Ik kan het ook niet goed, hoewel ik wel structuur zie in noten. Heb een boek liggen dat ik gekregen heb bij mijn keyboard, en dan is het interessant hoe die noten geschreven staan
![]()
Was net even buiten en legde contact weer. En ik kreeg te horen. " Ooit zul je kunnen vliegen, ooit zul je ultieme vrijheid ervaren".
Ik voelde me al vrij en ik voel me vrij vanwege een groot bewustzijn.
Maar het is zo klein nog. Als ik praat over een ideaal gevoel, dan vlieg ik dus echt in de lucht. Dan kan ik 30 KM hoog vliegen zonder vliegtuig.
Dan vlieg ik spontaan weg als mens
![]()
Vrijheid. Ik probeer het dus ook met getallen. Kraken van getallen, zoals jij nu ook bezig bent.
Er zit een patroon in alles, het bevat een patroon. Ook klassieke muziek van Mozart en Beethoven en nog meer bevat een bepaald patroon. En ook die blad-muziek hoort bij het spel. Ik noem het nog steeds spel.
Alsof wij de taak hebben tot het kraken van alles.
En misschien dacht de maker dat wij niet in staat zijn tot kraken. Ik weet het niet nu.
Die muziek van Mozart en Beethoven is positief om vrij te worden, die muziek staat voor vrijheid. Net zoals er films zijn die voor vrijheid staan.
Maar waar komt dat gevoel vandaan, dat rotte gevoel
![]()
Omdat er een begrenzing op zit
![]()
Even heineken pakken, laatste heineken.
Dan breng ik een toast uit op het kraken.
Immers....
Weet goed, wat je met je laatste Heineken doet Dus ik breng een toast uit, op een goede afloop