quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:37 schreef Furious het volgende:
Te ruil aangeboden; 12" PowerBook, punt gaaf, laatste revisie met garantie tot oktober 2006.
Enkel te ruil voor een 15" PowerBook 1.5Ghz of 1.67Ghz, eventueel met bijbetaling van mijn kant.
Mac-winkels doen niet aan inruil.
Ik heb er geen last van.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:58 schreef XL het volgende:
Zeg, dat verkleur-gezeik... dat is toch gewoon allemaal gezeik, of niet?
Ze zeuren dus gewoon over de onder juiste omstandigheden zichtbaar zijnde lichte verkleuring die mijn iBook ook gewoon heeftquote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:01 schreef oor het volgende:
witte apparaten verkleuren nou eenmaal. net als je toetsenbord en of een muis. vooral dingen waar polsen op leunen slijten ook.
Heb je de foto's gezien?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:28 schreef XL het volgende:
[..]
Ze zeuren dus gewoon over de onder juiste omstandigheden zichtbaar zijnde lichte verkleuring die mijn iBook ook gewoon heeft
Ik geloof in photoshop en zoals gezegd heb ik onder de juiste lichtinval ook lichte vlekvorming op mijn iBook.quote:
Alles flex ?quote:
Prima, maar hoe lang heb je die al? Er zijn foto's van 2 weken oude MB's met echt gigantische vlekken. Ik geloof niet dat iedereen dat geshopt heeft.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:33 schreef XL het volgende:
[..]
Ik geloof in photoshop en zoals gezegd heb ik onder de juiste lichtinval ook lichte vlekvorming op mijn iBook.
Het zou kunnen hoor dat er een beetje vlekken op komen. ikzelf heb een witte microsoft muis, en die is ook aardig vuil, ik maak hem af en toe wel eens schoon.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:33 schreef XL het volgende:
[..]
Ik geloof in photoshop en zoals gezegd heb ik onder de juiste lichtinval ook lichte vlekvorming op mijn iBook.
Ja hoorquote:
Niet na twee weken al natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:31 schreef oor het volgende:
een laptop is toch een gebruiksvoorwerp? ik zie bij de oude powerbookjes waarbij bij de zijkanten ze lak los is gegaan.
Volgens meerdere bronnen dus niet. Ze zeggen dan "cosmetic issues" daar niet onder vallen, de stakkers.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:38 schreef nietzman het volgende:
[..]
Niet na twee weken al natuurlijk.
Maar dan nog, boeie. Gevalletje garantie hoor.
Hoi.quote:
Tip van mijn vriendinnetje ?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:48 schreef Remzz het volgende:
Heb het scherm van mijn iPod trouwens met Brasso schoongemaakt werkt echt perfectAlle krassen zijn weg
Welke Generatie ?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:48 schreef Remzz het volgende:
Heb het scherm van mijn iPod trouwens met Brasso schoongemaakt werkt echt perfectAlle krassen zijn weg
Oke , ik heb ook een 5G wel een zwarte dan .. maarja moet ook lukken .quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:03 schreef Remzz het volgende:
Ow ja mijn dock
Het was een 5e generatie, heb eigenlijk alleen maar het scherm gedaan maar ik denk dat het witte eromheen er ook beter van word, wat je doet is eigenlijk het scherm heeeeel licht 'schuren'. Wel moet je gedult hebben ik heb zeker een kwartier lopen wrijven voordat ik wat zag gebeuren
het lijkt mij dat ze pas met zo'n actie komen in augustus ofzoquote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:37 schreef Janteh het volgende:
In Amerika heb je nu die Back 2 School actie bij aankoop van een nieuwe Mac computer, hoe groot is de kans dat dat in Nederland ook komt? Ik wil graag binnenkort een MacBook gaan bestellen maar als er zo'n gelijke actie ook in Nederland komt wacht ik liever nog even tot de actie er is, een gratis iPod is natuurlijk mooi meegenomenVolgens mij heb ik ergens gelezen dat er vorig jaar wel zo'n soort gelijke actie was in Nederland.. weet iemand hier meer van af?
Ik heb van horen zeggen dat het vorig jaar vanaf 1 augustus was.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:35 schreef super-muffin het volgende:
[..]
het lijkt mij dat ze pas met zo'n actie komen in augustus ofzo
Kost dat spul...? Ik heb een kleine vlek op mijn iPod Video die maar niet weg wil...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:48 schreef Remzz het volgende:
2 hele euro'squote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:00 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Kost dat spul...? Ik heb een kleine vlek op mijn iPod Video die maar niet weg wil...
Hmmmm....ik heb niks gezien, behalve die van vanochtend: die heb ik ter kennisname aangenomenquote:
Okay, daar had ik het ook over. Prrrrimaquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:17 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Hmmmm....ik heb niks gezien, behalve die van vanochtend: die heb ik ter kennisname aangenomen.
Geen idee, ik heb iWeb nog niet van dichtbij gezienquote:Of weet jij wel hoe ik een via iWeb gemaakte site kan publiceren?
Hmmm...geprobeerd en dan krijgen we ditquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:37 schreef Xilantof het volgende:
@Walter_Sobchak:
Eerst "publish to a folder" in het "file" menu.
dat is dus gewoon opslaan. en dan ergens uploaden.
Als je .mac hebt kan ie het automagisch doen.
weet jij dan misschien antwoord op mijn vraag?:P
Fuck @Home.quote:Met de web-browser die je nu gebruikt heb je geen directe Homedrive- of Webspace-toegang; je kunt vanaf dit scherm niets wijzigen. Maar je kunt wel de inhoud van je mappen bekijken.
Hier..?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:35 schreef Rock-shocker het volgende:
Weet iemand trouwens waar je nog Griffin iFires kan kopen? Ik zou toch graag nog een paar bolletjes-speakers willen hebben namelijk
das raar.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:20 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Hmmm...geprobeerd en dan krijgen we dit
[..]
Fuck @Home.
En ik weet helaas geen antwoord op jouw vraag...
Finder -> Appeltje-K -> https://<jewebdisk>quote:Op woensdag 14 juni 2006 09:15 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ja...die site opslaan in een folder en dan bekijken in Safari is geen probleem, maar de boel uploaden naar @Home wil niet lukken. Ook niet met FF. Jammer maar helaas.
En wellicht voor iemand interessant (niet mijn iPod): [TK] Apple iPod 5G Video 30 GB Black
Deed 'ie niet meer. Deed helemaal niets meer. Moest wachten tot de accu leeg was, daarna kon ik pas opnieuw starten.quote:
Gaar.quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:05 schreef nietzman het volgende:
[..]
Deed 'ie niet meer. Deed helemaal niets meer. Moest wachten tot de accu leeg was, daarna kon ik pas opnieuw starten.
Hotmail plugin voor Mailquote:Op woensdag 14 juni 2006 12:10 schreef MeneerTim het volgende:
Mijn aMsn in combinatie met Safari trekt hotmail totaal niet. Als ik nieuwe emailberichten heb en ik klik op het popup schermpje om naar mijn inbox te gaan, moet ik inloggen en word ik steeds teruggeloopt naar het loginscherm. En ik typ mijn wachtwoord goed in. Dan moet ik rebooten en pas dan kan ik weer op hotmail inloggen.
Heeft iemand anders dat probleem ook?
Wie wat waar waarom wanneer paniek!quote:
Hier!quote:Op woensdag 14 juni 2006 12:25 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Wie wat waar waarom wanneer paniek!
Ik heb Adium, nog nooit met aMSN gewerkt.quote:AMSN is trouwens de bomb digie hete shit als je wilt msnen op je Mac toch?
Ernstig, maar nu wel weer functionabel? Je weet dat de resetmanier ook verschilt tussen de generaties? De iPod 1G wat menu + play, maar bv. de iPod Photo is menu + middenknop.quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:05 schreef nietzman het volgende:
[..]
Deed 'ie niet meer. Deed helemaal niets meer. Moest wachten tot de accu leeg was, daarna kon ik pas opnieuw starten.
Adium werkt een stuk beter! Ik begin me al iets meer op mijn gemak te voelen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 12:35 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik heb Adium, nog nooit met aMSN gewerkt.
Links, midden, rechts.quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:38 schreef Jerommeke.nl het volgende:
3 vakken? je bedoelt links en onder boven?
http://www.tuaw.com/2006/(...)urns-into-a-plug-in/quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:15 schreef Furious het volgende:
Euhh, ik ben een linkje kwijt. Een paar deeltjes terug stond er een link naar een plug-in voor Mail zodat je het 3-vakken layout van Outlook kreeg. Heeft iemand nog even een linkje ernaar?
Is de powermac al over op Intel??quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:45 schreef Q. het volgende:
'Windows-gebruikers stappen massaal over op Apple'
Woensdag 14 juni 2006, 11:42 - Apple gaat zijn marktaandeel verdubbelen nu het gekozen heeft voor Intel-hardware. Windows-gebruikers zullen in de toekomst massaal overstappen.
Dat voorspelt Charles Wolf van analistenbureau Needham & Co. "De Mac biedt een superieure ervaring ten opzichte van Windows, dankzij de hechte integratie van de hardware en het besturingssysteem."
Het enige dat gebruikers tot op heden weerhield was de onmogelijkheid om Windows-applicaties te draaien op de Mac. Bootcamp, software van Apple waarmee ook Windows 'geboot' kan worden op de Mac, is daarom een zeer sterke zet geweest, vindt Wolf.
Wolf verwacht dat het marktaandeel in Amerika zal verdrievoudigen en wereldwijd zal verdubbelen. De grootste groei zal komen van Windows-gebruikers met een Ipod, zo verwacht de analist. "De Ipod speelt een steeds grotere rol in de groei van Apple zijn marktaandeel."
"De migratie naar de Mac zal in 2008 pas echt op gang komen. Gevolg is dat consumenten wachten met de aanschaf van een Mac totdat Apple compleet is overgegaan op Intel-processors in 2007", voorspelt Wolf.
Bron: WebWereld.
Puikend!quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:50 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
http://www.tuaw.com/2006/(...)urns-into-a-plug-in/
Nog niet, Apple heeft wel het merk Mac Pro geregistreerd.quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Is de powermac al over op Intel??
Niet dat ik weet...quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:14 schreef MeneerTim het volgende:
Rock-a-shocker, kan je met Adium ook instellen dat je de subtitles van msn ziet? Daar maar ik altijd vet goede grappen mee.
Als je die ondertitels bedoeld die je op MSN 6 of 7 kunt instellen: nee dat kan niet.quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:14 schreef MeneerTim het volgende:
Rock-a-shocker, kan je met Adium ook instellen dat je de subtitles van msn ziet? Daar maar ik altijd vet goede grappen mee.
Als een madderfakker.quote:
Dan zal het niet lang meer duren.quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Nog niet, Apple heeft wel het merk Mac Pro geregistreerd.
Hoe staat het met je boekie jongen!quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:38 schreef FLIPNEUS het volgende:
Verdomme TNT, hup, voort. Schiet op met mijn MacBookje.
Ok.quote:
Inderdaad, ik wilde net zeggen. Het scheelt misschien 10 minuutjes op 4 uur als ik het aan heb staan. De grootste slurper blijft wel WiFi toch eigenlijk.quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Bluetooth 2.0 al een stuk minder
Okayquote:Op woensdag 14 juni 2006 18:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Bluetooth 2.0 al een stuk minder
Ja.quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:18 schreef Xilantof het volgende:
Kan je in Keynotes ook ergens sheetnummer invoegen?
thnx! ik was hem al ergens tegen gekomen, maar was hem ook weer kwijtquote:Op donderdag 15 juni 2006 11:20 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja.
In de Inspector naar het tabblad "Slide Inspector" gaan, dan "Appearance" en dan daar een vinkje zetten in slide number.
Wil je er meerdere tegelijk doen dan gewoon alle slides tegelijk selecteren en hetzelfde doen.
Switchen naar Windowsquote:Op donderdag 15 juni 2006 11:11 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Hoi.
Ik wil m'n desktopicoontjes linksboven hebben. Kandat?
Shift+Command+3quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:45 schreef MeneerTim het volgende:
Hoe maak je een screenshot in MacOS X?
Werkt SmackBook nou al met alle Macs met SMS?quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:02 schreef ChOas het volgende:
Opvolger smacbook:
http://www.youtube.com/watch?v=slZDN7zeMWI&c
Gebruikt de lichtsensor zodat je geen tik meer hoeft te geven maar alleen maar met je hand hoeft te zwaaien...
Op mijn 'echte' Windows XP gebeurt het wel. Overigens zijn die blokjes, als je dit geïnstalleerd hebt, in het echt Chinese tekens.quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:55 schreef Tijn het volgende:
Ik lees o.a. hier dat er een serie blokjes in beeld zou moeten komen, maar hier in Windows XP SP2 op m'n MacBook Pro gebeurt er niets vreemds hoor.
Op mijn 'echte' windows XP SP2 gebeurt er niets bijzonders.quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:59 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Op mijn 'echte' Windows XP gebeurt het wel. Overigens zijn die blokjes, als je dit geïnstalleerd hebt, in het echt Chinese tekens.
Hoezo 'echt'? Ik heb gewoon Windows via Boot Camp geinstalleerd hoor, er wordt niets geemuleerd.quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:59 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Op mijn 'echte' Windows XP gebeurt het wel. Overigens zijn die blokjes, als je dit geïnstalleerd hebt, in het echt Chinese tekens.
Ah nevermind, ik heb m'n Toast even ge-update en nu werkt het welquote:Op donderdag 15 juni 2006 19:14 schreef Tijn het volgende:
Normaal gesproken doe ik dat met Toast, maar die wil niet meewerken
Toast even updatenquote:Op donderdag 15 juni 2006 19:14 schreef Tijn het volgende:
Weet iemand trouwens hoe ik een cue/bin CD-image mount in Mac OS X? Normaal gesproken doe ik dat met Toast, maar die wil niet meewerken
No prob, anytimequote:
Waar haal je toast?quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:14 schreef Tijn het volgende:
Weet iemand trouwens hoe ik een cue/bin CD-image mount in Mac OS X? Normaal gesproken doe ik dat met Toast, maar die wil niet meewerken
Sorry, die heb ik al. [14.gif].quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:36 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Ja, je weet toch, die Macbooks
- zonder moo
- zonder whine
- zonder kernel panics
Zelfde probleem. Geen idee hoe of waarom. Zal vast wel met de update naar 10.4.6. te maken hebbenquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:14 schreef Reinnn85 het volgende:
whelp..mn PB G4 verbindt niet meer automatisch met draadloosch netwerk als ie uit standby komt.
Als ik rechtsboven op t airport icoontje klik staat mn netwerk ID er wel tussen, maar moet zelf erop klikken om te verbinden. Tot 2 dagen geleden ging het wel goed/uit zichzelf.
Bij netwerkeigenschappen staat wel dat ie automatisch moet verbinden met de voorkeursnetwerken, en daar staat mn netwerk ook tussen. Iemand een idee?
Dat heb ik dus al weken met de macjes in huis.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:04 schreef Tijn het volgende:
Ja, ik heb ook een beetje gezeik met Airport zodra m'n computer uit sleep-mode komt. Soms werkt het gewoon, maar soms wil 'ie geen IP krijgen van de DHCP-server. Ik dacht eerst dat het aan m'n router lag, maar ik heb het ook in andere netwerken, dus het ligt aan m'n Mac.
Bij het station uitgang hoog Catharijne nemen en dan alsmaar rechtdoor, dan loop je er vanzelf tegen aan meen ik me te herinnerenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:20 schreef tonks het volgende:
Kan iemand me ff uitleggen waar die apple winkel in utrecht precies zit?
Euh... HC heeft ongeveer 30 uitgangen hoor en als je het niet kent is het 1 groot doolhof. Maar er zijn er twee in Utrecht, eentje in de Bakkerstraat en eentje in de Mariastraat.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:50 schreef Bigs het volgende:
[..]
Bij het station uitgang hoog Catharijne nemen en dan alsmaar rechtdoor, dan loop je er vanzelf tegen aan meen ik me te herinneren
Hmm.. dan had ik laatst in 1 keer de goeiequote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Euh... HC heeft ongeveer 30 uitgangen hoor en als je het niet kent is het 1 groot doolhof. Maar er zijn er twee in Utrecht, eentje in de Bakkerstraat en eentje in de Mariastraat.
Wat voor handelingen? Dingen die iPhoto kan?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:33 schreef Q. het volgende:
Ik zoek nog iets simpels, beetje zoals de oude versies van Paint Shop Pro op de PC (niet de latere versies, die zijn te bloated) met een fatsoenlijke interface, waarmee je snel en simpel wat eenvoudigere handelingen uit kan voeren.
seashore ?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:33 schreef Q. het volgende:
Ik zoek nog iets simpels, beetje zoals de oude versies van Paint Shop Pro op de PC (niet de latere versies, die zijn te bloated) met een fatsoenlijke interface, waarmee je snel en simpel wat eenvoudigere handelingen uit kan voeren.
Ik dit ookquote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:05 schreef tonks het volgende:
ik typ dit op de macbookkusjes tonks en carmen
Dat zou heel erg gaaf zijn. Hoe kom je daar bij? Was daar al sprake van?quote:Op zondag 18 juni 2006 11:26 schreef tonks het volgende:
Denken jullie dat je in 10.5 trouwens kunt zoeken in mp3tjes? dat je bijvoorbeeld Love zoekt en hij gaat zoeken in de liedjes.. dus niet de titels maar wat er gezongen word
Moet ie eerst alle lyrics hebben.quote:Op zondag 18 juni 2006 11:26 schreef tonks het volgende:
Denken jullie dat je in 10.5 trouwens kunt zoeken in mp3tjes? dat je bijvoorbeeld Love zoekt en hij gaat zoeken in de liedjes.. dus niet de titels maar wat er gezongen word
Dat is wel zooo goed als je het vergelijkt met Windows, als ik bij Windows iets wil zoeken ben ik minimaal 10 minunten bezig.quote:Op zondag 18 juni 2006 11:29 schreef Q. het volgende:
Ik ben wel helemaal verliefd opSpotlight
, maar dat had ik vast al gezegd. Gebruik het echt enorm vaak.
![]()
Zet dan even een FTP'je op. In Mac OS X gaat dat via System Preferences > Sharing > FTP Access. Vervolgens kun je vanaf je Windowsbak op je Mac inloggen met de username & password van je useraccount en kom je in je Home-folder terecht. Pompen maar.quote:Op zondag 18 juni 2006 11:25 schreef Q. het volgende:
Het is mij nog steeds niet gelukt om via netwerk bestanden uit te wisselen. Het gebruik van een memory-stick is ook niet ideaal om 40 gig aan zinvolle data over te pompen.![]()
Daar heb ik Quicksilver voorquote:Op zondag 18 juni 2006 12:50 schreef Q. het volgende:
Spotlight is ook handig om apps te starten die je weinig gebruikt, gaat sneller dan alle zooi in de dock zetten of je apps folder door te moeten spitten.
Jij bent toch een nieuwe Apple-gebruiker?quote:Op zondag 18 juni 2006 12:58 schreef Q. het volgende:
QuickSilver was misschien in oudere OS X versies heel nuttig, maar Spotlight heeft toch een groot deel van de functionaliteit overgenomen.
Dat bedoel ik. Of recente programma's. Of euh, noem eens watquote:Op zondag 18 juni 2006 12:50 schreef Q. het volgende:
Spotlight is ook handig om apps te starten die je weinig gebruikt, gaat sneller dan alle zooi in de dock zetten of je apps folder door te moeten spitten.
Vertel mij, wat kan QuickSilver nog meer, want daar ben ik nog niet achter.quote:Op zondag 18 juni 2006 12:59 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Jij bent toch een nieuwe Apple-gebruiker?
Ik heb geen idee, ik vind het gewoon tof dat je zo snel mee kan lullen.quote:Op zondag 18 juni 2006 13:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Vertel mij, wat kan QuickSilver nog meer, want daar ben ik nog niet achter.En vooral: HOE doe ik dat?
Doet 10.4.6 het niet goed meer dan?quote:Op zondag 18 juni 2006 08:43 schreef tonks het volgende:
Nou komop apple met je 10.4.7
nee man.quote:Op zondag 18 juni 2006 13:27 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Doet 10.4.6 het niet goed meer dan?
Nee man, Quicksilver is vooral als launcher vele malen sneller als Spotlight.quote:Op zondag 18 juni 2006 12:58 schreef Q. het volgende:
QuickSilver was misschien in oudere OS X versies heel nuttig, maar Spotlight heeft toch een groot deel van de functionaliteit overgenomen.
Tov.quote:Op zondag 18 juni 2006 14:32 schreef Q. het volgende:
Ik weet trouwens 60% van de vragen, Jerommeke.
Nee, hij is weggepest door de Board of directors en vervangen door Sculley.quote:Op zondag 18 juni 2006 14:33 schreef Furious het volgende:
[..]
Tov.
Ik weet alleen dat Steve Apple verliet omdat het zo bagger ging.
quote:Op zondag 18 juni 2006 14:51 schreef tonks het volgende:
Ik moest even een windows laptop voor iemand herinstalleren gelukkig is windows zoooo simpel te gebruiken en installeren!
Mhoa, als ik zou stellen dat de processors uit de oude-oude architectuur dan misschien wel van Motorola waren, maar dat de procesoren uit de oude-architectuur dat óók waren had je er nog maar geentje goed.quote:
Subversie!quote:Op zondag 18 juni 2006 14:52 schreef Furious het volgende:
Oh en de laatste Classic was 9.
Ga ik nu door voor de wasdroger?
ik heb zo'n mooie koelkast.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geweldig inderdaad.quote:Op zondag 18 juni 2006 14:51 schreef tonks het volgende:
Ik moest even een windows laptop voor iemand herinstalleren gelukkig is windows zoooo simpel te gebruiken en installeren!
Gezien het feit dat ik al met 1 been in een andere baan staat zal het me aan mijn reet roesten Q.quote:Op zondag 18 juni 2006 20:34 schreef Q. het volgende:
Maar het ligt gewoon aan die brakke Sitecom routerrotzooi, wat Swets ook zegt, het is rotzooi.
Dat komt omdat het goed is.quote:Op zondag 18 juni 2006 20:41 schreef Q. het volgende:
Ik wist het niet. Het stond op een mooie plek in het vak bij de MediaMarkt.
Ik ook.quote:Op zondag 18 juni 2006 20:43 schreef tonks het volgende:
Ik heb een linksys
Ik kom er ook niet bij via de windows pc, die er met een draadje aan vast ligt.quote:Op zondag 18 juni 2006 21:36 schreef Q. het volgende:
Ik ook niet, vanaf mn Windows pc wel, maar dan moet ik eerst een draadje (van 10 meter) leggen, vanaf OS X krijg ik een foutmelding.
gefeliciteerd, en veel plezier met je macquote:Op maandag 19 juni 2006 11:16 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
Jeej!Ik ook over gestapt naar een Mac
![]()
![]()
Staat iets over op zn weblog: http://blog.nder.be/quote:Op maandag 19 juni 2006 11:43 schreef oor het volgende:
@Slarioux. jij was toch aan het sparen voor een macbook? heb je hem al gekocht?
ah oke ik zie hetquote:Op maandag 19 juni 2006 11:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Staat iets over op zn weblog: http://blog.nder.be/
ik krijg een deja-vu. dit heb je wel eens eerder ook gedaan... klopt dit?quote:Op maandag 19 juni 2006 11:51 schreef Tijn het volgende:
Ik ben zo blij dat Internet Sharing van Mac OS X ook daadwerkelijk werkt. Ik zit weer eens in de tuin te werken en m'n zusje is ernaast komen zitten met dr grote lompe zwarte so 1999 Dell "laptop", die geen wifi heeft. Dus even een UTP-draadje tussen onze machines, Internet Sharing aan en voila, het werkt. Zonder configuratie of wat dan ook en zonder een setting te hoeven veranderen in Windows
Ja, toen wifi niet werkte op m'n moeders laptop vanwege een brakke driver, heb ik hetzelfde gedaan. Internet Sharing in Mac OS X is echt relaxed. Ik heb het ook wel eens in Windows XP geprobeerd, maar ik kwam niet verder dan een wazige foutmelding.quote:Op maandag 19 juni 2006 11:53 schreef oor het volgende:
[..]
ik krijg een deja-vu. dit heb je wel eens eerder ook gedaan... klopt dit?
Good for you.quote:Op maandag 19 juni 2006 12:58 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb een tijd lang internet gedeeld met mijn zus via mijn Windows 98SE en later XP computer. Dat ging eigenlijk altijd zonder problemen.
Hm als volgende maand salaris komt en vakantie geld ( vakantie is toch al betaaldquote:Op maandag 19 juni 2006 23:48 schreef FLIPNEUS het volgende:
Damn, het verschil tussen 512 MB en 2 GB is echt gigantisch.
En tussen 1 Gig en 2 Gig?quote:Op maandag 19 juni 2006 23:48 schreef FLIPNEUS het volgende:
Damn, het verschil tussen 512 MB en 2 GB is echt gigantisch.
Geen flauw idee, heb alleen maar 2x 256 MB en 2x 1 GB, en nu het werkt heb ik geen zin om dat ding weer open te gaan schroeven. Natuurlijk is het voor Parallels sowieso een stuk beter, want nu kun je 512 MB aan een Virtual Machine toewijzen, en houd je nog meer dan genoeg over voor de rest van je OS.quote:
wat is sjaars?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:53 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Die leukstuderenactie is alleen voor sjaars.
Gore sjaars
Students voor eerstejaars.quote:
1e jaars? of ging het om die actie dat je een iPod Nano voor nop kreeg? die is alleen geldig in de USquote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:47 schreef lj_lightning het volgende:
Kan het kloppen dat de istat widget niet op een intel macbook werkt? ik heb al meerdere temperatuur widgets getest maar geen van alle werkt...
quote:http://www.islayer.com/index.php?id=43
We get alot of emails asking about support for intel based macs in iStat Pro and iStat nano.
At this stage there is no support for fan or temperature sensors in Intel based Macs in either widget.
We will add support for cpu temps via the SpeedIt kernel extension in the next round of updates.
(...)
Look out for iStat Pro 3.0 in the next 2 weeks.It will be a complete rewrite and will include atleast one new and totally different style skin.
We also have version 2.0 of iStat.app due soon and we think everyone will really enjoy this one
Nee. 10% korting op bv. een Macbook. Allemaal leuke acties met Appletjes, voor Postbankklanten, sjaars, studenten van de Hogeschool Breda, maar allemaal niet voor mij.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:48 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
1e jaars? of ging het om die actie dat je een iPod Nano voor nop kreeg? die is alleen geldig in de US![]()
Ik kan ook een boel wmv, avi en mpg files niet afspelenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:28 schreef MeneerTim het volgende:
Is er somwhere out there een divx codec voor quicktime die ook op intel macbooks werkt?
Ja, maar die kost geld, toch?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:33 schreef Bigs het volgende:
De DivX codec van divx.com doet het bij mij prima in de Quicktime Player.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:30 schreef De_Hertog het volgende:
Apples voor 50 Cent? Opmerkelijk initiatief.. Ik ben bepaald geen fan van de muziek, maar dit is toch wel apart.
En uiteraard worden alle budget-computers zwart, want witte low-budget computers zijn uiteraard discriminerend.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:01 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wat een plan[afbeelding]
G-Unit MacsDit is dus zodat alle paupers in de Amerikaanse ghetto's ook een Mac kunnen betalen?
Maar low budget en bling bling gaat niet samenquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:26 schreef Furious het volgende:
[..]
En uiteraard worden alle budget-computers zwart, want witte low-budget computers zijn uiteraard discriminerend.[afbeelding]
Dom! Vergeten, alles moet natuurlijk bling-bling.
Ja een 3g aan het begin van P*I*M*P maar dat is toch niet zo boeiend tegenwoordig?quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:39 schreef tonks het volgende:
Fiddy heeft ook een iPod in 1 van zijn clips
Ik weet dat het One Laptop Per Child-project bezig is samen met de MIT-universiteit in Amerika en o.a. AMD en Red Hat een laptop voor $100 te ontwikkelen. Van daadwerkelijke productie is echter nog geen sprake en ze zullen ook niet los aan particulieren verkocht worden, maar alleen via grote overheidsprojecten worden verspreid.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:38 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wel cool dat fifty naar Apple toe stapt voor zo'n project en niet een willekeurige andere hardware bouwer. Ik meen dat HP ook bezig is aan $100 3e wereld laptops oid.
Ja dat was het volgens mij...quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik weet dat het One Laptop Per Child-project bezig is samen met de MIT-universiteit in Amerika en o.a. AMD en Red Hat een laptop voor $100 te ontwikkelen. Van daadwerkelijke productie is echter nog geen sprake en ze zullen ook niet los aan particulieren verkocht worden, maar alleen via grote overheidsprojecten worden verspreid.
Vet!quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:06 schreef tonks het volgende:
Er schijnt ook een nieuwe Emac te komen!
Geleidelijk aan je Scrotum opwarmen dus alvorens gebruik van de MBP op schoot.quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:39 schreef TheMarco het volgende:
Is de MacBook ook zo'n scrotum-scorcher?
Ik heb zelf al een tijdje een MacBook Pro (van mijn lieve nieuwe baas in Zweden alvast meegekregen) en hoewel ik het een roelerend ding vind kun je hier dus niet lang mee op schoot zitten als je de optie 'kids' nog open wilt houden....
Nee.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:45 schreef super-muffin het volgende:
Kun je bij Camino ook de plugins voor FF gebruiken? En dan met name de Web Developer Tool bar.
Is die 'als je meer dan twee animated .gifjes op een pagina hebt is Camino niet meer vooruit te branden'-bug er nog steeds niet uit?quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:05 schreef nietzman het volgende:
[..]
Nee.
Er zijn wel een aantal alternatieven, http://pimpmycamino.com/
Gebruik het zelf niet vanwege een nare .gif bug waardoor het bekijken van het invoervenster hieronder met al zijn animated gifs een hel is..
Met je URL balk weg (appeltje shift \) en je bookmarks balk (appeltje shift b) weg, kom je iig een stuk in de buurt.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:49 schreef Furious het volgende:
Kan ik overigens Safari of FireFox in Full-screen mode draaien zoals op Windows computers F11 is?
Dat kan, als je Saft hebt geinstalleerd met Shift+Appeltje+F. In de preferences van Saft kun je aangeven wat je wil laten zien als je full-screen werkt. FF weet ik eerlijk gezegd niet.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:49 schreef Furious het volgende:
Kan ik overigens Safari of FireFox in Full-screen mode draaien zoals op Windows computers F11 is?
Dan ga ik Saft even downloaden. Dank!quote:Op donderdag 22 juni 2006 08:37 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Dat kan, als je Saft hebt geinstalleerd met Shift+Appeltje+F. In de preferences van Saft kun je aangeven wat je wil laten zien als je full-screen werkt. FF weet ik eerlijk gezegd niet.
Hoe staat het met z'n WoW-verslaving?quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:30 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Met je URL balk weg (appeltje shift \) en je bookmarks balk (appeltje shift b) weg, kom je iig een stuk in de buurt.
overigens, mn broertje heeft een MacBook besteld
Zoiets deed een PowerBook een jaar of twee geleden ook.quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:31 schreef Remzz het volgende:
Laptop Dell vliegt in brand bij conferentie
Hmmm, ik weet het niet. Draadloos lijkt mij wel ultiem handig en mooi, maar ik denk aan de andere kant dat ik de scroll heel erg zal missen. Hmmm.quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:49 schreef super-muffin het volgende:
Wil je je Mighty Mouse nog kwijt trouwens?
http://www.the-gadgeteer.com/review/macmice_the_mouse_bt_reviewquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:37 schreef Furious het volgende:
[..]
Hmmm, ik weet het niet. Draadloos lijkt mij wel ultiem handig en mooi, maar ik denk aan de andere kant dat ik de scroll heel erg zal missen. Hmmm.
Die heb ik hier liggen. Ben er niet super-tevreden mee, maar hij doet 't vrij redelijk.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:09 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
http://www.the-gadgeteer.com/review/macmice_the_mouse_bt_review
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |