Gezien het feit dat ik al met 1 been in een andere baan staat zal het me aan mijn reet roesten Q.quote:Op zondag 18 juni 2006 20:34 schreef Q. het volgende:
Maar het ligt gewoon aan die brakke Sitecom routerrotzooi, wat Swets ook zegt, het is rotzooi.
Dat komt omdat het goed is.quote:Op zondag 18 juni 2006 20:41 schreef Q. het volgende:
Ik wist het niet. Het stond op een mooie plek in het vak bij de MediaMarkt.
Ik ook.quote:Op zondag 18 juni 2006 20:43 schreef tonks het volgende:
Ik heb een linksys
Ik kom er ook niet bij via de windows pc, die er met een draadje aan vast ligt.quote:Op zondag 18 juni 2006 21:36 schreef Q. het volgende:
Ik ook niet, vanaf mn Windows pc wel, maar dan moet ik eerst een draadje (van 10 meter) leggen, vanaf OS X krijg ik een foutmelding.
gefeliciteerd, en veel plezier met je macquote:Op maandag 19 juni 2006 11:16 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
Jeej!Ik ook over gestapt naar een Mac
![]()
![]()
Staat iets over op zn weblog: http://blog.nder.be/quote:Op maandag 19 juni 2006 11:43 schreef oor het volgende:
@Slarioux. jij was toch aan het sparen voor een macbook? heb je hem al gekocht?
ah oke ik zie hetquote:Op maandag 19 juni 2006 11:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Staat iets over op zn weblog: http://blog.nder.be/
ik krijg een deja-vu. dit heb je wel eens eerder ook gedaan... klopt dit?quote:Op maandag 19 juni 2006 11:51 schreef Tijn het volgende:
Ik ben zo blij dat Internet Sharing van Mac OS X ook daadwerkelijk werkt. Ik zit weer eens in de tuin te werken en m'n zusje is ernaast komen zitten met dr grote lompe zwarte so 1999 Dell "laptop", die geen wifi heeft. Dus even een UTP-draadje tussen onze machines, Internet Sharing aan en voila, het werkt. Zonder configuratie of wat dan ook en zonder een setting te hoeven veranderen in Windows
Ja, toen wifi niet werkte op m'n moeders laptop vanwege een brakke driver, heb ik hetzelfde gedaan. Internet Sharing in Mac OS X is echt relaxed. Ik heb het ook wel eens in Windows XP geprobeerd, maar ik kwam niet verder dan een wazige foutmelding.quote:Op maandag 19 juni 2006 11:53 schreef oor het volgende:
[..]
ik krijg een deja-vu. dit heb je wel eens eerder ook gedaan... klopt dit?
Good for you.quote:Op maandag 19 juni 2006 12:58 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb een tijd lang internet gedeeld met mijn zus via mijn Windows 98SE en later XP computer. Dat ging eigenlijk altijd zonder problemen.
Hm als volgende maand salaris komt en vakantie geld ( vakantie is toch al betaaldquote:Op maandag 19 juni 2006 23:48 schreef FLIPNEUS het volgende:
Damn, het verschil tussen 512 MB en 2 GB is echt gigantisch.
En tussen 1 Gig en 2 Gig?quote:Op maandag 19 juni 2006 23:48 schreef FLIPNEUS het volgende:
Damn, het verschil tussen 512 MB en 2 GB is echt gigantisch.
Geen flauw idee, heb alleen maar 2x 256 MB en 2x 1 GB, en nu het werkt heb ik geen zin om dat ding weer open te gaan schroeven. Natuurlijk is het voor Parallels sowieso een stuk beter, want nu kun je 512 MB aan een Virtual Machine toewijzen, en houd je nog meer dan genoeg over voor de rest van je OS.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |