Bewonderd of bedonderd?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:59 schreef ketwiezel het volgende:
Vanmiddag stapte ik in de trein bij Eindhoven. Komt er op eens een best mooi meisje tegen over mij zittenNaar een poosje haar beondert te hebben zie ik opeens dat ze geen slipje aan heeft YOU NASTY GIRL....
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:00 schreef Jackass_ het volgende:
wat is de klacht?
Ik denk dat het te warm was om te palenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:00 schreef Jackass_ het volgende:
wat is de klacht?
Mijn klacht is dat meer vrouwen zonder slipje in de trein moeten gaan zittenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:00 schreef Jackass_ het volgende:
wat is de klacht?
Daar kan ik mee inkomenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:01 schreef ketwiezel het volgende:
[..]
Mijn klacht is dat meer vrouwen zonder slipje in de trein moeten gaan zitten![]()
Zeikerdquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:01 schreef r_one het volgende:
[..]
Bewonderd of bedonderd?
En dit post je in KLB want![]()
Dat is geen klacht maar een wens. Je klacht is juist dat er te weinig vrouwen zonder slipje in de trein zitten.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:01 schreef ketwiezel het volgende:
[..]
Mijn klacht is dat meer vrouwen zonder slipje in de trein moeten gaan zitten![]()
Ja, want beonderd is geyl.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:03 schreef IshQ het volgende:
Zeikerd
Laat me raden, het eerste wat je dacht is "omg dit moet ik op FOK! posten!"?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:05 schreef ketwiezel het volgende:
En af en toe ging ze ook nog eens royaal met haar benen wijd zitten
ok. genoteerdquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:01 schreef ketwiezel het volgende:
[..]
Nee helaas niet, anders had ik het mooie moment wel met je gedeeldquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:05 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Je had zeker geen camera op je mobiel?![]()
Jij niet hoor... Jou wil ik voor mezelf, alleen in de autoquote:
Welke trein was t? Ik was er vanmorgen ook (maar ik had een slipje aanquote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:59 schreef ketwiezel het volgende:
Vanmiddag stapte ik in de trein bij Eindhoven. Komt er op eens een best mooi meisje tegen over mij zittenNaar een poosje haar beondert te hebben zie ik opeens dat ze geen slipje aan heeft YOU NASTY GIRL....
Zou een lekker luchtje geven als iedereen 's avonds zonder slip in de trein zou zitten, vooral na een warme dag als vandaag.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:01 schreef ketwiezel het volgende:
[..]
Kom dan eens met je achterwerk van die brommert van je en pak eens de trein. Heb je meer kans.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:21 schreef Maikuuul het volgende:
Vet
Uiteraard was ze geschoren want dat doet de ganse wereld !!!
Ik wil ook eens zoeen meisje tegenkomenzo vet lijkt me dat
Op de kaasafdeling bij uw lokale C1000.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:21 schreef Maikuuul het volgende:
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:07 schreef JeRa het volgende:
[..]
Laat me raden, het eerste wat je dacht is "omg dit moet ik op FOK! posten!"?
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:07 schreef JeRa het volgende:
[..]
Laat me raden, het eerste wat je dacht is "omg dit moet ik op FOK! posten!"?
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:08 schreef Gripper het volgende:
[..]
Jij niet hoor... Jou wil ik voor mezelf, alleen in de auto![]()
Zeker als je het zo formuleert...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:37 schreef ParanoidEv het volgende:
Lekker je warme plakkut (door dit weer) in de trein luchten, da's wel nasty ja.
IEEEUW!!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:37 schreef ParanoidEv het volgende:
Was jij ieder halfuur die zwetende plakballen van je?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:39 schreef Magicmind het volgende:
[..]
IEEEUW!!
Je moet je dooschje ten alle tijden fris en fruitig houden.
Ja, da's toch logisch?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:43 schreef ParanoidEv het volgende:
Was jij ieder halfuur die zwetende plakballen van je?![]()
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:39 schreef grindtegel het volgende:
was ze kaal of had ze een oerwoud?
elk meisje tussen de 14 en 25 ofzo heeft een kale pruim !quote:
Jammer. Zo'n oerwoud maakt nu juist het beest in me losquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:55 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
elk meisje tussen de 14 en 25 ofzo heeft een kale pruim !
Hoe weet jij dat? Gokkie zeker?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:55 schreef Maikuuul het volgende:
En daarvoor ook, Maikuulquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:55 schreef Maikuuul het volgende:
Stiekem gok ik, maar ik zeg dat iedereen het doet om stoer te doen tegenover mijn Fok vrienden hihiquote:
Is dit je grootste Fok vriend toevallig?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:58 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Stiekem gok ik, maar ik zeg dat iedereen het doet om stoer te doen tegenover mijn Fok vrienden hihi
Ja, dus die moet ik wel gebruiken en jij niet?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:48 schreef Magicmind het volgende:
[..]
Ja, da's toch logisch?
Maar om nog even op jou terug te komen, jij loopt dus de ganse dag met een plakpoes?
Daar heb je van die frisse doekjes voor, in handige meeneemverpakking.
Vrouw onder rok gefotografeerdquote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:11 schreef Razor21 het volgende:
Oja hier nog een oproep voor die mooie jongedame vannochtend op het station die voor mij op de trap liep in een kort wit minirokje. Wil jij voortaan als je omhoog loopt niet meer je Metro krantje achter je rokje stoppen..nu zag ik niets zijn mijn foto's mislukt![]()
![]()
Ja.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:21 schreef ParanoidEv het volgende:
Ja, dus die moet ik wel gebruiken
Waar zeg ik dat ik die niet gebruik?quote:
en jij niet?
En hier werd het interessantquote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:27 schreef Magicmind het volgende:
Waar zeg ik dat ik die niet gebruik?
Nog nooit een meisje tussen de 14 en 25 naakt gezien? Jat eens vaker de breakout van je zusje.. werkt verhelderend.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:55 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
dus ook dkke menstruerende vrouwen?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:01 schreef ketwiezel het volgende:
[..]
dikke vrouwenquote:
Ze was niet kaal ze was niet behaard MAAARRR ze was bestoppeltquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:39 schreef grindtegel het volgende:
was ze kaal of had ze een oerwoud?
wat als ik geen phone heb met cameraquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
LOSER en dan niet eens een foto maken met je foon ofzo,terecht dat ie in klaagbak zit zodat we over jou kunnen klagen
Ik heb nog een relaxte SWING 2000 manquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
LOSER en dan niet eens een foto maken met je foon ofzo,terecht dat ie in klaagbak zit zodat we over jou kunnen klagen
MSNquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
Dan ben je nog grotere loserhad tenminste haar msn gevraagd dan
![]()
Das nog ergerquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:28 schreef ketwiezel het volgende:
[..]
Ik heb nog een relaxte SWING 2000 man
En dan? vragen of ze op de cam wil?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
Dan ben je nog grotere loserhad tenminste haar msn gevraagd dan
![]()
Dat lijkt me geen klacht maar een wens.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:01 schreef ketwiezel het volgende:
[..]
Vertelquote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:31 schreef splendor het volgende:
[..]
Nog nooit een meisje tussen de 14 en 25 naakt gezien? Jat eens vaker de breakout van je zusje.. werkt verhelderend.![]()
zegt iemand van 15.. waar gaat dat heenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:22 schreef _simone_ het volgende:
zou het persoonlijk niet zo erg vinden om zonder slipje tegenover een lekker ding te zitten![]()
op naar de trein wc!![]()
Wat zou zij kosten? Een breezer, big mac of pre-paid kaartquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:56 schreef DrunkenMuncky het volgende:
[..]
zegt iemand van 15.. waar gaat dat heen![]()
pre-paid kaarten werken niet... heb ik al geprobeerd.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:00 schreef wunderbaum het volgende:
[..]
Wat zou zij kosten? Een breezer, big mac of pre-paid kaart![]()
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:21 schreef Maikuuul het volgende:
Vet
Uiteraard was ze geschoren want dat doet de ganse wereld !!!
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:37 schreef ParanoidEv het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |