zolang ze je niet staande gehouden hebben, kunnen ze je ook geen boete gevenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:38 schreef BaraCuda het volgende:
![]()
Misschien net gelaserd, door maar liefst 3 agenten op een brug![]()
4 baans weg waar ook 4 auto's breed auto's redendus met een beetje geluk hebben ze een andere te pakken
Daar ben ik anders niet zeker van:') want ze hielden helemaal niemand aan dus kweetni of die vlieger wel op gaat op de snelwegquote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:40 schreef lipje het volgende:
[..]
zolang ze je niet staande gehouden hebben, kunnen ze je ook geen boete geven![]()
boh gek zoeen gaar spelletje, had ik in de rolfC1000 gevonden tussen de Punica bij het vakkenlollervullen.quote:
Lollervuldegij ook bij Cdoezoe?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
boh gek zoeen gaar spelletje, had ik in de rolfC1000 gevonden tussen de Punica bij het vakkenlollervullen.
Ja man, ik heb zelfs een lollerposter van de Cdoezoe voor mn raam hangen!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:03 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Lollervuldegij ook bij Cdoezoe?Ik lollervul groentes en fruits jeweets
Maar ik ga mezelf hendig naar huis slippen, hoije
Ja lekker is het nu, straks buiten eten denk ikquote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:17 schreef M5 het volgende:
ah, 't koelt hier een beetje af..
zal zo wel gaan regenen dan
Valt niet mee, he? Airco in je autoquote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:24 schreef Hugster het volgende:
Anders ga je ff kapot in je pak vandaag en ben je mega verkouden![]()
[afbeelding]
volgens de planning komt zaterdagochtend m'n V6 friesland binnen stormenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja lekker is het nu, straks buiten eten denk ik
Ging jij nu de vrijdag of de zaterdag trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |