Molensteen erom heen en het kanaal in.quote:
Je hebt fans van Hansquote:Op maandag 12 juni 2006 23:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Molensteen erom heen en het kanaal in.Bert
Echt he. Veel mooier dan zo'n blauwe sokken ofzo erbij.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:16 schreef Zwansen het volgende:
Echt prachtig dat het hele tenue oranje is.
Ik mis nog de zonnetjes en drie-kleur op de wangen gesminktquote:Op maandag 12 juni 2006 23:17 schreef Nashje het volgende:
[..]
Echt he. Veel mooier dan zo'n blauwe sokken ofzo erbij.
alleen jammer dat het door de Fifa is bepaald uit commerciele doeleinden... ze worden door Adidas gesponsord en zitten de andere merken dwarsquote:Op maandag 12 juni 2006 23:16 schreef Zwansen het volgende:
Echt prachtig dat het hele tenue oranje is.
Het kan altijd erger...zie villa bvdquote:Op maandag 12 juni 2006 23:19 schreef TheVulture het volgende:
Wel jammer dat we nu al twee avonden aan een nabeschouwing bezig zijn... beetje armoedig
Ik mis alleen de mening van Beatrix nog geloof ik...quote:Op maandag 12 juni 2006 23:20 schreef Erwtensoep het volgende:
Gaan ze nou tot donderdag over deze wedstrijd praten?
Ik durf niet meer te kijken, bang dat ik Ali B. weer een dooddoener hoor weggevenquote:
die vond het vast beeldigquote:Op maandag 12 juni 2006 23:21 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Ik mis alleen de mening van Beatrix nog geloof ik...
quote:Op maandag 12 juni 2006 23:12 schreef Bruce117 het volgende:
Jack: "Iedere zondag hebben we een innige begroeting van een half uur"
Hugo: "Als je in het vervolg je tong er maar uit laat"
Beter dan die debiele boetes, het zijn toch geen kleine kinderen meer.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:12 schreef Stansfield het volgende:
Beetje domme kusjes, dat gaat nergens over. Derksen zou het niet accepteren denk ik, net als het mopje vertellen.
En die reportages die hij maakt zijn nog walgelijker, zo'n dom verteltoontje er bij. Net alsof ie een sprookje voorleest.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:13 schreef TheVulture het volgende:
Maalderink is een vieze zuiger... zoekt megageil naar relletjes
Die is naar huis toequote:Op maandag 12 juni 2006 23:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik durf niet meer te kijken, bang dat ik Ali B. weer een dooddoener hoor weggeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |