abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 juni 2006 @ 19:13:17 #101
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_38892928
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 19:01 schreef Goochie het volgende:
...en zorg dan iig dat je plaatje werkt...
. Vanmiddag deed ie het nog. Nou ja, pech gehad.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  † In Memoriam † donderdag 15 juni 2006 @ 22:47:45 #102
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_38902091
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 11:01 schreef cyber_rebel het volgende:

[..]

Nee onverantwoordelijk zijn degenen die
Arrogant de kinderwagen voor zich uit duwen en denken dat dan elke automobilst wel direct op zijn rem trapt.
pi_38904384
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 22:47 schreef Loedertje het volgende:
Arrogant de kinderwagen voor zich uit duwen en denken dat dan elke automobilst wel direct op zijn rem trapt.
arrogant is in de bebouwde kom op je gas gaan staan als je weet dat er passanten over kunnen steken
pleased to meet you
  † In Memoriam † vrijdag 16 juni 2006 @ 01:24:49 #104
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_38906858
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 23:37 schreef moussie het volgende:

[..]

arrogant is in de bebouwde kom op je gas gaan staan als je weet dat er passanten over kunnen steken
Tjah maar rekening houdende met het simpele feit dat de buitenkant van een auto nu eenmaal harder is dan een mensenlijk lichaampje ...

dan is;
quote:
*....ik kijk naar mijn parasolletje en ga daarmee prutsen terwijl een ander kindje gaat oversteken*.
toch wel arroganter (en vreselijk dom ook...)
pi_38907197
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 01:24 schreef Loedertje het volgende:
toch wel arroganter (en vreselijk dom ook...)
duh .. het is een stil straatje, geen drukke verkeersweg .. een paar 100 meter verderop staan 2 auto's .. stil !!
je ene kleintje is moe, het is warm, je komt uit de bosjes, de zon schijnt in d'r gezicht .. je ziet dat de auto's nog steeds stil staan, je zoontje mag dus oversteken, daar kijk je met een oog naar, met het andere kijk je naar de parasol en met een hand draai je dat ding zodat je kind niet meer verblind wordt door de zon, omdat het kleintje uit protest tegen het felle licht ineens loopt te bleren hoor je de auto's niet optrekken tot het te laat is dus je begint te rennen .. niks arrogant, gewoon triest .. als die rare idioten zich aan de verkeersregels hadden gehouden was er niks aan de hand geweest ..

en dat ik zeg dat ik verwacht dat automoblisten stoppen voor een vrouw met kinderwagen wil niet zeggen dat ik er ook van uit ga dat ze het doen .. ik ga toch echt niet lopen voor ik zeker weet dat ze echt gaan remmen .. want ja hoor, ze bestaan die etters, die doen alsof ze gaan remmen om alsnog gas te geven ..
en in hetverleden waren het dus echt de stille straatjes zoals deze die je gebruikt om je kids oversteken te leren .. geen verkeer dus geen risico .. en dan gebeurd er zoiets
pleased to meet you
  vrijdag 16 juni 2006 @ 03:12:11 #106
2283 speedcore
uw reclame hier
pi_38907832
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 11:05 schreef moussie het volgende:

[..]

vrij simpel, als je het wel was dan zou je weten dat het al heel wat langer dan vandaag een ongeschreven wet is dat vrouwen en kinderen voorgaan .. ook in het verkeer ..
juist. ongescreven, niet formeeel.

het is trouwens wel een ijzeren natuurwet dat 900 kg staal bij welke snelheid dan ook het ruimschoots wint van menselijk vlees en botten als het gaat om overlevingskans en schadekans.

als je je kind gewooon de weg op stuurt onder het motto ik heb meer recht dan jij, dan ben je een kutmoeder en mag jeugdzorg zich wat nmij betreft over desvbetreffende kinderen gaan ontfermen. Risicos inschatten is veel belangrijker dan je recht op.
opinions are like assholes. they all stink except for mine, which smells like roses
  vrijdag 16 juni 2006 @ 04:50:34 #107
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_38908240
Wat een dom gelul zeg.

Een oordeel hebben over een situatie waarvan je niet weet hoe 't gegaan is, die vrouw heeft haar kind verloren notabene.

En als het haar fout al wel een beetje was dan nog ...

Maar dat betwijfel ik ten zeerste.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_38914822
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 03:12 schreef speedcore het volgende:
juist. ongescreven, niet formeeel.
mis, wel formeel, of ken je de verkeersregels soms niet ?
quote:
2. Bestuurders moeten voetgangers en bestuurders van een invalidenvoertuig, die op een voetgangersoversteekplaats oversteken of kennelijk op het punt staan zulks te doen, voor laten gaan.
paragraaf 19, artikel 49, lid 2
quote:
het is trouwens wel een ijzeren natuurwet dat 900 kg staal bij welke snelheid dan ook het ruimschoots wint van menselijk vlees en botten als het gaat om overlevingskans en schadekans.
een reden des te meer om niet te gaan racen in de bebouwde kom niet waar ?
quote:
als je je kind gewooon de weg op stuurt onder het motto ik heb meer recht dan jij, dan ben je een kutmoeder en mag jeugdzorg zich wat nmij betreft over desvbetreffende kinderen gaan ontfermen. Risicos inschatten is veel belangrijker dan je recht op.
ooh, dus als ik als moeder mijn kind leer oversteken en ik doe dat op een veilig plekkie, ik hou me aan alle verkeersregels, maar de bestuurders van de auto's verderop doen dat niet, dan ben ik een kutmoeder en moeten mijn kinderen worden afgepakt ? Immers elk stilstaand auto is een risico, iedere autobestuurder zou zich niet aan de verkeersregels kunnen houden en met dat risico hoor ik rekening te houden .. elke stilstaande auto zou zomaar ineens kunnen gaan optrekken met een snelheid hoger dan wat is toegestaan ?
pleased to meet you
  vrijdag 16 juni 2006 @ 17:39:13 #109
148942 JB100-plus
Fumbling Towards Ecstasy
pi_38925161
Zojuist op Omroep Flevoland: "Justitie verdenkt de twee automobilisten van doodslag op een baby en poging tot doodslag op de de moeder en haar zoontje. De verdachten hebben toegegeven dat ze op het Creilerpad een straatrace hielden."
De persofficier van Justitie had het op tv ook nog over een afstand van 200 meter (!!).
"Ach, je moet toch wat te klooien hebben."
"If you have never stood at the end of a track and experienced a twin Rolls Royce Griffon tractor coming at you full throttle, you are missing something very special!!"
pi_38925199
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 17:39 schreef JB100-plus het volgende:
Zojuist op Omroep Flevoland: "Justitie verdenkt de twee automobilisten van doodslag op een baby en poging tot doodslag op de de moeder en haar zoontje. De verdachten hebben toegegeven dat ze op het Creilerpad een straatrace hielden."
De persofficier van Justitie had het op tv ook nog over een afstand van 200 meter (!!).
Afserveren die hap.
Nog steeds mensen hier die menen dat moeders gewoon dom en langzaam is geweest?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  vrijdag 16 juni 2006 @ 17:49:26 #111
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_38925363
There you go, toegegeven dat ze een straatrace hielden.

Daar gaan de mensen met hun vooroordelen.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_38925512
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 17:49 schreef popolon het volgende:
There you go, toegegeven dat ze een straatrace hielden.

Daar gaan de mensen met hun vooroordelen.
tja, je bent een kutmoeder als je ervan uitgaat dat mensen zich aan de verkeersregels houden blijkbaar .. dan ben je "arrogant" en mag "jeugdzorg zich over je ontfermen" ..

en wedden dat je nu krijgt dat ze lont had moeten ruiken omdat die 2 auto's naast elkaar stil stonden .. alsof dat niet geregeld gebeurd in de buurt van een sportveld
pleased to meet you
  † In Memoriam † vrijdag 16 juni 2006 @ 19:47:03 #113
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_38928002
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 12:42 schreef moussie het volgende:

ooh, dus als ik als moeder mijn kind leer oversteken en ik doe dat op een veilig plekkie, ik hou me aan alle verkeersregels, maar de bestuurders van de auto's verderop doen dat niet, dan ben ik een kutmoeder Immers elk stilstaand auto is een risico, iedere autobestuurder zou zich niet aan de verkeersregels kunnen houden en met dat risico hoor ik rekening te houden .. elke stilstaande auto zou zomaar ineens kunnen gaan optrekken met een snelheid hoger dan wat is toegestaan ?
Idd, als je je kind leert oversteken dan vertel je je kind over de gevaren .
En dan ga je niet (zoals JIJ aangaf) aan het parasolletje van je wandelwagen lopen frutten.
  † In Memoriam † vrijdag 16 juni 2006 @ 19:48:48 #114
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_38928050
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 17:57 schreef moussie het volgende:

[..]

tja, je bent een kutmoeder als je ervan uitgaat dat
Auto's wel zullen stoppen als er een Moussie aan de kant van de weg staat met 2 kinderen.
pi_38929224
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 19:47 schreef Loedertje het volgende:
Idd, als je je kind leert oversteken dan vertel je je kind over de gevaren .
En dan ga je niet (zoals JIJ aangaf) aan het parasolletje van je wandelwagen lopen frutten.
jeetje zeg, ik geef een voorbeeld van hoe situaties kunnen lopen .. en als je niet weet hoe parasols op een kinderwagen werken hou dan ajb je mond, het is niks frutten alleen even draaien, nog geen 2 seconden werk .. en als er .. wat was het .. 200 meter verderop 2 auto's stil staan heb je daarvoor alle tijd, zelfs als die auto's beginnen te rijden op een normaal, wettelijk toegestaan tempo

maar ach, je kan je kleintje natuurlijk ook gewoon een oogbeschadiging laten oplopen door het kijken in de felle zon omdat je ten allen tijde rekening moet gaan houden met gekken die zich niet aan de verkeersregels houden niet waar ..
pleased to meet you
pi_38929383
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 19:48 schreef Loedertje het volgende:
Auto's wel zullen stoppen als er een Moussie aan de kant van de weg staat met 2 kinderen.
in a'dam vaak niet, hierzo wel, verschilt per gemeente neem ik aan .. hier wordt het als uiterst onbeleefd gezien om niet ruim om afstand te laten zien dat je gaat remmen en dat je veilig kan oversteken met je kids .. zelfs het ouderwets met handbeweging voorrang verlenen en met een zwaai bedanken doen we hier nog aan ..
en niks geen mentaliteit van .. hoe durf je in de weg te gaan staan van 2 wegracers stomme trut ..
pleased to meet you
  vrijdag 16 juni 2006 @ 21:48:35 #117
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_38931141
Ik zou meteen ook artikel 10 erachteraan gooien:
quote:
Artikel 10.

1. Het is verboden op de weg een wedstrijd met voertuigen te houden of daaraan deel te nemen.

2. Onder wedstrijd wordt voor de toepassing van dit artikel verstaan elk rijden met voertuigen ter vaststelling of vergelijking van prestaties hetzij van de deelnemers, hetzij van de voertuigen, hetzij van onderdelen daarvan, hetzij van bedrijfsstoffen.

3. Als deelnemer wordt beschouwd de bestuurder van een voertuig waarmee aan een wedstrijd wordt deelgenomen, en de eigenaar of houder van een voertuig, die daarmee aan een wedstrijd doet of laat deelnemen.
Aangezien ze zij aan zij stilstonden en daarna plankgas hebben gegeven is de verdenking zeer groot dat ze met een competitie bezig waren.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  vrijdag 16 juni 2006 @ 22:10:46 #118
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_38931624
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 20:24 schreef Mwanatabu het volgende:

Dat bedoelde ik dus ook precies, als moeder van twee gevarenmagneetjes
Wat een slap gelul allemaal. Ik zie bijna dagelijks moeders met kinderzitje (MET KIND ERIN JA) door rood fietsen.

Eigenlijk valt het allemaal wel mee en hebben ze een rustige weg opgezocht om te racen. Toevallig JA TOEVALLIG kwam er net een moeder aan en ging het fout. Moeder kwam volgens het bericht van een bospad af zelfs. What's next? Opletten voor kabouters?

Dit is hetzelfde als boer overrijdt zijn zoontje met tractor.

Jammer maar helaas. Als nederlander leren we er niets van trouwens en volgende week zien we weer zo'n bericht in de krant
Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
  vrijdag 16 juni 2006 @ 22:30:41 #119
148942 JB100-plus
Fumbling Towards Ecstasy
pi_38932100
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 22:10 schreef Furby het volgende:

[..]

Eigenlijk valt het allemaal wel mee en hebben ze een rustige weg opgezocht om te racen. Toevallig JA TOEVALLIG kwam er net een moeder aan en ging het fout. Moeder kwam volgens het bericht van een bospad af zelfs. What's next? Opletten voor kabouters?
Waaruit maak jij eigenlijk op dat het een rustige weg betreft? Het mag dan wellicht een rustige weg zijn vergeleken met de rest van Nederland, maar zoals ik al erder opmerkte, er staan ook gewoon boerderijen en andere woningen langs die weg! Waarvandaan dus ook mensen de weg op kunnen komen die daar geen "race-auto's" verwachten.
Ik ken nog wel een paar wegen hier in de polder die rustiger zijn (maar ja, die zijn te smal waarschijnlijk... ).
En dat van dat bospad begrijp ik niet helemaal, daar ligt toch minstens nog een berm van 2 meter breed voor, dat lijkt daar mij nog veiliger dan de gemiddelde uitrit van een boerderij of de afstand tot een tuin van de huizen die verderop langs die weg liggen.
"If you have never stood at the end of a track and experienced a twin Rolls Royce Griffon tractor coming at you full throttle, you are missing something very special!!"
  vrijdag 16 juni 2006 @ 22:40:50 #120
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_38932392
Ja, bla bla bla.

Begrijp eens dat mensen ook eens wat anders willen. Regels die voor alles gelden komen vaak ontzettend dom over.We kunnen niet heel Nederland 25 km zone maken vanwege moeders die met kinderwagen oversteken om hun zoontje te vertellen dat er 2 auto's aankomen.

Ik vind dit echt een geval van jammer maar helaas. Niemand die hier wat express deed. Gewoon een echt ongeluk. Hoeveel mensen staan echt stil bij ELK stoplicht op de fiets ?
Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
  vrijdag 16 juni 2006 @ 22:47:59 #121
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_38932613
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 22:40 schreef Furby het volgende:

Ik vind dit echt een geval van jammer maar helaas. Niemand die hier wat express deed. Gewoon een echt ongeluk. Hoeveel mensen staan echt stil bij ELK stoplicht op de fiets ?
Een echt ongeluk noemt ie dat.

Straatracen, toegegeven door de daders notabene, is zeker een alledaagse verkeerssituatie?

Doodslag, minimaal. Dat ze maar lang mogen zitten.
pi_38932891
quote:
Ja, bla bla bla.

Begrijp eens dat mensen ook eens wat anders willen. Regels die voor alles gelden komen vaak ontzettend dom over.We kunnen niet heel Nederland 25 km zone maken vanwege moeders die met kinderwagen oversteken om hun zoontje te vertellen dat er 2 auto's aankomen.

wtf .. dus jij vindt racen binnen de bebouwde kom normaal ? als je in de weg staat heb je pech gehad ? voetgangers zijn vrijwild .. schep maar raak ?
pleased to meet you
  zaterdag 17 juni 2006 @ 00:18:23 #123
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_38934971
quote:
Gaan racen met een auto is onverantwoord een zeer gevaarlijk risico nemen. Als je dat afschuift als 'gewoon een ongeluk' ben je echt niet goed wijs...

Erg vreemd dat het normaal en in orde lijkt te zijn om te hard te rijden en dat als daarbij een ongeluk gebeurt dat 'normaal' wordt gevonden. Ach ja tenslotte moeten die trage voetgangers zich maar helemaal niet meer op de weg begeven. Wat is het volgende? Het is in orde om bij een zebrapad door te scheuren?
pi_38935196
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 00:18 schreef cyber_rebel het volgende:
Wat is het volgende? Het is in orde om bij een zebrapad door te scheuren?
en daarna gaan de mannen en vaders hun vrouwen vertellen dat ze maar beter thuis kunnen blijven met al die gekken op de weg ..
en als je dan toch gaat, tja, dan vraag je er toch om hé
pleased to meet you
  zaterdag 17 juni 2006 @ 08:23:01 #125
148942 JB100-plus
Fumbling Towards Ecstasy
pi_38937967
quote:
Ja, bla bla bla.

Begrijp eens dat mensen ook eens wat anders willen. Regels die voor alles gelden komen vaak ontzettend dom over.
Ik begrijp best dat mensen eens wat anders willen! Ik wil ook mijzelf wel eens uitleven (als het even zou kunnen met een echte Subaru Impreza...).
Maar er is een plaats en tijd voor alles. En dit was in ieder geval niet de juiste plaats. En ik neem ook aan dat de heren vooraf de jongen hebben kunnen zien staan langs de weg en wellicht ook nog de moeder met de kinderwagen. En dan was het in dit geval absoluut niet de tijd om dit te doen!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')