het is eigenlijk net Dombo, die moeten we vrijdag gewoon opstellen tegen De Olifantenquote:
quote:Op maandag 12 juni 2006 23:29 schreef 456 het volgende:
Hey! Ik hoor Frank Snoeks eindelijk weer eens
potje zoenen waarschijnlijkquote:
quote:Op maandag 12 juni 2006 23:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
het is eigenlijk net Dombo, die moeten we vrijdag gewoon opstellen tegen De Olifanten
uh, overtreffende trap:quote:Op maandag 12 juni 2006 23:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
het is eigenlijk net Dombo, die moeten we vrijdag gewoon opstellen tegen De Olifanten
TRUE!quote:
HIj is assistent trainer van Guusquote:Op maandag 12 juni 2006 23:32 schreef Erwtensoep het volgende:
Waarom die Neeskens nou meezingt met het volkslied....
Die van Dirk staan verder uit elkaar hoor... misschien hebben ze ze wel eens opgemetenquote:
Ja en, hoeft hij nog niet het volkslied van Australie te zingen.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:34 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
HIj is assistent trainer van Guus![]()
Kvind het wel van respect betuigen dat hij het wel doet.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:34 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ja en, hoeft hij nog niet het volkslied van Australie te zingen.
Miisschien wil die aan idols meedoen.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:34 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ja en, hoeft hij nog niet het volkslied van Australie te zingen.
Hij is ook 30 kg aangekomen sinds 2002quote:
Idd, respect vind ik ookquote:Op maandag 12 juni 2006 23:35 schreef 456 het volgende:
[..]
Kvind het wel van respect betuigen dat hij het wel doet.
Ja hugo moet er elke dag bij zijnquote:Op maandag 12 juni 2006 23:38 schreef 456 het volgende:
Ik vind het zo relaxed dat Borst er bij zit. Het lijkt wel Studio Voetbal..
Thuis
Ich bin ein schwartzwalder...
quote:Op maandag 12 juni 2006 23:39 schreef TheVulture het volgende:
Als ik nog iets van mijn pool wil maken moet Dick morgen verliezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |