Doe De Cler maar...quote:Op maandag 12 juni 2006 23:05 schreef jorienvdherik het volgende:
de cler naar feyenoord ?
jansen naar feyenoord ?
hugo zegt het zo ?
Niet iedereen kijkt ieder sportjournaalquote:Op maandag 12 juni 2006 23:06 schreef MissX het volgende:
Wel een beetje jammer dat ze iedere x dezelfde items in WK journaal en hier hebben.
quote:Op maandag 12 juni 2006 23:06 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
kijk, mooi toch. Doet onze pers toch ook al alle moeite om wat leven in de brouwerij te brengen bij jullie ...
Ja en bij een eigen doelpunt moet je het zaad inslikken.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:10 schreef TheVulture het volgende:
een kusje geven... Marco maakt er homo's van
Morgen wordt er gepijpt bij een mislukte terugspeelbal![]()
Heitinga maakt opvallend veel foutjes op de trainingquote:Op maandag 12 juni 2006 23:10 schreef TheVulture het volgende:
een kusje geven... Marco maakt er homo's van
Morgen wordt er gepijpt bij een mislukte terugspeelbal![]()
foutjequote:Op maandag 12 juni 2006 23:10 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Heitinga maakt opvallend veel foutjes op de overtreding
Hij had een foutje gemaakt op een training, toen moest ie met een vreemde vrouw naar bed in een hotel.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:11 schreef jorienvdherik het volgende:
wat had van persie een jaar geleden ?
een hoer genaamd Sandra K. aan zijn fiets hangen die hem beschuldigd van verkrachting... ze is eerder vanavond ontdekt als een van de speelsters op het WK-Lingeriequote:Op maandag 12 juni 2006 23:11 schreef jorienvdherik het volgende:
wat had van persie een jaar geleden ?
Is Derksen bondscoach??quote:Op maandag 12 juni 2006 23:12 schreef Stansfield het volgende:
. Derksen zou het niet accepteren denk ik, net als het mopje vertellen.
alweer zo kort geledenquote:Op maandag 12 juni 2006 23:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
een hoer genaamd Sandra K. aan zijn fiets hangen die hem beschuldigd van verkrachting... ze is eerder vanavond ontdekt als een van de speelsters op het WK-Lingerie
Maalderink is een vieze zuiger... zoekt megageil naar relletjesquote:Op maandag 12 juni 2006 23:11 schreef Nyrem het volgende:
Maalderink ownes!
heb liever die half servierquote:Op maandag 12 juni 2006 23:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maalderink is een vieze zuiger... zoekt megageil naar relletjes
Geniaalquote:Op maandag 12 juni 2006 23:12 schreef Bruce117 het volgende:
Jack: "Iedere zondag hebben we een innige begroeting van een half uur"
Hugo: "Als je in het vervolg je tong er maar uit laat"
Goedzo, scherp houden die gasten.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bertquote:Op maandag 12 juni 2006 23:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Molensteen erom heen en het kanaal in.quote:
Je hebt fans van Hansquote:Op maandag 12 juni 2006 23:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Molensteen erom heen en het kanaal in.Bert
Echt he. Veel mooier dan zo'n blauwe sokken ofzo erbij.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:16 schreef Zwansen het volgende:
Echt prachtig dat het hele tenue oranje is.
Ik mis nog de zonnetjes en drie-kleur op de wangen gesminktquote:Op maandag 12 juni 2006 23:17 schreef Nashje het volgende:
[..]
Echt he. Veel mooier dan zo'n blauwe sokken ofzo erbij.
alleen jammer dat het door de Fifa is bepaald uit commerciele doeleinden... ze worden door Adidas gesponsord en zitten de andere merken dwarsquote:Op maandag 12 juni 2006 23:16 schreef Zwansen het volgende:
Echt prachtig dat het hele tenue oranje is.
Het kan altijd erger...zie villa bvdquote:Op maandag 12 juni 2006 23:19 schreef TheVulture het volgende:
Wel jammer dat we nu al twee avonden aan een nabeschouwing bezig zijn... beetje armoedig
Ik mis alleen de mening van Beatrix nog geloof ik...quote:Op maandag 12 juni 2006 23:20 schreef Erwtensoep het volgende:
Gaan ze nou tot donderdag over deze wedstrijd praten?
Ik durf niet meer te kijken, bang dat ik Ali B. weer een dooddoener hoor weggevenquote:
die vond het vast beeldigquote:Op maandag 12 juni 2006 23:21 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Ik mis alleen de mening van Beatrix nog geloof ik...
quote:Op maandag 12 juni 2006 23:12 schreef Bruce117 het volgende:
Jack: "Iedere zondag hebben we een innige begroeting van een half uur"
Hugo: "Als je in het vervolg je tong er maar uit laat"
Beter dan die debiele boetes, het zijn toch geen kleine kinderen meer.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:12 schreef Stansfield het volgende:
Beetje domme kusjes, dat gaat nergens over. Derksen zou het niet accepteren denk ik, net als het mopje vertellen.
En die reportages die hij maakt zijn nog walgelijker, zo'n dom verteltoontje er bij. Net alsof ie een sprookje voorleest.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:13 schreef TheVulture het volgende:
Die is naar huis toequote:Op maandag 12 juni 2006 23:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik durf niet meer te kijken, bang dat ik Ali B. weer een dooddoener hoor weggeven
quote:
gkfkffkrkk kkekfkkf kekkeldsldlquote:Op maandag 12 juni 2006 23:23 schreef Erwtensoep het volgende:
Kan iemand vertalen wat Arie net zei?
och, twee wk finales spelen, 7 europacup finales (waarvan 5 winst)quote:Op maandag 12 juni 2006 23:21 schreef TheVulture het volgende:
Arie Haan was toch de trainer die nog niks in zijn leven heeft gepresteerd
ik bedoelde als trainer hequote:Op maandag 12 juni 2006 23:25 schreef Nyrem het volgende:
[..]
och, twee wk finales spelen, 7 europacup finales (waarvan 5 winst)
speler AJAX, Feyenoord...
och, niet echt beperkte speler
Hij zal echter vooral herinnerd worden als de formidabele middenvelder met het verwoestende schot.
Of gewoon een shirtjequote:Op maandag 12 juni 2006 23:26 schreef Zwansen het volgende:
Wat zou ik het vet vinden als Balkie gewoon een oranje pak had aangedaan!
kusjequote:
Was nergens geweest zonder Bert Maalderinkquote:Op maandag 12 juni 2006 23:27 schreef jorienvdherik het volgende:
wat is sportzomer toch een prachtig programma
de beste
Zo'n leeuwenhose! Met een staart tussen zijn benen!quote:Op maandag 12 juni 2006 23:26 schreef Zwansen het volgende:
Wat zou ik het vet vinden als Balkie gewoon een oranje pak had aangedaan!
Speler van Anderlecht, Standard Luik, PSV, Feijenoord, Ajax.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:21 schreef TheVulture het volgende:
Arie Haan was toch de trainer die nog niks in zijn leven heeft gepresteerd
quote:Op maandag 12 juni 2006 23:28 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Was nergens geweest zonder Bert Maalderink![]()
ik let altijd meer op Maximaquote:Op maandag 12 juni 2006 23:28 schreef 456 het volgende:
Kvind balkie anders best sympathiek juichen (tenminste, daar geilt iedereen wel altijd op als Alex staat te blaten)
het is eigenlijk net Dombo, die moeten we vrijdag gewoon opstellen tegen De Olifantenquote:
quote:Op maandag 12 juni 2006 23:29 schreef 456 het volgende:
Hey! Ik hoor Frank Snoeks eindelijk weer eens
potje zoenen waarschijnlijkquote:
quote:Op maandag 12 juni 2006 23:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
het is eigenlijk net Dombo, die moeten we vrijdag gewoon opstellen tegen De Olifanten
uh, overtreffende trap:quote:Op maandag 12 juni 2006 23:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
het is eigenlijk net Dombo, die moeten we vrijdag gewoon opstellen tegen De Olifanten
TRUE!quote:
HIj is assistent trainer van Guusquote:Op maandag 12 juni 2006 23:32 schreef Erwtensoep het volgende:
Waarom die Neeskens nou meezingt met het volkslied....
Die van Dirk staan verder uit elkaar hoor... misschien hebben ze ze wel eens opgemetenquote:
Ja en, hoeft hij nog niet het volkslied van Australie te zingen.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:34 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
HIj is assistent trainer van Guus![]()
Kvind het wel van respect betuigen dat hij het wel doet.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:34 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ja en, hoeft hij nog niet het volkslied van Australie te zingen.
Miisschien wil die aan idols meedoen.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:34 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ja en, hoeft hij nog niet het volkslied van Australie te zingen.
Hij is ook 30 kg aangekomen sinds 2002quote:
Idd, respect vind ik ookquote:Op maandag 12 juni 2006 23:35 schreef 456 het volgende:
[..]
Kvind het wel van respect betuigen dat hij het wel doet.
Ja hugo moet er elke dag bij zijnquote:Op maandag 12 juni 2006 23:38 schreef 456 het volgende:
Ik vind het zo relaxed dat Borst er bij zit. Het lijkt wel Studio Voetbal..
Thuis
Ich bin ein schwartzwalder...
quote:Op maandag 12 juni 2006 23:39 schreef TheVulture het volgende:
Als ik nog iets van mijn pool wil maken moet Dick morgen verliezen
Jongkind toch?quote:Op maandag 12 juni 2006 23:41 schreef paultjuhhh het volgende:
Hoe heet deze verslaggever ookalweer
Ja maar de finale halen ze nietquote:Op maandag 12 juni 2006 23:41 schreef jorienvdherik het volgende:
korea wint morgen wel
Ik heb ze in mijn pool laten sneuvelen tegen Togo en Zwitserland... er zal toch gvd wel een verrassing overeind blijven dit toernooiquote:Op maandag 12 juni 2006 23:41 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat een simpele poule heeft Frankrijk btw
Zwitserland is in vorm....denk dat Zkorea het niet red tegen Zwitserland.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb ze in mijn pool laten sneuvelen tegen Togo en Zwitserland... er zal toch gvd wel een verrassing overeind blijven dit toernooi
ze geven hem pas aandacht op de dag voor de wedstrijd. dan kunnen ze niet al teveel meer verwachtenquote:Op maandag 12 juni 2006 23:42 schreef Bruce117 het volgende:
En weg is ie weer.
Valt toch tegen die Dick
da's wel een beetje zwak inderdaadquote:Op maandag 12 juni 2006 23:43 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ze geven hem pas aandacht op de dag voor de wedstrijd. dan kunnen ze niet al teveel meer verwachten
nu dan ffquote:Op maandag 12 juni 2006 23:45 schreef Erwtensoep het volgende:
Oh ja Bosman zit er ook
Is niet mijn streven hoor.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
je wordt wel 1 met posten in wk![]()
de derde gast sneeuwt wel heel erg onder elke keer, da's wel jammerquote:Op maandag 12 juni 2006 23:45 schreef Erwtensoep het volgende:
Oh ja Bosman zit er ook
Klopt ja. Ik vind Hugo idd niet echt naar voren komenquote:Op maandag 12 juni 2006 23:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
de derde gast sneeuwt wel heel erg onder elke keer, da's wel jammer
misschien moeten ze een keer allemaal derde gasten uitnodigenquote:Op maandag 12 juni 2006 23:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
de derde gast sneeuwt wel heel erg onder elke keer, da's wel jammer
We hebben gewonnen. Stop met zeiken.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:46 schreef Nyrem het volgende:
Ruud wil zich bewijzen...ja...moet ie maar eens beginnen
hij moest zitje warmhouden voor 2e gast morgenquote:Op maandag 12 juni 2006 23:47 schreef TheVulture het volgende:
Bedankt Johnny voor je 12 woorden deze uitzending
Ja daar reis je 400 kilometer voorquote:Op maandag 12 juni 2006 23:47 schreef TheVulture het volgende:
Bedankt Johnny voor je 12 woorden deze uitzending
Ik lever die h**ren scriptie vrijdag VOOR 18u in en de t*ring met dat kolere ding de rest van dit WKquote:Op maandag 12 juni 2006 23:47 schreef jorienvdherik het volgende:
Morgen wordt ook mooi zeg,
ga alleen sochtends ff heel snel naar me stage voor de verbeter punten
Togo - Zuid Korea is crap... maar laat Togo maar met 2-1 winnen, vervolgens wint Zwitserland met 1-0 van de Fransen en wint Brazilie met 3-1 van Kroatie.... maar ik zal er wel weer helemaal naast zittenquote:Op maandag 12 juni 2006 23:47 schreef jorienvdherik het volgende:
Morgen wordt ook mooi zeg,
ga alleen sochtends ff heel snel naar me stage voor de verbeter punten
kogels gaan er nog wel doorquote:Op maandag 12 juni 2006 23:48 schreef tong80 het volgende:
Peter R. de Vries heeft een sportschooltje gedaan zo te zien.
Wir sind heldnquote:Op maandag 12 juni 2006 23:49 schreef Zwansen het volgende:
Dit wordt echt een klassieker dit nummer nu.
zuid korea wintquote:Op maandag 12 juni 2006 23:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Togo - Zuid Korea is crap... maar laat Togo maar met 2-1 winnen, vervolgens wint Zwitserland met 1-0 van de Fransen en wint Brazilie met 3-1 van Kroatie.... maar ik zal er wel weer helemaal naast zitten
Johnny daarentegenquote:Op maandag 12 juni 2006 23:50 schreef paultjuhhh het volgende:
Hugo was niet zo bijzonder eigenlijk vanavond
Helaas niet denk ikquote:Op maandag 12 juni 2006 23:49 schreef paultjuhhh het volgende:
Komt Hugo nog vaker deze week?
Eensch, ik vind Peter R de Vries ook niks aanquote:Op maandag 12 juni 2006 23:48 schreef MissX het volgende:
Bleh Peter R. de Vrieskan Hugo gewoon niet iedere avond daar zitten.
Wir Sind Helden - Wenn es passiertquote:
Ze hebben Nationale Nederlanden wel ingekort helaas...quote:Op maandag 12 juni 2006 23:51 schreef 456 het volgende:
Ik snap nu werkelijk niet waarom iedereen dit zon mooi nr vindt :S
Ik voel hier dus HELEMAAL niets bij (en dat heb ik niet snel met muziek, welke van links naar rechts gaat qua smaak).
Maar als ik de beelden zie met die mziek erbij, voel ik niet die emotionele siddering erbij, die ik wel had bij (de eerste keer dat de nos dat deed) 'Big in Japan' (OS 2002 Nagano) of Forza EK2004
Nationale Nederlanden daarentegen!
Met in de spotlights: "die Joegoslaaf"quote:Op maandag 12 juni 2006 23:49 schreef Nyrem het volgende:
Morgen Peter R de Vries met:
Servië & M tegen Nederland; een reconstructie
Tja John is niet zo'n blaaskaak als Arie Haan en Hugo Borst. Is dus de schuld van Jack.quote:
je moet er niet aan denken dat er twee onder de douche ruzie krijgen over zeep in de ogenquote:Op maandag 12 juni 2006 23:53 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik vond het kusje het nieuws van de dag![]()
quote:Op maandag 12 juni 2006 23:53 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik vond het kusje het nieuws van de dag![]()
Yep!quote:Op maandag 12 juni 2006 23:57 schreef Ambrosius het volgende:
Aardige uitzending, niet bijzonder.
Kuijt aan Bouhlarouz vanwege een akkefietje op de training, van Marco moesten ze elkaar een kusje geven... ik zou bijna denken dat ik heb gesnoven dat ik dit nu tik maar het is echt zoquote:Op maandag 12 juni 2006 23:57 schreef Robocock het volgende:
[..]even gemist denk ik, kwam wat later binnen. Wie, wat, waar,waarom?
![]()
offtopic, wie is Ton Ojersquote:Op maandag 12 juni 2006 23:58 schreef Erwtensoep het volgende:
Ow Ton Ojers morgen bij Villa BvD
Ik neig naar Talpa
U2 - It's a Beautiful Day (OS2000 - Sydney)quote:Op maandag 12 juni 2006 23:51 schreef 456 het volgende:
Ik snap nu werkelijk niet waarom iedereen dit zon mooi nr vindt :S
Ik voel hier dus HELEMAAL niets bij (en dat heb ik niet snel met muziek, welke van links naar rechts gaat qua smaak).
Maar als ik de beelden zie met die mziek erbij, voel ik niet die emotionele siddering erbij, die ik wel had bij (de eerste keer dat de nos dat deed) 'Big in Japan' (OS 2002 Nagano) of Forza EK2004
Nationale Nederlanden daarentegen!
Dat vind ik zo een gare gastquote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:01 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
[Fantopic] Ton Ojers, Voetbalanalist oa RTVNH
wtfquote:Op maandag 12 juni 2006 23:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kuijt aan Bouhlarouz vanwege een akkefietje op de training, van Marco moesten ze elkaar een kusje geven... ik zou bijna denken dat ik heb gesnoven dat ik dit nu tik maar het is echt zo
Inderdaad ja... Dat vond ik kippenvel muziek!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:01 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
U2 - It's a Beautiful Day (OS2000 - Sydney)![]()
Maargoed dat Huntelaar niet mee is danquote:
Ben benieuwd wat die zweedse coach dan in vredesnaam moet opleggen aan Mellberg en Ljungberg...quote:Op maandag 12 juni 2006 23:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kuijt aan Bouhlarouz vanwege een akkefietje op de training, van Marco moesten ze elkaar een kusje geven... ik zou bijna denken dat ik heb gesnoven dat ik dit nu tik maar het is echt zo
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:50 schreef sebase10 het volgende:
Hoe heet de eindtune van Studio Sportzomer eigenlijk. Dat duitse liedje?
quote:Op maandag 12 juni 2006 23:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wir Sind Helden - Wenn es passiert
quote:Op maandag 12 juni 2006 23:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wir Sind Helden - Wenn es passiert
Dat lijkt me geen verkeerd plan. Echt... Mensne lezen dit topic niet eensquote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:48 schreef Falco het volgende:
De OP van deel 4 zal wel bestaan uit:En hoe heet nou dat liedje op het eind?
WIR SIND HELDEN - WENN ES PASSIERT
Nou ik welquote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:56 schreef 456 het volgende:
[..]
Dat lijkt me geen verkeerd plan. Echt... Mensne lezen dit topic niet eens
toevoeging.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:48 schreef Falco het volgende:
De OP van deel 4 zal wel bestaan uit:En hoe heet nou dat liedje op het eind?
WIR SIND HELDEN - WENN ES PASSIERT
Vind het wel ok dat ze steeds wat wissellen. Steeds tegen hetzelfde gezeik aanhoren van de "analisten"...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:59 schreef MrMoon het volgende:
Ik vind het jammer dat die Hugo Borst niet altijd erbij zit... Bosman vond ik een beetje tegenvallen... Maar wel weer een leuke uitzending.. Ik blijf de rest van het WK bij de NOS... Vanaf 15.00 uur gaat ie op NOS en daar blijft ie op tot 23.45...
Inderdaadquote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:06 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
toevoeging.
Het vragen naar de titel levert een weekban op
Een mens moet ook wel eens naar de pot...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:05 schreef FCDB het volgende:
[..]
Vind het wel ok dat ze steeds wat wissellen. Steeds tegen hetzelfde gezeik aanhoren van de "analisten"...Ook de analitici bij de wedstrijden zelf zijn steeds andere mensen, zie je ze toch weer anders.
Enne? Staat ie nu nog op 2? Met Hazes?Niet hier..
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:59 schreef vitessezuid113 het volgende:
eerst nog ff nabeschouwen
En dan verder met de nabeschouwing van NLD-SM!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:59 schreef vitessezuid113 het volgende:
eerst nog ff nabeschouwen
Bijnaquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:59 schreef 456 het volgende:
En we zijn weer onderweg...
Nee alvast voorbeschouwen voor vrijdagquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:00 schreef Robocock het volgende:
[..]
En dan verder met de nabeschouwing van NLD-SM!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |