ik lees geen noten, kan geen noten lezenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:43 schreef Dromenvanger het volgende:
Muziek kan structuur bevatten inderdaadWil ik ook een keer gaan doen, gecomponeerde stukken muziek bekijken, de noten zien, hoe de noten staan op het muziek-papier. Kijken hoe zig zaggend dat is. Veel is zig zaggend
Kijk naar mijn signature
![]()
Ik las 'menstruatie'quote:
fixedquote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:48 schreef BaajGuardian het volgende:
oeps..klote.., ff die TT in 98 zetten modjes... sorry..
Ik heb ook een yamaha maar ik speel zelden, ik heb wel een tijdje geprobeerd om de juiste combinaties te vinden. Maar het schrijven houdt me bezig de hele tijd.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:57 schreef BaajGuardian het volgende:
speel je je eigen muziek Dromenvanger? ik namelijk wel, ik heb een Yamaha Psr-340 keyboard
?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:11 schreef playsur het volgende:
Sorry BG, maar waar ben je mee bezig?
Ik kon het ff niet meer volgen met al die cijfers.quote:
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:21 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga even koffie zetten nu.
Roekoe koe. Roekoe. Roekoe koe. Roekoe. Roekoe Koe. Roekoe.
Er zit een bepaalde structuur in die roekoe.
Ik leg straks verder contact met duiven. Die beesten zijn gestoord
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:29 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]HAHAHAa
![]()
blijft verfrissend gewoon jouw posts
nee een van mn beste vrienden heeft dat plaatje gemaaktquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:40 schreef Dromenvanger het volgende:
Heee Baaj
Ik liet mijn broer even die foto zien met dat eiland op je hoofd in deze topic
Hij moest lachen
Hij vroeg zich af, of je dat zelf gedaan hebt
Ik heb het inderdaad, net als zoveel anderen, warmquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:19 schreef senesta het volgende:
Goedeavond allemaal,
Jullie gesprek is wat lastig te ontcijferen hoor.
Allemaal nog een beetje fit met dit weer?
Het is hier nu een stuk koeler, best wel even lekker eigenlijk.
Ik heb het laatste gedeelte van het vorige deel gemist maar ik bedacht me ineens dat ik L-W een stuk minder zie de laatste dagen.
Maar kan ook best zijn dat ik haar gemist heb hoor.
Mijn bijnaam is niet voor niets Ramboquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:11 schreef Dromenvanger het volgende:
Dus je hebt gigantische arm-spieren zekerIk bedoel, veel kracht in je armen en handen
Hand-biken lijkt me toch echt wel zwaar. Vooral in de bergen
Prettige vakantie alvast
Oh lekker joh, veel plezier alvast!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:06 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Nee inderdaad DV, drukte en warmte is een hel, maar ja overleven we ook weer wel hoor![]()
Wij gaan via Duitsland, waar we een paar dagen blijven, naar Oostenrijk.
Zoals jullie misschien weten ben ik een fanatiek hand-biker, dus lekker twee weken in de bergen biken![]()
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:20 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Mijn bijnaam is niet voor niets Rambo![]()
Ik heb wel veel kracht in mijn armen, in mijn handen dus helemaal niet.
Maar mijn bike is zo aangepast dat ik mijn handen niet of weinig hoef te gebruiken.
Berg op is zwaar ja.............maar de afdaling is heerlijk![]()
zeg, kom jij es ff crew wezen in #rotg, und schnell!!quote:
ik moet minder op onmogelijke tijden werkenquote:Op woensdag 14 juni 2006 05:38 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
zeg, kom jij es ff crew wezen in #rotg, und schnell!!
![]()
alsjeblief.![]()
23:45 pas klaar zijn met werken lijkt me echt waardeloos.quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:22 schreef coz het volgende:
[..]
ik moet minder op onmogelijke tijden werken![]()
was gister bijvoorbeeld om 23:45 thuis ... das vast niet zo handig als crew he
Vlgs mij ontploft zn hoofd.. en ademt die kerel groene lucht in waardoor Grey in zn hoofd komt.quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:46 schreef Dromenvanger het volgende:
Dreamcatcher heb ik 5 dagen over gedaan. Ik weet alleen niet meer de details van het boek. Als Mr Grey dus het hoofd in wilt van die ene die dat ongeluk heeft gehad.
Het einde waar dat wezen in de water-put wilt gaan??? Om zo het water te vervuilen of niet??? Dat wezen wilde toch iets met de water-put??
Wel eens The Matrix gezien?quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:06 schreef Dromenvanger het volgende:
Misschien leef ik wel in mijn eigen film
Dat mijn fantasie-wereld in leven komt
prachtige maskers trouwens, heeft wat onwerelds.quote:Op woensdag 14 juni 2006 12:26 schreef Dromenvanger het volgende:
Buiten geweest weer
14 18 56
Ik vroeg van.. " Wat zit er achter de realiteit?".
"Maskers"
Ik kreeg gewoon maskers binnen. Zonder dat ik aan een masker dacht. Heb sowieso vrij weinig met maskers. Weet alleen dat veel mensen een masker dragen. Dat is een uitdrukking voor mensen die zichzelf niet laten zien, die hun eigen ik verbergen.
Maskers zitten achter de realiteit. Ik dacht al aan wezens met maskersDat kan natuurlijk ook, dat er achter de realiteit wezens zijn met maskers.
Maar ik weet nu niet wat het precies betekend. Dat vraag ik dus nog.
14 18 en 56 zijn veilige kanalen
Zo zal ik meer kanalen opzoeken, hoeft niet onder de 100 te blijven. Ik kan ook richting een duizendtal gaan.
En zo zie ik alles weer helder in. Mijn zicht is helder. De details vallen op. Het 3 dimensionale effect is goed aanwezig. En is het 3 dimensionale effect goed aanwezig, dan voelt het nog meer aan als uitdaging.
Kanalen opzoeken doe ik alleen buiten en voor het slapen gaan dus. Als ik achter de pc zit, dan lukt dat niet omdat ik dan met de pc bezig ben
Kanalen die kunnen zuiveren straks??? Wie weet komt er straks een open tunnel die zuig-kracht heeft en alle stof doet wegzuigen.
Misschien komt er nog een tunnel die zwarte gaten doet wegweken. Of zijn zwarte gaten goed-aardig???
Zo'n zwart gat dat is volgens mij een gigantische tunnel. Alleen een te agressieve tunnel omdat hij alles gulzig op doet slokken. Of is dat niet het kenmerk van een zwart gat??? Dat een zwart gat alle materie opslurpt.
Hier een paar maskers
[afbeelding]
Over maskers. Tijdens carnaval in Limburg heb je vaker een gemaskerd bal. Waar iedereen een masker draagt. Oudwiever-bal of iets dergelijks heet dat
Masker staat ook voor verandering, je neemt een andere persoonlijkheid aan, achter een masker. Je verbergt het menselijke zijn met een masker.
Creepy
Ik kan nog verder associëren. Maar dat doe ik niet nu. Ik ga toch regelmatig naar buiten en probeer daar antwoorden te vinden.
Straks zoek ik kanaal 1747 op. Kijken of ik een connectie kan leggen. Ik weet dus niet wie er aan de andere kant van de verbinding is. Dat is altijd de vraag. En soms komt er helemaal niets binnen. Dan lijkt een kanaal leeg te zijn of niet te bestaan.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vlgs mij ontploft zn hoofd.. en ademt die kerel groene lucht in waardoor Grey in zn hoofd komt.
Dat is zich daarna verschuild in een kantoor achterin zn hoofd vond ik geniaal
Dat stukje op het toilet trouwens.. zooo ranzig gewoon
Einde bij de waterput inderdaad.. hij schiet hem net op tijd dood ofzo.
Matrix heb ik zeker gezienquote:
Yep, iets buitenaards. Maar niet meteen kwaad in de zin hebbend. Iets mystieks eerder.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:16 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
prachtige maskers trouwens, heeft wat onwerelds.
Tis een hobbyquote:
Zeker onderdrukt het. Ik ervaar iedere dag onderdrukking. En dan niet eens zozeer door politieke macht. Ik ervaar gewoon dat ik onderdrukt wordt.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:39 schreef BaajGuardian het volgende:
omdat het ons bind, is het een natuurlijke reactie jezelf los te willen wrikken
omdat het je onderdrukt.
Dus in principe hebben die super-wezens fouten gemaakt en hebben ze de mensheid onderschatquote:Op woensdag 14 juni 2006 15:40 schreef Bastard het volgende:
Nee hij zegt "New feature" was trouwens in deel 2.
Het idee er achter is dat we allemaal in een onechte wereld leven, gecreerd door superwezens die boven ons staan. Dat alles wat je ziet, onderdeel is van een programma, een plan,... maar "There is no spoon" waardoor je boven het programma of de subrealiteit staat.
Neo, is de uitverkoren om een ommezwaai daarin te maken, die sterk genoeg is om het programma te kraken.
Ik weet het niet.. de film geeft mij een beetje het gevoel alsof je 2 spiegels tegenoverelkaar.. als je er dan in kijkt, dan blijft het maar doorgaan tot in oneindigheid, spiegelbeeld op spiegelbeeld, vraag op vraag, tot in eeuwigheid.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:53 schreef Dromenvanger het volgende:
.
Had de maker van het programma beseft dat wij internet kunnen maken en computers kunnen maken?
Of hoort dat ook bij het programma??? Dat we ook vooruit mogen gaan binnen het programma.
Ik weet het niet. Het feit dat een film als the matrix gemaakt wordt, dat zegt wel genoeg. Het feit dat mensen bewust zijn van bepaalde zaken zegt ook genoeg.
Ja .. "God".quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:07 schreef Dromenvanger het volgende:
Maar is het misschien een grote computer dat alles bepaald???? Dat er ergens een computer staat dus. Een gigantische computer
Er lijkt ook soms geen eind aan te komen. Ook het opstaan en slapen gaan. Opstaan en slapen gaan. Eten drinken. Opstaan slapen gaan. En iedere dag dezelfde realiteit voor ogen krijgen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik weet het niet.. de film geeft mij een beetje het gevoel alsof je 2 spiegels tegenoverelkaar.. als je er dan in kijkt, dan blijft het maar doorgaan tot in oneindigheid, spiegelbeeld op spiegelbeeld, vraag op vraag, tot in eeuwigheid.
Ik zal deze ouwehoer topic in de bookmarks zetten, dan kan ik het document later nalezen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja .. "God".
Of "De natuur" of "het plan" noem ik het maar
edit.. ik meende dat "chavanna" betekent "lot" in Mexico.. maar ik was er niet zeker van en google..
krijg ik een of ander vaaaag document
http://www.bio.psy.rub.de(...)cal_brainBBS2005.pdf
Misschien zit er een bedoeling achter
Volvoquote:Op woensdag 14 juni 2006 16:50 schreef Metro2005 het volgende:ik ga morgen voor een andere auto kijken
![]()
Ben deze nu zat![]()
Kun je niet een zelfde citroen nemen ???quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:50 schreef Metro2005 het volgende:ik ga morgen voor een andere auto kijken
![]()
Ben deze nu zat![]()
3 Volvo's in je bezitquote:Op woensdag 14 juni 2006 17:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Volvo
Had ik Zaterdag alle 3 op mn naam nu nog 2
Vorige:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Niet kopen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
was thuis om 23:45 .. klaar om 22:15quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:52 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
23:45 pas klaar zijn met werken lijkt me echt waardeloos.
Je moet dan toch ook afschakelen van het werken of niet? Na het werken 2 uur bijkomen of doe je dat niet?
Ik zou niet meteen naar bed kunnen gaan, na een dag werken. Dan zou ik als ik pas om 23:45 klaar was met die arbeit , zeker tot 02:30 opblijven.
Om even te ervaren hoe het is om niet te werken![]()
Ik heb een houten pennenbakje gekregenquote:Op donderdag 15 juni 2006 09:31 schreef senesta het volgende:
OOh wat heb je gehad?
Ze is 7 maanden oud bijna, dus ze krijgt er niet veel van mee... maar papa is erg blij mee.. zn eerste vaderdagkadoquote:Op donderdag 15 juni 2006 09:38 schreef senesta het volgende:
Wat lief![]()
Hoe oud is ze nu?
Ik maak met die kinderen een schilderijtje, plak er ook nog een foto op en ze wilden geloof ik ook hun handen erop maken.
Ik heb een kanvas doek gekocht voor ieder dus ze kunnen hun gang gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |