ik lees geen noten, kan geen noten lezenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:43 schreef Dromenvanger het volgende:
Muziek kan structuur bevatten inderdaadWil ik ook een keer gaan doen, gecomponeerde stukken muziek bekijken, de noten zien, hoe de noten staan op het muziek-papier. Kijken hoe zig zaggend dat is. Veel is zig zaggend
Kijk naar mijn signature
![]()
Ik las 'menstruatie'quote:
fixedquote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:48 schreef BaajGuardian het volgende:
oeps..klote.., ff die TT in 98 zetten modjes... sorry..
Ik heb ook een yamaha maar ik speel zelden, ik heb wel een tijdje geprobeerd om de juiste combinaties te vinden. Maar het schrijven houdt me bezig de hele tijd.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:57 schreef BaajGuardian het volgende:
speel je je eigen muziek Dromenvanger? ik namelijk wel, ik heb een Yamaha Psr-340 keyboard
?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:11 schreef playsur het volgende:
Sorry BG, maar waar ben je mee bezig?
Ik kon het ff niet meer volgen met al die cijfers.quote:
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:21 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga even koffie zetten nu.
Roekoe koe. Roekoe. Roekoe koe. Roekoe. Roekoe Koe. Roekoe.
Er zit een bepaalde structuur in die roekoe.
Ik leg straks verder contact met duiven. Die beesten zijn gestoord
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:29 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]HAHAHAa
![]()
blijft verfrissend gewoon jouw posts
nee een van mn beste vrienden heeft dat plaatje gemaaktquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:40 schreef Dromenvanger het volgende:
Heee Baaj
Ik liet mijn broer even die foto zien met dat eiland op je hoofd in deze topic
Hij moest lachen
Hij vroeg zich af, of je dat zelf gedaan hebt
Ik heb het inderdaad, net als zoveel anderen, warmquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:19 schreef senesta het volgende:
Goedeavond allemaal,
Jullie gesprek is wat lastig te ontcijferen hoor.
Allemaal nog een beetje fit met dit weer?
Het is hier nu een stuk koeler, best wel even lekker eigenlijk.
Ik heb het laatste gedeelte van het vorige deel gemist maar ik bedacht me ineens dat ik L-W een stuk minder zie de laatste dagen.
Maar kan ook best zijn dat ik haar gemist heb hoor.
Mijn bijnaam is niet voor niets Ramboquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:11 schreef Dromenvanger het volgende:
Dus je hebt gigantische arm-spieren zekerIk bedoel, veel kracht in je armen en handen
Hand-biken lijkt me toch echt wel zwaar. Vooral in de bergen
Prettige vakantie alvast
Oh lekker joh, veel plezier alvast!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:06 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Nee inderdaad DV, drukte en warmte is een hel, maar ja overleven we ook weer wel hoor![]()
Wij gaan via Duitsland, waar we een paar dagen blijven, naar Oostenrijk.
Zoals jullie misschien weten ben ik een fanatiek hand-biker, dus lekker twee weken in de bergen biken![]()
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:20 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Mijn bijnaam is niet voor niets Rambo![]()
Ik heb wel veel kracht in mijn armen, in mijn handen dus helemaal niet.
Maar mijn bike is zo aangepast dat ik mijn handen niet of weinig hoef te gebruiken.
Berg op is zwaar ja.............maar de afdaling is heerlijk![]()
zeg, kom jij es ff crew wezen in #rotg, und schnell!!quote:
ik moet minder op onmogelijke tijden werkenquote:Op woensdag 14 juni 2006 05:38 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
zeg, kom jij es ff crew wezen in #rotg, und schnell!!
![]()
alsjeblief.![]()
23:45 pas klaar zijn met werken lijkt me echt waardeloos.quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:22 schreef coz het volgende:
[..]
ik moet minder op onmogelijke tijden werken![]()
was gister bijvoorbeeld om 23:45 thuis ... das vast niet zo handig als crew he
Vlgs mij ontploft zn hoofd.. en ademt die kerel groene lucht in waardoor Grey in zn hoofd komt.quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:46 schreef Dromenvanger het volgende:
Dreamcatcher heb ik 5 dagen over gedaan. Ik weet alleen niet meer de details van het boek. Als Mr Grey dus het hoofd in wilt van die ene die dat ongeluk heeft gehad.
Het einde waar dat wezen in de water-put wilt gaan??? Om zo het water te vervuilen of niet??? Dat wezen wilde toch iets met de water-put??
Wel eens The Matrix gezien?quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:06 schreef Dromenvanger het volgende:
Misschien leef ik wel in mijn eigen film
Dat mijn fantasie-wereld in leven komt
prachtige maskers trouwens, heeft wat onwerelds.quote:Op woensdag 14 juni 2006 12:26 schreef Dromenvanger het volgende:
Buiten geweest weer
14 18 56
Ik vroeg van.. " Wat zit er achter de realiteit?".
"Maskers"
Ik kreeg gewoon maskers binnen. Zonder dat ik aan een masker dacht. Heb sowieso vrij weinig met maskers. Weet alleen dat veel mensen een masker dragen. Dat is een uitdrukking voor mensen die zichzelf niet laten zien, die hun eigen ik verbergen.
Maskers zitten achter de realiteit. Ik dacht al aan wezens met maskersDat kan natuurlijk ook, dat er achter de realiteit wezens zijn met maskers.
Maar ik weet nu niet wat het precies betekend. Dat vraag ik dus nog.
14 18 en 56 zijn veilige kanalen
Zo zal ik meer kanalen opzoeken, hoeft niet onder de 100 te blijven. Ik kan ook richting een duizendtal gaan.
En zo zie ik alles weer helder in. Mijn zicht is helder. De details vallen op. Het 3 dimensionale effect is goed aanwezig. En is het 3 dimensionale effect goed aanwezig, dan voelt het nog meer aan als uitdaging.
Kanalen opzoeken doe ik alleen buiten en voor het slapen gaan dus. Als ik achter de pc zit, dan lukt dat niet omdat ik dan met de pc bezig ben
Kanalen die kunnen zuiveren straks??? Wie weet komt er straks een open tunnel die zuig-kracht heeft en alle stof doet wegzuigen.
Misschien komt er nog een tunnel die zwarte gaten doet wegweken. Of zijn zwarte gaten goed-aardig???
Zo'n zwart gat dat is volgens mij een gigantische tunnel. Alleen een te agressieve tunnel omdat hij alles gulzig op doet slokken. Of is dat niet het kenmerk van een zwart gat??? Dat een zwart gat alle materie opslurpt.
Hier een paar maskers
[afbeelding]
Over maskers. Tijdens carnaval in Limburg heb je vaker een gemaskerd bal. Waar iedereen een masker draagt. Oudwiever-bal of iets dergelijks heet dat
Masker staat ook voor verandering, je neemt een andere persoonlijkheid aan, achter een masker. Je verbergt het menselijke zijn met een masker.
Creepy
Ik kan nog verder associëren. Maar dat doe ik niet nu. Ik ga toch regelmatig naar buiten en probeer daar antwoorden te vinden.
Straks zoek ik kanaal 1747 op. Kijken of ik een connectie kan leggen. Ik weet dus niet wie er aan de andere kant van de verbinding is. Dat is altijd de vraag. En soms komt er helemaal niets binnen. Dan lijkt een kanaal leeg te zijn of niet te bestaan.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vlgs mij ontploft zn hoofd.. en ademt die kerel groene lucht in waardoor Grey in zn hoofd komt.
Dat is zich daarna verschuild in een kantoor achterin zn hoofd vond ik geniaal
Dat stukje op het toilet trouwens.. zooo ranzig gewoon
Einde bij de waterput inderdaad.. hij schiet hem net op tijd dood ofzo.
Matrix heb ik zeker gezienquote:
Yep, iets buitenaards. Maar niet meteen kwaad in de zin hebbend. Iets mystieks eerder.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:16 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
prachtige maskers trouwens, heeft wat onwerelds.
Tis een hobbyquote:
Zeker onderdrukt het. Ik ervaar iedere dag onderdrukking. En dan niet eens zozeer door politieke macht. Ik ervaar gewoon dat ik onderdrukt wordt.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:39 schreef BaajGuardian het volgende:
omdat het ons bind, is het een natuurlijke reactie jezelf los te willen wrikken
omdat het je onderdrukt.
Dus in principe hebben die super-wezens fouten gemaakt en hebben ze de mensheid onderschatquote:Op woensdag 14 juni 2006 15:40 schreef Bastard het volgende:
Nee hij zegt "New feature" was trouwens in deel 2.
Het idee er achter is dat we allemaal in een onechte wereld leven, gecreerd door superwezens die boven ons staan. Dat alles wat je ziet, onderdeel is van een programma, een plan,... maar "There is no spoon" waardoor je boven het programma of de subrealiteit staat.
Neo, is de uitverkoren om een ommezwaai daarin te maken, die sterk genoeg is om het programma te kraken.
Ik weet het niet.. de film geeft mij een beetje het gevoel alsof je 2 spiegels tegenoverelkaar.. als je er dan in kijkt, dan blijft het maar doorgaan tot in oneindigheid, spiegelbeeld op spiegelbeeld, vraag op vraag, tot in eeuwigheid.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:53 schreef Dromenvanger het volgende:
.
Had de maker van het programma beseft dat wij internet kunnen maken en computers kunnen maken?
Of hoort dat ook bij het programma??? Dat we ook vooruit mogen gaan binnen het programma.
Ik weet het niet. Het feit dat een film als the matrix gemaakt wordt, dat zegt wel genoeg. Het feit dat mensen bewust zijn van bepaalde zaken zegt ook genoeg.
Ja .. "God".quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:07 schreef Dromenvanger het volgende:
Maar is het misschien een grote computer dat alles bepaald???? Dat er ergens een computer staat dus. Een gigantische computer
Er lijkt ook soms geen eind aan te komen. Ook het opstaan en slapen gaan. Opstaan en slapen gaan. Eten drinken. Opstaan slapen gaan. En iedere dag dezelfde realiteit voor ogen krijgen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik weet het niet.. de film geeft mij een beetje het gevoel alsof je 2 spiegels tegenoverelkaar.. als je er dan in kijkt, dan blijft het maar doorgaan tot in oneindigheid, spiegelbeeld op spiegelbeeld, vraag op vraag, tot in eeuwigheid.
Ik zal deze ouwehoer topic in de bookmarks zetten, dan kan ik het document later nalezen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja .. "God".
Of "De natuur" of "het plan" noem ik het maar
edit.. ik meende dat "chavanna" betekent "lot" in Mexico.. maar ik was er niet zeker van en google..
krijg ik een of ander vaaaag document
http://www.bio.psy.rub.de(...)cal_brainBBS2005.pdf
Misschien zit er een bedoeling achter
Volvoquote:Op woensdag 14 juni 2006 16:50 schreef Metro2005 het volgende:ik ga morgen voor een andere auto kijken
![]()
Ben deze nu zat![]()
Kun je niet een zelfde citroen nemen ???quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:50 schreef Metro2005 het volgende:ik ga morgen voor een andere auto kijken
![]()
Ben deze nu zat![]()
3 Volvo's in je bezitquote:Op woensdag 14 juni 2006 17:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Volvo
Had ik Zaterdag alle 3 op mn naam nu nog 2
Vorige:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Niet kopen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
was thuis om 23:45 .. klaar om 22:15quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:52 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
23:45 pas klaar zijn met werken lijkt me echt waardeloos.
Je moet dan toch ook afschakelen van het werken of niet? Na het werken 2 uur bijkomen of doe je dat niet?
Ik zou niet meteen naar bed kunnen gaan, na een dag werken. Dan zou ik als ik pas om 23:45 klaar was met die arbeit , zeker tot 02:30 opblijven.
Om even te ervaren hoe het is om niet te werken![]()
Ik heb een houten pennenbakje gekregenquote:Op donderdag 15 juni 2006 09:31 schreef senesta het volgende:
OOh wat heb je gehad?
Ze is 7 maanden oud bijna, dus ze krijgt er niet veel van mee... maar papa is erg blij mee.. zn eerste vaderdagkadoquote:Op donderdag 15 juni 2006 09:38 schreef senesta het volgende:
Wat lief![]()
Hoe oud is ze nu?
Ik maak met die kinderen een schilderijtje, plak er ook nog een foto op en ze wilden geloof ik ook hun handen erop maken.
Ik heb een kanvas doek gekocht voor ieder dus ze kunnen hun gang gaan.
Ja Joey is acht en Samara word in september 3, ik vind het zelf erg leuk met ze te knutselen, we doen verder ook niet aan kadootjes, al denk ik dat het dit jaar voor joey misschien wel leuk is om wat geld te krijgen om een kadootje te kopen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ze is 7 maanden oud bijna, dus ze krijgt er niet veel van mee... maar papa is erg blij mee.. zn eerste vaderdagkado
Die van jou zijn al wat ouder begrijp ik?
Ja inderdaad, het wordt zo uitgemolken tegenwoordig allemaal, en dat gaat echt tenkoste van de lol. Je zou als je de reklame mag geloven echt niet meer zonder minimaal 50 euro te besteden mogen aankomen... en juist die eigen gemaakte dingen zijn zo leuk idd.quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:23 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja Joey is acht en Samara word in september 3, ik vind het zelf erg leuk met ze te knutselen, we doen verder ook niet aan kadootjes, al denk ik dat het dit jaar voor joey misschien wel leuk is om wat geld te krijgen om een kadootje te kopen.
Ik vind het zo commercieel worden terwijl ik de zelfgemaakte kadootjes van school gewoon het leukste vind.
Oi, baas... laat me dr es in dan..quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:22 schreef Metro2005 het volgende:
mogge
even wat foto's van mijn katje gemaakt
[afbeelding]
[afbeelding]
Wil d'r 1 naar binnen![]()
quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oi, baas bediende... laat me dr es in dan..![]()
quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:34 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen dromenvanger en Deedeetee,
Lieve poes, vragende oogjes.
Ik ben erg druk met een heel vies meisje hier, ze is haar vaderdag kado aan het maken, er komen uiteidelijk nog plakkertjes en een foto op.
Joey maakt er ook nog één maar dat moet buiten schooltijd.
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooi katjequote:Op donderdag 15 juni 2006 11:22 schreef Metro2005 het volgende:
mogge
even wat foto's van mijn katje gemaakt
[afbeelding]
[afbeelding]
Wil d'r 1 naar binnen![]()
wat een creativiteit hier allemaalquote:Op donderdag 15 juni 2006 11:34 schreef senesta het volgende:
Ik ben erg druk met een heel vies meisje hier, ze is haar vaderdag kado aan het maken, er komen uiteidelijk nog plakkertjes en een foto op.
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:34 schreef senesta het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooie dagquote:Op donderdag 15 juni 2006 11:29 schreef Dromenvanger het volgende:
Het wordt een mooie dag in het zuiden
Ik heb zin om te rennen
Heerlijk dat koelequote:Op donderdag 15 juni 2006 11:49 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Mooie dag![]()
Het is koud en miezert af en toe........
Ik heb een bodywarmer aan moeten doen![]()
Lief koppiequote:Op donderdag 15 juni 2006 12:46 schreef Dromenvanger het volgende:
[afbeelding]
Dit is mijn hond dusGisteren deze foto genomen
Mooie hond Senesta!quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:51 schreef senesta het volgende:
Schatje inderdaad, al ziet hij er wel lekker alert uit, leuk!
Is hij/zij nog jong?
Hebben jullie nog meer huisdieren?
Wij hadden vroeger een witte poedel, die hebben mijn ouders wel eens oranje gespoten met zo'n spuitbus, de hond durfde amper onder de bank vandaan te komen, hij schaamde zich rot.
Mijn hondje:
[afbeelding]
5 jaar is mijn hond nu, maart 2007 wordt hij 6 jaar.quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:51 schreef senesta het volgende:
Is hij/zij nog jong?
Wij hadden vroeger een witte poedel, die hebben mijn ouders wel eens oranje gespoten met zo'n spuitbus, de hond durfde amper onder de bank vandaan te komen, hij schaamde zich rot.
Mijn hondje:
[afbeelding]
Hij heeft ook een hoge aai-baarheids-factor maar vaak wilt hij niet teveel aangehaald worden, mijn hond wilt rust vaker.quote:
wat verdrietig, maar wel begrijpelijk, 't gaat tenslotte om de veiligheid van je kinderen. Maar lijkt me wel vreselijk, een dier dat zo slecht behandeld is dat ie plast als je naar 'm kijkt! Sommige mensen zouden gewoon geen dieren mogen houdenquote:Op donderdag 15 juni 2006 13:02 schreef senesta het volgende:
Ik heb altijd een zwak gehad voor duitse herders, mijn vader had er vroeger één waarbij ik in de mand sliep, mijn zus had er één die was waarachtig geweldig.
Ik heb eerst een teefje gehad die kwam ergens vandaan waar er niet geweldig mee om was gegaan, mensen vertelden mij dat ze haar weg deden omdat ze bang waren haar dood te schoppen, de hond plaste al als ik naar haar keek.
Ik ben heel lang bezig geweest en langzaam werd het weer een leuke social hond.
Toen raakte ik zwanger en gingen we verhuizen naar een kinderrijke buurt waar bleek dat ze niet te vertrouwen was met kinderen.
Ze greep ze vaak van achteren in beentjes, had tot dan toe nog niet door gebeten maar de angst was geboren.
Toen mijn zoontje werd geboren keurde ze hem geen blik waardig.
Ik heb er hondenpsychologen bij gehad maar iedereen adviseerde haar weg te doen voor er iets gebeurde.
Uiteindelijk heb ik dat ook gedaan.
Ah, Elco heet ie dusquote:Een jaar daarna heb ik elco gekocht, hij is met Joey opgegroeid en het is echt een fantastische hond, heel sociaal en lief.
Jemig wat een verhaal weer!
Ja was ook heel erg moeilijk om haar weg te doen, maar ik had niet het gevoel dat ik een keuze had, ze is naar ouderen mensen zonder kinderen gegaan.quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:13 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
wat verdrietig, maar wel begrijpelijk, 't gaat tenslotte om de veiligheid van je kinderen. Maar lijkt me wel vreselijk, een dier dat zo slecht behandeld is dat ie plast als je naar 'm kijkt! Sommige mensen zouden gewoon geen dieren mogen houden![]()
[..]
Ah, Elco heet ie dusHij heeft ook een hele lieve kop
![]()
Werk je in continu-diensten??? Of moet je altijd tot 22:15 werken???quote:Op donderdag 15 juni 2006 02:45 schreef coz het volgende:
[..]
was thuis om 23:45 .. klaar om 22:15
en inderdaad nog even ontspannen .. toen was het ineens 5:30 en bedacht ik me dat ik om 10:00 weer op moest ...
vandaag van 12:00 tot 20:30 gehad en morgen van 9:30 tot 18 ... maar dan ook gelukkig weekend
nog maar 8 uur werkenen dan
![]()
quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:01 schreef Dromenvanger het volgende:
21,4 graden is het buiten hier in Brunssum
Ideale temperatuur. Ook voor de dieren en vogels. Ze vallen tenminste niet van het dak.
21,4 mag het voor mij blijven
Huiskamer-temperatuur
24 graden is ook nog goedquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:03 schreef Metro2005 het volgende:
[..]![]()
van mij mag het ook ongeveer deze temperatuur blijven, max 24 graden ofzo, dat vind ik het lekkerst.
Ik zag ook net die foto van Thijs in dat topic.... hele bijzondere foto, heel aparte lichtinval... kan haast geen toeval zijn denk ik dan na het zien van die foto... en het verloop enkele dagen of weken later?quote:
Bedoel je die foto dat hij een beetje achterom kijkt?quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zag ook net die foto van Thijs in dat topic.... hele bijzondere foto, heel aparte lichtinval... kan haast geen toeval zijn denk ik dan na het zien van die foto... en het verloop enkele dagen of weken later?
quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:46 schreef Dromenvanger het volgende:
[afbeelding]
Dit is mijn hond dusGisteren deze foto genomen
Zo eentje heb ik heel vroeger óók gehad, een schat van een beest met een ongelovelijk vriendelijk , onverstoorbaar karakter.quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:51 schreef senesta het volgende:
Is hij/zij nog jong?
Mijn hondje:
[afbeelding]
Ja die.. zo schuin omhoog kijkend..quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:27 schreef senesta het volgende:
[..]
Bedoel je die foto dat hij een beetje achterom kijkt?
Toch blijf ik het eng vinden, het idee dat het zomaar zo snel gebeurd kan zijn.
Vorige week leefde thijs nog..![]()
De witte poedel of een duitse herder?quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:32 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Zo eentje heb ik heel vroeger óók gehad, een schat van een beest met een ongelovelijk vriendelijk , onverstoorbaar karakter.![]()
Ik vraag me af of het allemaal wel meteen tot je door dringt, het grote gemis moet volgens mij nog komen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja die.. zo schuin omhoog kijkend..
Voor de ouders moet het ook echt een ontzettende schok zijn... mijn hemel zeg. Zo heb je allerlei ideen en plannen.. en zo is ie weg.. door zoiets onwaarschijnlijks!verschrikkelijk
De duitse herderquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:50 schreef senesta het volgende:
[..]
De witte poedel of een duitse herder?
quote:Ben je benieuwd hoe je naam er in het Russisch uit ziet? Klik op de link en
vul je naam in, in het balkje en klik op oke [kleine balkje onder de naam]
http://www.callme.nm.ru/
quote:
Ik drink er 1 met je mee... misschien 2quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:03 schreef Dromenvanger het volgende:
en straks nog 2 halve liters brand![]()
Proostquote:Op donderdag 15 juni 2006 18:06 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik drink er 1 met je mee... misschien 2![]()
Ik vind het wel schattig.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 08:25 schreef Bastard het volgende:
Pfew.. we zijn er weer !
Had vanacht zon gekke droom.. als ik slaap heb ik wel vaker het idee dat Jasmijn (mn 7 maand oude dochter) bij mij ligt te slapen, soms merk ik dat ik expres ruimte voor haar creeer in bed![]()
Maar vanacht werd ik wakker..en ik denk waar is ze nou?? Kijk onder mijn kussen, kijk onder de dekens.. ze zal toch niet... ze zal toch niet op de grond gevallen zijn?
Vlug het licht aangeknipt, op randje van bed gaan zitten.. "Jasmijn?" .. ik kijk zelfs onder het bed!!
Het had heel weinig gescheeld of ik had mijn vrouw wakker gemaakt.. ik voelde me schuldig.. waar heb ik Jasmijn gelaten???
En toen hoorde ik een kuchje over de babyfoon... ik denk hee.. ze is in de buurt.. op de babyfoon?? Ik denk huh, kan mij niet herrineren dat ik haar in dr eigen bed heb gelegd..
En toen bedacht ik mij pas.... dat ze helemaal nooit in bed ligt bij ons.. en altijd in dr eigen bed slaapt!!
Hoe dom niet?![]()
Je kan naast loslaten van het verleden en de toekomst voorstellen ook beiden in het ene moment samenvoegen, dat verleden, heden en toekomst 1 lang oneindig moment isquote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:55 schreef Dromenvanger het volgende:
Kleine update. Het verleden dat niet meer vast-plakt aan het heden, ik bedoel, als het verleden zich los doet laten, dan is ook het schuld-aspect weg. Je vergeet gewoon het verleden.
Heb daar vaker over nagedacht, dat het verleden de toekomst doet tegenhouden als het ware. Omdat het verleden aan het nu vast zit, en het nu zit vervolgens aan de toekomst vast.
Zeker als je anderen blijft aanspreken op het verleden gedane zaken, dan werkt dat averechts.
Dat ze samen smelten bedoel je?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:08 schreef The_Shining het volgende:
voor we teveel offtopic gaan in dat andere topic dromenvanger
[..]
Je kan naast loslaten van het verleden en de toekomst voorstellen ook beiden in het ene moment samenvoegen, dat verleden, heden en toekomst 1 lang oneindig moment is.
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:20 schreef Dromenvanger het volgende:
Dat ze samen smelten bedoel je?
Da's heel wijs vind ikquote:Het verleden hoort nog bij het heden, zeker als mensen nog niet leren van het verleden. En je heb nog het verleden dat verwerkt moet worden ook.
Ik bedoel dus, wat in het verleden niet klopte, dat moet op de een of andere manier gaan kloppen nog. In mijn persoonlijke geval gebeurt dat via dromen, in mijn dromen komt het verleden gewoon vaak naar voren.
Ah vandaar, en nu op fok hou je een inhaalslagje?quote:Toen ik als kind zijnde mijn mond niet open deed dus. En de pubertijd misschien. Ben niet meer in de pubertijd maar heb wel een beetje daarvan last gehad.
Ik deed dat zelf door meditatie en je geest rustig maken dat je heel makkelijk momenten uit je verleden kan herbeleven en analyseren van een afstandjequote:Ik probeer vaker het verleden te herbeleven als het ware. Situaties van vroeger terug halen en in gedachtes die situaties anders doen.
ik soms zelf ook niet maar het klinkt ergens wel logischquote:Maar wat jij precies bedoeld nu weet ik niet zeker hoe dat zit
Da's dubbelop, dus geen 1 enkel momentquote:Dat er maar 1 moment is bedoel je???? Een moment dat oneindig lang duurt tot in de eeuwigheid?
Zoiets jaquote:Dat het 1 fragment is bedoel je toch???
Da's heel normaal en heeft iedereenquote:Weet alleen dat ik last heb van het verleden nog. Geen trauma maar gewoon last. Alleen last in de dromen dus.
Ja, realiteit lijkt afzonderlijk en in losse deeltjes of schakels maar toch zijn ze verbonden met elkaar en maakt het 1 oneindige kettingquote:Dat er geen splitsing is tussen die 2. Dat het een aaneenschakeling is van momenten die 1 moment worden? Dat het verleden naar 1 gaat, dat de toekomst naar 1 gaat, en dat het heden 1 is???
oh dan heb ik niets te vertellenquote:Ik doe nu vrij jou bericht analyseren voor mezelf. Vertel maar als ik het fout opvat
vat je bovenstaand dan op als kritiek dat je dit zegt? Was namelijk niet mijn intentie hoor, gewoon even vrij mee denkenquote:Kritiek is altijd welkom. Liever advies
Kritiek en advies heb je. Ik hou meer van advies![]()
Ze kunnen de pot op !quote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:05 schreef Dromenvanger het volgende:
Geef ze 1000 euro per maand, dat zijn ze waard. Het spel heeft stress bezorgd hier.
Inderdaad rustig adem halenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:11 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ze kunnen de pot op !
Laat ze ploffen![]()
Ruuuuuustig doorgaan met ademhalen hoor.![]()
Ze hebben te weinig passie en vuur in de ballenquote:
Nee, zo'n koekje met een oranje laag erboven op. Zo'n zacht koekje, ben ff de naam kwijt.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:32 schreef deedeetee het volgende:
Zo'n koekje van LU ?![]()
* deedeetee is al een paarweekjes op een *geen zoetigheid * dieet. Dus ze heeft wel trek in iets lekkers![]()
quote:
Ik geef ze een goeie kansquote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:36 schreef Dromenvanger het volgende:
Eigenlijk hoop ik dat Duitsland wereld-kampioen wordt
In ieder geval het team met de meeste inzet
Ja lach jij maar, hij word dan écht boosquote:
Deutschland Deutschland uber allesquote:
Dat ga ik ook doenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:50 schreef deedeetee het volgende:
Kun je niet naar de samenvattingen kijken ? Dan weet je al wat je boven het hoofd hangt en dan is de stress lang niet zo groot.
Een spannend boek kan ik hebben nogquote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:52 schreef deedeetee het volgende:
Ik ben ook niet zo dol op stress/spanningen en lees van een spannend boek altijd ff 't eind.
Dat spaart een hoop zenuwen![]()
Kijk maar uit dat je daar geen last mee krijgt.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:02 schreef Dromenvanger het volgende:
Vannacht ga ik alle vlaggetjes weghalen uit de straat hier![]()
Ik ben vóór het koningshuis. Staat veel chiquer als een president.quote:Geen oranje meer![]()
En ook geen koningshuis
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |