abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38974589
Heb hier een laptop van iemand staan waar een nederlandse XP op moest.. alleen XP herkent helemaal niks van de drivers.. kan ik nu windows NL op een nieuwe partitie zetten en dan de drivers van de engelse windows afhalen ofzo?
pi_38974784
Er zijn wel programma's waarmee je de drivers die op de laptop geïnstaleerd staan kan recoveren. Die van driverguide, de Driverguide Toolkit heeft een proefperiode van 2 dagen, maar dan heb je wel de volledige functionaliteit.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
  zondag 18 juni 2006 @ 17:19:09 #3
38161 faculty
Always around
pi_38975189
hou gewoon de engelse.. is toch prima.. nederlandse versie geeft allemaal van die vage woordkeuze...
What goes around, Comes around
pi_38975530
quote:
Op zondag 18 juni 2006 17:19 schreef faculty het volgende:
hou gewoon de engelse.. is toch prima.. nederlandse versie geeft allemaal van die vage woordkeuze...
  zondag 18 juni 2006 @ 17:59:43 #5
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_38976178
Is er serieus verschil tussen de driverondersteuning van de Engelse en Nederlandse Windows XP? Dat kan ik me bijna niet voorstellen.
pi_38976264
Nee, er is alleen een taalverschil tussen de diverse drivers. Je kan bij een Nederlandstalige Windows installatie gewoon Engelse drivers gebruiken. Je hebt dan alleen wel kans dat je dat je bij installatie zo'n box krijg met : Do you want to continue? Ja Nee.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
pi_38976354
Ik moet de nederlandse versie van windows erop zetten maar er staat een engelse versie op. Maar baggerwindows herkent niks in die laptop.. en herkent maar 192 van de 512mb
  zondag 18 juni 2006 @ 23:48:40 #8
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_38988502
ja, das geen probleem. Je moet dan bij zoeken naar de drivers bladeren naar X:\Windows\inf.
Als Windows dan bestanden niet kan vinden moet je hem verwijzen naar X:\Windows\System32.

Waarbij X: steeds de stationsletter is van de partitie waar Windows nu op staat.

Persoonlijk zou ik voor het installeren van Windows alle drivers volledig downloaden en op een aparte partitie zetten en daarna opnieuw installeren en de drivers gebruiken die gedownload staan op de andere partitie.
So we just called him Fred
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')