km/h 8,6 s
verbruik binnen beb. kom 19,4 l/100km
verbruik buiten beb. kom 9,3 l/100km
verbruik gecombineerd 13,0 l/100km
CO2 uitstoot 310 g/km
Vorig jaar reden Peu en ik op vakantie op de terug weg dwars door een onweerwolk in de bergen heen zowat... dat vond ik ook minder relaxt zeg maarquote:Op woensdag 14 juni 2006 08:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat heb ik aan Hugo
Blaas liever die shit weg hiero
Okay
Ik moet dadelijk ook autorijdenquote:Op woensdag 14 juni 2006 08:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
Vorig jaar reden Peu en ik op vakantie op de terug weg dwars door een onweerwolk in de bergen heen zowat... dat vond ik ook minder relaxt zeg maar![]()
![]()
ik hoor net dat het hier ook gedondert heeft... volgens mij kan je bij mij letterlijk het bed onder me vandaan jatten snachts want ik hoor en merk niks![]()
quote:Op woensdag 14 juni 2006 08:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik moet dadelijk ook autorijden![]()
![]()
Ik haat onweer![]()
half 3 was ik thuisquote:Op woensdag 14 juni 2006 08:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
tot hoelaat ben je nog bezig geweest met die server?![]()
renderfarms zijn zoooo fijnquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:30 schreef Sjoewe het volgende:
Puik
Maatje van mij zat bij een niet nader te noemen tv-zender, deadline was de volgende ochtend en er moest bizar veel gerendered worden. Hebben ze op _iederere_ PC in het netwerk die software gezet. En gaaaaaanMet 70 PC's vol aan het werk, waren ze zo klaar
[afbeelding]
quote:Op woensdag 14 juni 2006 08:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat heb ik aan Hugo
Blaas liever die shit weg hiero
Okay
Roflloller ook nog gepwnd worden door makelaarders jeweetsquote:Op woensdag 14 juni 2006 09:12 schreef Hugster het volgende:
[..]
Zou het?
Ik moet alweer mijn bed uit nuKutmakelaars
en om 6u alweer eruit hequote:
quote:Op woensdag 14 juni 2006 09:40 schreef t0n het volgende:
't schijnt idd goed loos te zijn gegaan daaro... collega's belde ook al dat laptops kapot waren enzo... lampen 't niet deden...
zeg ik heeeeeul wijs, loop es naar de stoppekast... kut.
Ik zie jou idd niet zoiets doenquote:Op woensdag 14 juni 2006 09:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
tis wel een bikkeltje die Mukie... van mij hadden ze de pot op gekunt![]()
quote:Waarschuwing
Familie, vrienden en kennissen,
Ik wil iedereen die boodschappen bij de AH doet, waarschuwen voor misleidende praktijken die mij, en naar ik heb gehoord ook een aantal anderen, onlangs zijn overkomen.
Mij overkwam het op de parkeerplaats bij de AH in Rotterdam Zuid, maar let op: het schijnt her en der in het land te gebeuren.
Het werkt als volgt: twee meiden van begin twintig (vermoedelijk uit Oost-Europa) spreken je hulpeloos kijkend aan op het moment dat je de boodschappen aan het inladen bent. Ze hebben hele strakke T-shirts aan waar hun borsten bijna uitvallen. Je moet een flinke vent zijn om niet te kijken. Met een erg zielig, maar toch wel geloofwaardig verhaal bedelen ze om een lift naar een plaats in de buurt. In mijn geval moesten ze naar R'dam Noord.
Eenmaal achterin gestapt, beginnen de dames elkaar te betasten, waarbij ze er goed voor zorgen dat je dat kunt zien via je binnenspiegel. Daarna klimt een van hen naar de voorstoel en heeft orale seks met je .......
Ondertussen merk je niet dat de ander je portefeuille of portemonnee jat.
Die van mij is afgelopen dinsdag gestolen. En woensdag en vrijdag. Zaterdag zelfs twee keer! Donderdag kon ik helaas niet....
Heiligschennis meneer "Ik-doe-de-footer-helemaal-vanzelfquote:
Ik had mijn txt'tje met de link niet meer open staan want:quote:Op woensdag 14 juni 2006 12:56 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Heiligschennis meneer "Ik-doe-de-footer-helemaal-vanzelf"
[afbeelding]
Maar hij staat er weerquote:Op woensdag 14 juni 2006 12:48 schreef Hugster het volgende:
vanmorgen viel ineens mijn Powerbook dood
Gewoon met de adapter erin, ik kon hem niet meer aandrukken.
Dus ik haal de accu eruit, valt er een schroefje naarbuitenMaar toen ik de accu er weer in deed starte hij gewoon weer op, maar wel met de melding dat OS X onverwachts was afgesloten.
Vreemd toch?
Hij voelt dat z'n einde nadertquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:03 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik had mijn txt'tje met de link niet meer open staan want:
[..]
Maar hij staat er weer
[afbeelding]
Dan mag er nog wel even flink doorgespaard wordenquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:07 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hij voelt dat z'n einde nadert
[afbeelding]
Tja dan wordt het opgebruiken terwijl je de andere in z'n geheel bijelkaar spaart?quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:16 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dan mag er nog wel even flink doorgespaard worden
Door de Macbook is dit ding ook geen zak meer waard en de MBP's zijn nog steeds niet echt goedkoop te noemen
[afbeelding]
Nee dat kan ik niet, ik moet recent spul hebbenquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tja dan wordt het opgebruiken terwijl je de andere in z'n geheel bijelkaar spaart?
[afbeelding]
Dan zou ik maar een nier en een teelbal verkopenquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:18 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee dat kan ik niet, ik moet recent spul hebben![]()
[afbeelding]
Wat zou dat nog opbrengen in het circuit?quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:22 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan zou ik maar een nier en een teelbal verkopen
[afbeelding]
Paar ruggen toch zeker welquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:45 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wat zou dat nog opbrengen in het circuit?![]()
[afbeelding]
Daarom heb ik nu dus vrijquote:Op woensdag 14 juni 2006 09:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
tis wel een bikkeltje die Mukie... van mij hadden ze de pot op gekunt![]()
Puik vakkenpakket is onderwegquote:Cursus 200600256
Naam GES-INLEIDING MILITAIRE GESCHIEDENIS
Collegejaar 2006
14-09-2006 t/m 02-11-2006 Donderdag 20.00 - 22.00 Nederlands
Cursus 200600259
Naam GES-FEIT/HERINNERING:OORLOG/DEKOLONONISATIE VAN NED.-INDIË
Collegejaar 2006
12-09-2006 t/m 23-01-2007 Dinsdag 09.00 - 13.00 Nederlands
Cursus 200600330
Naam GES-AMERICAN SIXTIES
Collegejaar 2006
13-11-2006 t/m 18-12-2006 Maandag 15.00 - 17.00 English
2 15-11-2006 t/m 20-12-2006 Woensdag 11.00 - 13.00 English
Zo ben jij er ook weer eensquote:Op woensdag 14 juni 2006 15:06 schreef Alexxxxx het volgende:
FiPa!
ja man... ik zal er niet veel zijn de komende dagenquote:Op woensdag 14 juni 2006 15:09 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zo ben jij er ook weer eens
[afbeelding]
quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
doorposten onder een kloon mag niet he maikuuul?
quote:
quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:28 schreef Dagonet het volgende:
Maikuuul postte zoeen ranzig plaatje dat je echt iets hebt van wtf zo'n lolleromg plaatje post je toch niet zo gek.
48 uurtjes rust in de tent.
en ons Huugje dan?quote:
quote:"I want to suck you all out"
Tsssss, ik mag toch wel flirtenquote:Op woensdag 14 juni 2006 17:13 schreef BoJo het volgende:
[..]
en ons Huugje dan?![]()
ik kreeg vandaag deze zin naar me toe waar ik van moest blozen![]()
Ze keek me zwoel aan en toen ik vroeg waarom ze zo keek zei ze:
[..]![]()
En toen heb je 5 euro in d'r beha gestopt zekerquote:Op woensdag 14 juni 2006 17:13 schreef BoJo het volgende:
[..]
en ons Huugje dan?![]()
ik kreeg vandaag deze zin naar me toe waar ik van moest blozen![]()
Ze keek me zwoel aan en toen ik vroeg waarom ze zo keek zei ze:
[..]
![]()
Hij zei: "I dont'want to have kruimels in my bed, and I dont hef sex on the achterbank of mij Passat"quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:18 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En toen heb je 5 euro in d'r beha gestopt zeker
[afbeelding]
quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hij zei: "I dont'want to have kruimels in my bed, and I dont hef sex on the achterbank of mij Passat"
tis een collegaquote:Op woensdag 14 juni 2006 17:18 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En toen heb je 5 euro in d'r beha gestopt zeker
[afbeelding]
Nou waarom heb je niet out laten sucken danquote:
Ik ben ze eindelijk kwijtquote:
quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:26 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik ben ze eindelijk kwijt![]()
[afbeelding]
ik ben nog bezigquote:Op woensdag 14 juni 2006 17:26 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik ben ze eindelijk kwijt![]()
[afbeelding]
Kom je tieten tekort dan?quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Had je niet wat aan mij kunnen geven dan?![]()
Je pakje is er btw denk ik morgen
Stap 1. Niet meer luchen bij de Miccy Dquote:
Nee, ik heb er wel 2quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:29 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Kom je tieten tekort dan?
En bedankt alvast
[afbeelding]
alsof ik daar dagelijks zitquote:Op woensdag 14 juni 2006 17:30 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Stap 1. Niet meer luchen bij de Miccy D
[afbeelding]
Ik vind het een puike maat voor een iemand met jouw figuur eigenlijk.quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, ik heb er wel 2maar zoals je ziet mag er wel wat bij
![]()
Ik nietquote:Op woensdag 14 juni 2006 17:31 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik vind het een puike maat voor een iemand met jouw figuur eigenlijk.
[afbeelding]
mieperdquote:Op woensdag 14 juni 2006 17:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
![]()
Zo komt het wel over in de SC.quote:
Groter gaat alleen maar meer hangenquote:
Oh ja, dat is ook weer zoquote:Op woensdag 14 juni 2006 17:33 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Groter gaat alleen maar meer hangen
[afbeelding]
Dan komt het niet goed over... ik heb sinds vorig jaar Augustus 3x geluncht bij Mac of BK. 1x omdat ik te laat was voor het restaurant, en laatst 2x vanwege een bank holiday waardoor het restaurant ook gesloten was. Waarbij ik de 2de keer alleen een McShake genomen heb.quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:32 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zo komt het wel over in de SC.![]()
Want ik bedoel het niet rot.
[afbeelding]
Je leest toch wie het zegt?quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
Dan komt het niet goed over... ik heb sinds vorig jaar Augustus 3x geluncht bij Mac of BK. 1x omdat ik te laat was voor het restaurant, en laatst 2x vanwege een bank holiday waardoor het restaurant ook gesloten was. Waarbij ik de 2de keer alleen een McShake genomen heb.
Daarnaast ben ik ook maar een stuk of 3x geweest met Alfristi de afgelopen maanden.
Ik vind het wel meevallen![]()
ja maar... ja maar... ik kan er niks aan doen dat ik er antwoord op moet gevenquote:Op woensdag 14 juni 2006 17:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je leest toch wie het zegt?Niet te serieus nemen
tegen Mr. Perfect kan toch niemand op
mjah tis best klote weer, wel even een welkome verkoeling maar had ook niet zo erg gehoevenquote:Op woensdag 14 juni 2006 17:39 schreef Alexxxxx het volgende:
ik wou om 17:30 in de tuin gaan zitten om vliegtuigjes er op te zetten... regent het keihard
ach, als het vandaag droog was gewest had ik meten schilderen, en als ik ergens een hekel aan heb is het wel aan schilderenquote:Op woensdag 14 juni 2006 17:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
mjah tis best klote weer, wel even een welkome verkoeling maar had ook niet zo erg gehoeven![]()
hoeveel uur moet je nog?quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ach, als het vandaag droog was gewest had ik meten schilderen, en als ik ergens een hekel aan heb is het wel aan schilderen
nog 5 maandenquote:
kolere 5 maandenquote:Op woensdag 14 juni 2006 17:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nog 5 maanden
maar ik ga er van uit dat ik snel een baan heb... deze week weer twee aangeboden gekregen... alleen bij de eerste was ik te oud, en bij de tweede had ik B-rijbewijs nodig
geen ideequote:Op woensdag 14 juni 2006 17:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
kolere 5 maanden![]()
wanneer ga je examen doen voor rijbewijs?
via Duitsland naar EIndhoven? Apart?quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:05 schreef M5 het volgende:
zo, ff naar eindhoven heen en weer gerost met de passat. lekker autobahncruisertje is 't
hoi btw
Also, die Niederländische Autobahnen ja!quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
via Duitsland naar EIndhoven? Apart?
Maar goed dat je niet in een studentenhuis woontquote:Op woensdag 14 juni 2006 08:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
Vorig jaar reden Peu en ik op vakantie op de terug weg dwars door een onweerwolk in de bergen heen zowat... dat vond ik ook minder relaxt zeg maar![]()
![]()
ik hoor net dat het hier ook gedondert heeft... volgens mij kan je bij mij letterlijk het bed onder me vandaan jatten snachts want ik hoor en merk niks![]()
Aandachttekort?quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
![]()
Nee hoorquote:Op woensdag 14 juni 2006 18:26 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Aandachttekort?
Een B-cup past juist mooi bij jouw figuur
Je spamt hier wel eens pics van jezelfquote:Op woensdag 14 juni 2006 18:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee hoor
En wtf weten jullie van mijn figuur![]()
Misschien ben ik wel een heel ranzig vies dik varkentje
![]()
maar goed dat de Rover de deur uitgaat.quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:27 schreef Paladijn het volgende:
En ffs, net bijna een deukje in mijn bumper van een kutbejaarde op fiets die het concept voorrang op een rotonde niet begrijpt.
Dit is de eerste keerquote:Op woensdag 14 juni 2006 18:29 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je spamt hier wel eens pics van jezelf
Of jij en hugster spelen een smerige LARP :x
Eerlijk gezegd ben ik er huiveriger voor dat ik zo'n broodmongool met mijn mazda aanrijdtquote:Op woensdag 14 juni 2006 18:30 schreef lipje het volgende:
[..]
maar goed dat de Rover de deur uitgaat.
Heb trouwens weer een leuke MG gespot. Foto's volgen nog.
Ik heb van Alexxx begrepen dat dat Live Action Role Playing was, aka fakingquote:Op woensdag 14 juni 2006 18:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer
En wtf is een LARP? Het klinkt als een Larf met een Penis.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:34 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik heb van Alexxx begrepen dat dat Live Action Role Playing was, aka faking
Of in een berevel rondlopen en die pics spammen @ het interweb
Je postte een tijdje terug ook een pic van jezelf op het strand trouwens...
quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]![]()
Ik heb volgens mij geen foto's van mezelf op het strand.
Oh die.quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:38 schreef Paladijn het volgende:
[..]Ik vroeg nog of jij dat was... Dan zal het wel iemand anders zijn geweest.
Dat je de weg weet te vinden?quote:
Ik wel van jouquote:Op woensdag 14 juni 2006 18:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]![]()
Ik heb volgens mij geen foto's van mezelf op het strand.
maar wel je figuurquote:Op woensdag 14 juni 2006 18:39 schreef ijsmeis het volgende:
Daar stonden geen tieten op.
Ik zal het de volgende keer faken.quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:39 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat je de weg weet te vinden?
(+1 open deur)
quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:39 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik wel van jou
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Sjeem on joequote:Op woensdag 14 juni 2006 18:41 schreef Hugster het volgende:
[..]
omdat ik ze net heb geupload [afbeelding]
[afbeelding]
Met der verjaardag krijgt ze een tomtom van hugoquote:Op woensdag 14 juni 2006 18:39 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat je de weg weet te vinden?
(+1 open deur)
Heet jij ook al zo ja?quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Met der verjaardag krijgt ze een tomtom van hugo![]()
Moet ik het terugzoeken?quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik weet van niks, alleen dat hugo mij dat verteld heeft![]()
zal je binnenkort wel zienquote:Op woensdag 14 juni 2006 18:32 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd ben ik er huiveriger voor dat ik zo'n broodmongool met mijn mazda aanrijdtMijn collega die al in een MX-5 rijdt klaagt er regelmatig over dat mensen hem 'niet'/over het hoofd zien (ik heb zelfs al voorgesteld dat ie zo'n ligfietsvlaggetje achterop zijn auto moest zetten
).
En wat voor MG, een TF/ZT of een oldie?
Asocialequote:Op woensdag 14 juni 2006 19:01 schreef t0n het volgende:
't blijft altijd wat hé... Foto's van Ijsmeis...![]()
ajuus... kga naar huus.
quote:
quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:04 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik had het er toen over dat ik je een tomtom te leen had aangeboden, en toen kwam bara met "Je krijgt er van mij één voor je verjaardag"
En toen zei jij: "Dat is al bijna hoor"
Bara toen: "Wanneer dan?"
Jij: [afbeelding]
Bara: "Je bent het dan vast wel weer vergeten"
Jij: "Echt niet! Noteert"
Bara: "Kut"
Dusssssss![]()
[afbeelding]
Het is dat ik het nu zelf aankaart, anders was ze het al vergetenquote:Op woensdag 14 juni 2006 19:04 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik had het er toen over dat ik je een tomtom te leen had aangeboden, en toen kwam bara met "Je krijgt er van mij één voor je verjaardag"
En toen zei jij: "Dat is al bijna hoor"
Bara toen: "Wanneer dan?"
Jij: [afbeelding]
Bara: "Je bent het dan vast wel weer vergeten"
Jij: "Echt niet! Noteert"
Bara: "Kut"
Dusssssss![]()
[afbeelding]
Hugo onthoudt het wel, zie je tochquote:Op woensdag 14 juni 2006 19:07 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Het is dat ik het nu zelf aankaart, anders was ze het al vergeten
Dat was binnen een week dus ik kijk er nog positief tegenaan
Van die hoeren belasting die ik nu extra moet betalen had het mooi gekunt, dus ga maar naar balkenellendequote:
Beloofd is beloofdquote:Op woensdag 14 juni 2006 19:11 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Van die hoeren belasting die ik nu extra moet betalen had het mooi gekunt, dus ga maar naar balkenellende
telefoon van de zaak, dus dat zit er niet inquote:Op woensdag 14 juni 2006 19:11 schreef Hugster het volgende:
Ik hoop voor bara dat hij bijna z'n telefoon abbo mag verlengen zodat hij er eentje redelijk goedkoop bij krijgt, want anders wordt het een pittig kado voor een onbekende![]()
[afbeelding]
De telefoon?quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
telefoon van de zaak, dus dat zit er niet in
Edit: die ik nu heb de goedkoopste die er volgends mij bestaat is 250 euro
Maar ik kreeg een tomtomquote:Op woensdag 14 juni 2006 19:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee m'n PDA
http://shop.crazycamel.com/images/YAKUMO_300GPS.jpg
Met on board GPS ontvanger![]()
Is een rondje in een mr2 geen optie?quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo'n grote mond hebben
Bitsjquote:Op woensdag 14 juni 2006 19:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Is een rondje in een mr2 geen optie?
Aangezien je auto history is dat toch een redelijk aanbod![]()
MPquote:
quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Is een rondje in een mr2 geen optie?
Aangezien je auto history is dat toch een redelijk aanbod![]()
marktplaatsquote:
Neequote:Op woensdag 14 juni 2006 19:33 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Heb je nou al een serieus op het oog dan?
Zeker weer te weinig airco gehadquote:
een werkende heldquote:
Een piraat!quote:
neuh, das nog mn ouwequote:Op woensdag 14 juni 2006 19:38 schreef BoJo het volgende:
[..]
toch wel knappe lens die je erop hebt zitten nu![]()
nee helaas... nooit een navi/pda gehad. Ik heb nog een ouderwets stratenboek achter de stoel liggenquote:Op woensdag 14 juni 2006 19:37 schreef lipje het volgende:
[..]
Zeker weer te weinig airco gehad
Misschien heeft Bo er nog een op de plank liggen die ie voor een zacht prijsje in de verkoop doet
Heb de software liggen?quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:38 schreef lipje het volgende:
Nieuw projectje een tomtom werkend krijgen op een SE k750
Je staat toch niet op de automatische stand te knippen hequote:Op woensdag 14 juni 2006 19:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
komt automatisch omhoog vaaklekker boeiend
Sandra heeft me er op gezet aapquote:Op woensdag 14 juni 2006 19:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
het is dan ook een matige "grap"
knappe lens die jou in die hoek kan fotograferen
Hangt van de situatie afquote:Op woensdag 14 juni 2006 19:49 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Je staat toch niet op de automatische stand te knippen he![]()
johquote:Op woensdag 14 juni 2006 19:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sandra heeft me er op gezet aapWe waren samen op pad voor foto's.
Even het kunstenaarsechtpaar uithangen
auf welches emailadres?quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:47 schreef Hugster het volgende:
[..]
Heb de software liggen?
Zo nee, mail me! Ik heb em speciaal voor de SE gecracked liggen [afbeelding]
[afbeelding]
nee, ik pimp niet met andermans spullen.............quote:
ook onthoud......en anders zorg ik voor een gratis permvan voor jouquote:
die camera is niet anders gewendquote:Op woensdag 14 juni 2006 19:54 schreef Alfisti het volgende:
[..]
nee, ik pimp niet met andermans spullen.............![]()
ik huil omdat Alexxxxx zo'n fijne cam heeft maar nog steeds op de senioren-stand staat te fotograferen..............![]()
Hoeft ook niet, maar begin eens met de p-stand ( manueel is veeuls te moeilijk, doe ik ook niet )quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vaak wel ja. Ik ben maar een simpele voertuigfotograaf, nioet zo'n wannabeFOT
Zn gedrag van nu doet me aan deze post uit het lenzentopic denken jaquote:
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:48 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Dat is dus waar ik zo van in de war raak met al die internetrecensiesvan die uitspraken als
"Nee, als je ècht mooie foto's wil maken moet die dieëndie lens kopen van ¤2500"![]()
of
"Als je hem 100 keer uitvergroot zie je inderdaad dat dat ene stukje links daar bij die tak, nee iets verder naar links, daar ja, ja daar, daar zit een klein paarsig wit randje, verschrikkelijke zeg, nee, dit is echt te erg, ik toch gaan voor dieëndie andere lens van ¤2500"
of
"Dit is typisch zo'n lens voor amateurs en beginners die net doen alsof ze iets beters waard zijn dan de kitlens maar geen ¤2500 te besteden hebben voor dieëndie heel erg veel betere lens"
Ik denk dat ik hem maar gewoon ga kopen![]()
Volgende maand krijg ik ook nog de Canon 50mm f1.8, en dan kan ik voorlopig weer vooruit, dacht ik zo
Todat ik natuurlijk ¤2500 bij elkaar heb om dieëndie geweldige lens te kopen![]()
Ik maak goede foto's met die stand, waarom zou ik mn foto's gaan verneuken met domme experimentenquote:Op woensdag 14 juni 2006 19:54 schreef Alfisti het volgende:
[..]
nee, ik pimp niet met andermans spullen.............![]()
ik huil omdat Alexxxxx zo'n fijne cam heeft maar nog steeds op de senioren-stand staat te fotograferen..............![]()
ooohja verrek toen kwam er zo'n betweter zeiken dat ik op auto stand stondquote:Op woensdag 14 juni 2006 19:56 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti streept Bo ook door........
en trouwens, jij hebt nog in Tv geschoten op Zandvoort
Mja, een beetje welquote:Op woensdag 14 juni 2006 19:59 schreef Alfisti het volgende:
ik vond de groene stand zwaar zaads bij de 300D, veels te veel onderbelicht.
Jij geen last daarvan dan?
en ineens maakte je fijne platenquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:00 schreef BoJo het volgende:
[..]
ooohja verrek toen kwam er zo'n betweter zeiken dat ik op auto stand stond![]()
Als je zin hebt moet je maar eens gaan schieten in de P-standquote:
ja vond ik hoor, naja standaard thuis brightness en contrast omhoog gooienquote:
Foto-journalisten ook maar iedereen schiet op p-standquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar Flitsi, ik leer m gewoon langzaam kennenEen vriend van me restaureert momenteel een klassieke vrachtwagen, en als ie af is ga ik daar al mn experimentjes en alle knopjes van de camera op uitproberen, dus wie weet verbeter ik mn leven wel
Al zijn al die betweterige fotograafjes die op automatische stand schieten heiligschennis vinden, bijna een reen alleen nog maar op die stand te fotograferen
Nog een pro argument voor automatisch: ik heb vaak maar een paar seconden tijd voor een foto.
indien ja > neucken?quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:14 schreef Googolplexian het volgende:
Yo, IJsmeis ... kan jij dit ook?
http://www.thatvideosite.com/view/2638.html
ga ik speciaal voor jou ook eens een paar keer de P-stand proberenquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:11 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Foto-journalisten ook maar iedereen schiet op p-stand
nah serieus: ik vond de green-zone gewoon tegen vallen qua kwaliteit. Geef het ook alleen als tipje en op de groene stand is geen drama maar tis zo zonde als het er mooier uit kan komen
dankje... anders houd ie nooit opquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ga ik speciaal voor jou ook eens een paar keer de P-stand proberen
Ja, erg hequote:Op woensdag 14 juni 2006 20:25 schreef Sjoewe het volgende:
Alex je bent soms net een opstandige puber
[afbeelding]
* Sjoewe steunt Alfisti.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:26 schreef Alfisti het volgende:
[..]
![]()
wacht maar................. ik krijg jou zaterdag nog wel
Ja, pubers zijn recalcitrante snijhuiliesquote:
Vriend!quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:29 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
* Sjoewe steunt Alfisti.
Dat is net als een Ferrari kopen en er alleen boodschappen mee doen.
[afbeelding]
ohja verrek we motten op verjaardag hequote:Op woensdag 14 juni 2006 20:26 schreef Alfisti het volgende:
[..]
![]()
wacht maar................. ik krijg jou zaterdag nog wel
Ik ben super oprecht johquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:34 schreef BoJo het volgende:
[..]
je meent er geen kont van![]()
wanneer gaan we squashen?![]()
quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:35 schreef Alfisti het volgende:
[..]en een niet nader te noemen iemand gaat ook mee
![]()
quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik ben super oprecht joh![]()
Squashen? Wij?!September wordt dat dan
[afbeelding]
Pics van je mokkel!quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:35 schreef Alfisti het volgende:
[..]
en een niet nader te noemen iemand gaat ook mee
![]()
Gelukkig nietquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:14 schreef Googolplexian het volgende:
Yo, IJsmeis ... kan jij dit ook?
http://www.thatvideosite.com/view/2638.html
* Alfisti komt pics maken!quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:36 schreef BoJo het volgende:
[..], ik heb al bijna een jaar niet meer gesquashed
![]()
Heerlijk warm, best veel geluierd, gezwommen, jetski gevaren, en geparasaildquote:
Ik heb het de komende twee weken godsedrukquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
, ik heb al bijna een jaar niet mee gesquashed
![]()
Bo gaat nu zeker de hele zomer op de hometrainer doorbrengenquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:39 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Indat geval neem ik een videocamera en reanimatie setje mee
quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:41 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Bo gaat nu zeker de hele zomer op de hometrainer doorbrengen
[afbeelding]
September is okequote:Op woensdag 14 juni 2006 20:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb het de komende twee weken godsedrukEn daarna heb ik nog een paar dagen om m'n spullen te pakken en de halve vakantie te schreeuwen tegen een stel pubers
[afbeelding]
Volgens mij hoeft Bo maar één ARTC155-er mee te nemen om jou te martelenquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:47 schreef Sjoewe het volgende:
Je gaat toch geen complot bedenken dat ik dan zo aankom als jonge adonis in m'n squash-outfit () en je me daar de kofferbak van een 155 in ductape't om vervolgens gemarteld te worden door voltallig ARTC155 eh
[afbeelding]
* Alfisti lachtquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Volgens mij hoeft Bo maar één ARTC155-er mee te nemen om jou te martelen
nee dan red ik in mijn eentje ook welquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:47 schreef Sjoewe het volgende:
Je gaat toch geen complot bedenken dat ik dan zo aankom als jonge adonis in m'n squash-outfit () en je me daar de kofferbak van een 155 in ductape't om vervolgens gemarteld te worden door voltallig ARTC155 eh
[afbeelding]
Mja het kan zijn dat er meer gekwelde alfa zielen zijn die een free-swing willen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Volgens mij hoeft Bo maar één ARTC155-er mee te nemen om jou te martelen
The horror...quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:51 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee dan red ik in mijn eentje ook wel
dan zet ik je op een stoel in de garage kijkend naar mijn auto![]()
Ne we het toch over autohaat hebben... Ik ben er over uit... Ik ga mijn citroën-forum shirt aan doen naar de Opel meetquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja het kan zijn dat er meer gekwelde alfa zielen zijn die een free-swing willen.
Ach zolang het de Passat-club maar niet is
[afbeelding]
Ik wil even kijken of ik een Alfa DTM 1993 shirt kan regelenquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ne we het toch over autohaat hebben... Ik ben er over uit... Ik ga mijn citroën-forum shirt aan doen naar de Opel meet
Ja, ik had m gisteraqvond al gelzen namelijkquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:53 schreef BoJo het volgende:
ben ik de enige die de nieuwe User Policy gelezen heeft vandaag?![]()
jaquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:53 schreef BoJo het volgende:
Er moet toch wel een club van mannen eind veerig met snorren zijn die op een parkeer plaats komen om elkaar eens even stevig te pijpen en over de eigen passat te praten.quote:
Neequote:Op woensdag 14 juni 2006 20:53 schreef BoJo het volgende:
Mwag, er mogen ineens wat meer dingetjesquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:56 schreef BoJo het volgende:
ik zag iets nieuws toen ik het forum opende, normaal lees ik die dingen nooit![]()
maar alles wat erin staat, moet toch voorheen al ergens gestaan hebben. Lijkt me allemaal normale dingen?
Belgen en autostylingquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Voor Sjoewe een door een belg getunede Passat wallpaper
quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:54 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ook onthoud......en anders zorg ik voor een gratis permvan voor jou![]()
Valt meequote:Op woensdag 14 juni 2006 21:05 schreef Alfisti het volgende:
ik vrees weer een Alexxxx TS met dubieuze voertuigen
En dubieuze doekjes naast z'n bureauquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:05 schreef Alfisti het volgende:
ik vrees weer een Alexxxx TS met dubieuze voertuigen
Ach, mijn kwakje is ten minste echt, jij moet moet als je jezelf afrukt een kwakje op je beeldscherm photoshoppenquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:05 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En dubieuze doekjes naast z'n bureau
[afbeelding]
Anticonceptie 14.gifquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ach, mijn kwakje is ten minste echt, jij moet moet als je jezelf afrukt een kwakje op je beeldscherm photoshoppen
Lekkerquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:08 schreef Dangel het volgende:
Wie wilt met me cammen?
Ga je krassen dan?quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:08 schreef Dangel het volgende:
Wie wilt met me cammen?
Maar hij heeft dan weer geen doekjes nodig, maar handdoeken.quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ach, mijn kwakje is ten minste echt, jij moet moet als je jezelf afrukt een kwakje op je beeldscherm photoshoppen
Ik dacht dat je zou bellen voor een potje wurgsexquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:08 schreef Dangel het volgende:
Wie wilt met me cammen?
van hemzelf he dan he?quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik kom net een foto van jaguarized tegen![]()
Heppie de trekker ellufsteduhtogt noch meegereduh?quote:
Je hebt hem nog nooit gezien?quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik kom net een foto van jaguarized tegen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |