Jongkind toch?quote:Op maandag 12 juni 2006 23:41 schreef paultjuhhh het volgende:
Hoe heet deze verslaggever ookalweer
Ja maar de finale halen ze nietquote:Op maandag 12 juni 2006 23:41 schreef jorienvdherik het volgende:
korea wint morgen wel
Ik heb ze in mijn pool laten sneuvelen tegen Togo en Zwitserland... er zal toch gvd wel een verrassing overeind blijven dit toernooiquote:Op maandag 12 juni 2006 23:41 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat een simpele poule heeft Frankrijk btw
Zwitserland is in vorm....denk dat Zkorea het niet red tegen Zwitserland.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb ze in mijn pool laten sneuvelen tegen Togo en Zwitserland... er zal toch gvd wel een verrassing overeind blijven dit toernooi
ze geven hem pas aandacht op de dag voor de wedstrijd. dan kunnen ze niet al teveel meer verwachtenquote:Op maandag 12 juni 2006 23:42 schreef Bruce117 het volgende:
En weg is ie weer.
Valt toch tegen die Dick
da's wel een beetje zwak inderdaadquote:Op maandag 12 juni 2006 23:43 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ze geven hem pas aandacht op de dag voor de wedstrijd. dan kunnen ze niet al teveel meer verwachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |