quote:1934. The Dust Bowl. The last great age of magic. In a time of titanic sandstorms, drought and pestilence - all signs of God's fury and harbingers of the Apocalypse - the final conflict between good and evil is about to begin. The battle will take place in the Heartland of an empire called America. And when it is over, man will forever trade away wonder for reason.
quote:Debuting on HBO September 2003, CARNIVĀLE follows a traveling carnival as it wends its way across the Dust Bowl, focusing on a mysterious young fugitive with hidden talents who is taken in by the carnival, and on the charismatic, shadowy evangelist who will ultimately cross his path. The 24-episode dramatic series takes place at a time of worldwide unrest, with evil on the rise around the globe and the Great Depression wreaking economic and social havoc here at home.
quote:As they become aware of their abilities, Ben and Brother Justin find themselves wrenched from their lives to realize that the world they thought the knew -- this tenuous, prosaic reality shared by humankind -- is actually a chessboard upon which is played the ancient conflict between Light and Darkness, and they are key players in the battle.
Antwoordje:quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:34 schreef Sasandra het volgende:
Ik heb de eerste serie gezien, maar da's toch weer een tijdje geleden. Ik moest er gisteravond weer even inkomen. Eerlijk gezegd snap ik nog niet alles. Management is dus de kerel die in WO1 in de loopgraven half werd opgevreten door die beer?? Gebeurde dat dan echt? Ik dacht dat dat ook een of ander visioen was. (waar kwam die beer in godsnaam vandaan?) Vragen, vragen, maar daarom kijk ik ook, natuurlijk. Eindelijk weer een serie die meer vragen oproept dan beantwoordt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
Ah.. het is Norman zoals hieronder al gezegd werd. Norman is de "vader" van Justin en Iris. Hij heeft hun gevonden nadat ze die treincrash overleefd hadden. Norman beweert idd dat Brother Justin bezeten is door de duivel...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:32 schreef boneyard het volgende:
allebei niet, de man met zijn geschriften hebben we nu nog maar 1 keer gezien denk ik en scudder is het ook niet. het is iemand die iets in de kerk van brother justin was volgens mij, ik zoek het wel op internet uit.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:36 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Antwoordje:thanxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A spoonful of sugar...
Ben je nu aan t pimpen dat je zo goed seizoen 2 hebt kunnen kopen via internet? Zo ja, wat boeit mij het????quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:31 schreef pepouw het volgende:
Ik kijk gewoon niet, heb seizoen 2 gewoon gereseveerd op amazon.com.
Hij komt 7 Augustus uit op DVD.
Heb inmiddels seizoen 1 ook ontvangen voor Euro 40,10,inc verzendkosten.
Seizoen 2 kost via Amazon,zo'n Euro 45,- kosten,inc verzendkosten.
Rustig aan zeg!!.Het hete weer een beetje naar je hoofd gestegen!?.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:46 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Ben je nu aan t pimpen dat je zo goed seizoen 2 hebt kunnen kopen via internet? Zo ja, wat boeit mij het????
Seizoen 1 kostte een paar maanden geleden 30 euri bij de FRS. Zo'n soort Try-Before-You-Buy aankoop.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:31 schreef pepouw het volgende:
Ik kijk gewoon niet, heb seizoen 2 gewoon gereseveerd op amazon.com.
Hij komt 7 Augustus uit op DVD.
Heb inmiddels seizoen 1 ook ontvangen voor Euro 40,10,inc verzendkosten.
Seizoen 2 kost via Amazon,zo'n Euro 45,- kosten,inc verzendkosten.
video?quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:57 schreef KWAKje het volgende:
na Twee dagen geduld betrachten ga ik Vanavond eindelijk de video van afgelopen maandag bekijken : P
idd, gewoon 'good old' vhs - 't oude beesie doet het nog primaquote:Op woensdag 14 juni 2006 14:30 schreef Smots het volgende:
video?
Als in een VHS of als in een ander formaat?
Hahahahahaha! Stel je eens niet zo aan, zeg.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:46 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Ben je nu aan t pimpen dat je zo goed seizoen 2 hebt kunnen kopen via internet? Zo ja, wat boeit mij het????
Hahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op woensdag 14 juni 2006 15:18 schreef Smots het volgende:
[..]
Hahahahahaha! Stel je eens niet zo aan, zeg.![]()
![]()
Damn.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:14 schreef KWAKje het volgende:
[..]
idd, gewoon 'good old' vhs - 't oude beesie doet het nog prima![]()
snap ik. sorrie. ik kan je geen kopie doen toekomen. misschien iemand anders?quote:
Jij snapt 'm!quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:56 schreef maniack28 het volgende:
Ik ook...illegaal... torrent...
Maar echt op dvd nog niet... hij is in DivX formaat
quote:Vanaf vandaag zend Nederland 3 seizoen 2 uit van deze geweldige serie! Elke maandag rond 23:45.
Ik heb last van extreme spoilerangst betreffende carnivalequote:
Nee hoor. Ze lijkt erop, maar ze is het niet.quote:Op maandag 19 juni 2006 12:26 schreef Brammie1 het volgende:
ik kwam er gister achter dat de vrouw die Ruthie speelt, ook Rousseau speelt in Lost
Van Wikipedia.orgquote:Ruthie - Played By Adrienne Barbeau
quote:Danielle Rousseau, the only survivor of a science team in the south Pacific that was shipwrecked on the mysterious island. She is played by Mira Furlan.
ik zou toch zweren dat het dezelfde persoon isquote:Op maandag 19 juni 2006 13:49 schreef Capetown het volgende:
[..]
Nee hoor. Ze lijkt erop, maar ze is het niet.
Van de HBO-site:
[..]
Van Wikipedia.org
[..]
quote:Op maandag 19 juni 2006 16:16 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
ik zou toch zweren dat het dezelfde persoon is![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:32 schreef Smots het volgende:
Gisteren gekekenIk heb het al een keer gezien, gisteren niet.. maar euh..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:43 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik heb het al een keer gezien, gisteren niet.. maar euh..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel lekker blijven plakken hč?
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:53 schreef Brammie1 het volgende:
goeie aflevering weer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
Dat wordt allemaal aan het eind duidelijk, maar je blijft met meer vragen dan antwoorden zitten.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:54 schreef boneyard het volgende:
alweer een boeiende aflevering vond ik, meer vragen beantwoord, natuurlijk zijn er ook wel weer wat nieuwe
wat ik me trouwens afvroeg, hebben we vorig seizoen gezien wie die brand gesticht heeft waar die kinderen bij omgekomen zijn?
Nee Ben je gek.. toffe oma heeft ie...quote:
Oh ja, Sophie is echt mijn favoriete meisje van de serie!quote:Op zondag 9 juli 2006 21:07 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Nee Ben je gek.. toffe oma heeft ie...
Sophie.. das pas een @%@#% wijf... op het eind dan
Dat was ze van mij ookquote:Op zondag 9 juli 2006 22:49 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Oh ja, Sophie is echt mijn favoriete meisje van de serie!![]()
Tot nu toe dan...![]()
quote:
KKK-wijf = Ku Klux Klan-wijf en ja dat lijkt ze te zijn ja, ben's hele familie was dat blijkbaar. je ziet in de intro ook een stukje van wat klan leden. ik ben niet echt thuis in de geschiedenis van de klan, maar wie weet met wat voor ideeen ze begonnen.quote:Op zondag 9 juli 2006 21:07 reageerde maniack28 met het volgende:
Nee Ben je gek.. toffe oma heeft ie...
quote:Op maandag 10 juli 2006 09:57 schreef boneyard het volgende:
[..]
[..]
KKK-wijf = Ku Klux Klan-wijf en ja dat lijkt ze te zijn ja, ben's hele familie was dat blijkbaar. je ziet in de intro ook een stukje van wat klan leden. ik ben niet echt thuis in de geschiedenis van de klan, maar wie weet met wat voor ideeen ze begonnen.
Mwah.. ik denk toch niet dat Carnivale zo goed bekeken wordt. Het is natuurlijk geen alledaagse serie.quote:Op maandag 17 juli 2006 14:07 schreef maniack28 het volgende:
Als ze het nog een uur eerder doen wordt het tenminste goed bekekenTis potverdomme zomer.. waarom dan zo laat, er zijn toch enkel herhalingen? Kutcommercie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:08 schreef ParanoidEv het volgende:Precies, maar biedt wellicht hoop voor de toekomstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A spoonful of sugar...
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:21 schreef wolferl het volgende:
wie weet of er nog een seizoen 3 komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leuke aflevering vandaag inderdaad, het loopt fijn door zo.
Mwoh, S1 is 6 euro goedkoper, dus echt veel in prijs zal hij voorlopig niet zakken. Vind het ook niet superduur.quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:44 schreef Smots het volgende:
Seizoen 2 staat voor Ī48 op Play.com.
Ik zit te twijfelen of ik 'm nu bestel of dat ik wacht tot 'ie wat in prijs is gezakt.
![]()
Mwah...Carnivale is goed maar om een seizoen ervan te kopen is wat teveel van t goede.quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:44 schreef Smots het volgende:
Seizoen 2 staat voor Ī48 op Play.com.
Ik zit te twijfelen of ik 'm nu bestel of dat ik wacht tot 'ie wat in prijs is gezakt.
![]()
Ik vind alletwee de series het aanschaffen wel waard.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:22 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Mwah...Carnivale is goed maar om een seizoen ervan te kopen is wat teveel van t goede.
Sopranos. Kijk. Dat is andere koek. Dat is het waard om aan te schaffen omdat het een dubbele waarde heeft.
Op winkel.vpro.nl staat seizoen 2 voor 69.95quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:30 schreef Sasandra het volgende:
Via de vpro-gids kun je seizoen 1 bestellen voor 85 euro. Wat een belachelijke prijs.![]()
ja, met NL subsquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:22 schreef boneyard het volgende:
carinvale met nederlandse ondertiteling erbij ofzo? wel een flinke prijs inderdaad.
Ik heb beide seizoenen (2e seizoen tot nu toe natuurlijk) ouderwets op videoband opgenomen!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:42 schreef maniack28 het volgende:
Ja idd...Maar het is het wel waard... maar toch.. ik heb ze allebei al gezien en wacht liever tot ik 2 voor 40 euro kan krijgen
Geen vervolg???quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:05 schreef HiZ het volgende:
Ik wist niet eens dat deze serie ook op Nederland werd uitgezonden. Ik snap helemaal niet dat HBO de serie heeft gecancelled na twee seizoenen. Hij is zo fanfuckingtastic dat ik bijna betreur de eerste twee seizoenen te hebben bekeken nu ik weet dat er nooit een vervolg op zal komen.
er zijn al een tijdje geruchten over een tv film of mini serie ofzo om er toch nog wat van een eind aan te maken geloof ik.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:23 schreef HiZ het volgende:
Nee, met seizoen 2 heb je ook het einde van Carnivale te pakken. HBO is niet van plan om de serie ooit nog te laten herleven.
Er is zelfs een actiegroep om HBO van z'n ongelijk te overtuigen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:27 schreef boneyard het volgende:
[..]
er zijn al een tijdje geruchten over een tv film ofzo om er toch nog wat van een eind aan te make geloof ik.
Vertel mij watquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:17 schreef maniack28 het volgende:
Daniel Knauf heeft gezegd dat er vroeg of laat wel een echt einde aan komt. Dus een nieuw seizoen of een minifilm of iets dergelijks. Het einde van seizoen 2 is namelijk geen einde, das een gigantische cliffhanger
Ja klote hč!?!quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:55 schreef boneyard het volgende:
volgens mij was dit de laatste aflevering hoor, helaas
een mini serie ofzo zou inderdaad fijn zijn, gewoon nog een paar seizoenen beter
en kanker ned3 of wie dan ook, weer verkeerde info in de gids en op teletekst, begon zeker eerder dan 23:05.
Een maat van me heeft seizoen 1 en 2 op dvd!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:03 schreef maniack28 het volgende:
Wil Blaine toevallig de laatste aflevering nog een keer zien? Als je me even een mailtje stuurt op weather_maniac apenstaartje hotmail puntje com, kan ik misschien wel iets voor je betekenen
neequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:05 schreef HiZ het volgende:
Ik dacht eerst ook dat Sofie Justin tot leven had gewekt, maar nu ik erover nagedacht heb begin ik meer het idee te krijgen dat Sofie zijn krachten heeft overgenomen. Er zijn verder geen afleveringen meer.
Je vergeet dat Sophie het kind van Justin is en aan het einde is zij duidelijk overgegaan naar het kwaad. Volgens mij ligt het zo dat Justins krachten en doel over zijn gegaan op Sofie. Net zoals je dat hebt gezien bij Ben en Management.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:57 schreef 999 het volgende:
[..]
nee
alle planten om hun heen stierven omdat ze hun energie wegtrok om brother justin te healen(zoals die Ben dat deed).
hij moet namelijk zn karwei nog afmaken.
de hel naar de aarde brengen.
Sofie: Go to hell!
Justin: Go? Why, I plan on bringing it here.
huh, werd het ooit herhaald?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:57 schreef KWAKje het volgende:
wordt het vanavond herhaald?
maar waarom stierven al die planten om hun heen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:03 schreef HiZ het volgende:
[..]
Je vergeet dat Sophie het kind van Justin is en aan het einde is zij duidelijk overgegaan naar het kwaad. Volgens mij ligt het zo dat Justins krachten en doel over zijn gegaan op Sofie. Net zoals je dat hebt gezien bij Ben en Management.
Wat Justin plant te doen tijdens zijn leven betekent niet automatisch dat er niks veranderd na zijn dood.
Zou ik je niet aanraden neequote:Op donderdag 21 december 2006 19:34 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik ga het maar niet nog een keer kijken, dan wil ik nog harder een seizoen 3
Twin Peaks is ook onaf. Koop je die ook niet?quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:07 schreef HiZ het volgende:
lk heb dus besloten om ze niet te kopen omdat ik geen trek heb om zwaar te betalen voor een onaffe serie. Ik doe het wel met m'n downloads nu.
Past wel een beetje bij de serie toch?quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:26 schreef maniack28 het volgende:
Niet onaf? Ik vind hem echt wel onaf.. want je weet niet wie er dood is, wie er gewonnen heeft, wie zijn krachten nog kan gebruiken. De rol van Sophie is mij ook nog niet helemaal duidelijk. Neemt zij zijn krachten over of wat?
ben benieuwd wat je van de "ontknoping" vindtquote:Op zondag 23 september 2007 12:04 schreef CarOnline het volgende:
Even een mega schop, want ik ben nu met de laatste 3 afleveringen bezig, en ik moet even zeggen dat dit een briljante serie is![]()
Ben bang dat die me gaat tegenvallen, omdat het toch 'onaf' is.quote:Op zondag 23 september 2007 12:14 schreef Slayage het volgende:
[..]
ben benieuwd wat je van de "ontknoping" vindt
Nou, weinig ontknoping.. t is dus niet af. Justin wel dood, maar Sofie die hem weer tot leven wekt.quote:Op zondag 23 september 2007 12:14 schreef Slayage het volgende:
[..]
ben benieuwd wat je van de "ontknoping" vindt
*zapt*quote:Op maandag 31 maart 2008 00:28 schreef maniack28 het volgende:
Seizoen 2, aflevering 2, NU op NET5
Jammer weer zo laat, iets eerder = groter publiek
Mutsquote:Op maandag 5 januari 2009 20:26 schreef Mirjam het volgende:
aaah!@
ik heb net de eerste 2 afleveringen gezien, en ben gepakt.
staan er hier spoilers
ja, dat staat toch zeker niet in de topictitel?quote:
Bij een serie die nog loopt wel ja, en ook pas sinds een jaar of 2-3. Maar een serie die alweer wat, 4 jaar op zijn gat ligt? Neuh, dan moet je gewoon de discipline hebben niet te lezenquote:Op maandag 5 januari 2009 23:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, dat staat toch zeker niet in de topictitel?
da's anders wel gebruikelijk hier
maargoed, net de 5e gezien
De vader had t toch gedaan?quote:
Daar kom je idd. achter in het midden van de serie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal waar.quote:Op zondag 25 juli 2010 18:49 schreef planethugo het volgende:
Na The Sopranos, The Wire, Deadwood, True Blood, Entourage, OZ en nog wat HBO series kon ik Carnivale niet laten liggen.
Beide seizoenen gezien en ik wil MEER
Wat een heerlijke serie. De sfeer, setting, het mysterie, en brother Justin.... Geweldig. Ongeloofelijk dat HBO deze serie samen met Deadwood gecanceld heeft.
Owja, en heel fijn dat hier een spoiler van Twin Peaks geplaatst wordt, daar heb ik S2 nog niet van gezien
Deadwood is ook niet af?quote:Op zondag 25 juli 2010 18:49 schreef planethugo het volgende:
Na The Sopranos, The Wire, Deadwood, True Blood, Entourage, OZ en nog wat HBO series kon ik Carnivale niet laten liggen.
Beide seizoenen gezien en ik wil MEER
Wat een heerlijke serie. De sfeer, setting, het mysterie, en brother Justin.... Geweldig. Ongeloofelijk dat HBO deze serie samen met Deadwood gecanceld heeft.
Owja, en heel fijn dat hier een spoiler van Twin Peaks geplaatst wordt, daar heb ik S2 nog niet van gezien
Erg vreemd aangezien The Wire ook niet zo heel veel kijkers had, maar dat hebben ze de voor de makers ideale 5 seizoenen vol laten maken. Maar Carnivale lijkt me dan wel een stukje duurder. Had dan een seizoen van 10 of 8 afleveringen gemaakt om het mooi af te sluiten.quote:Op zondag 25 juli 2010 19:05 schreef wolferl het volgende:
[..]
Helemaal waar.
Een serie die een mooi einde verdiende. Ik begreep dat er in Amerika te weinig kijkers waren (te weinig naar de zin van HBO). Seizoen 2 had juist zo'n geniale cliffhanger, doodzonde dat ze niet verder zijn gegaan.
Daar zijn 3 seizoenen van en idd ook niet af. Daar heeft men ooit van beloofd dat er nog 2 tv-films van gemaakt werden om het goed af te sluiten. Maar daarvan is het ook al jaren geleden dat iemand er iets van gehoord heeft. Bovendien zijn sommige acteurs(Timothy Olyphant) tegenwoordig goedbetaalde hollywood-sterren dus of die daar nog trek in hebben valt ook te betwijfelen.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:12 schreef CarOnline het volgende:
Deadwood is ook niet af?
Die staat nog op mn lijstje namelijk... maar das wel een minpuntje dan...![]()
The Wire heb ik hier liggen, de eerste 2 seizoenen. Binnenkort maar eens aan beginnen.
Meen me te herinneren dat een aflevering bijna 3 miljoen dollar kostte om te maken, HBO vroeg of het niet voor minder dan 2 kon en omdat ze dat niet ging lukken is de serie gecancelled.quote:Op zondag 25 juli 2010 19:05 schreef wolferl het volgende:
[..]
Helemaal waar.
Een serie die een mooi einde verdiende. Ik begreep dat er in Amerika te weinig kijkers waren (te weinig naar de zin van HBO). Seizoen 2 had juist zo'n geniale cliffhanger, doodzonde dat ze niet verder zijn gegaan.
dat is dus normaal gesproken bij HBO dus helemaal niet zo.quote:Op maandag 26 juli 2010 18:37 schreef maniack28 het volgende:
/care
Je hebt tv en je hebt kunt. Carnivale is kunst....
Maar dat snappen die sukkels die alleen maar om geld geven niet.. die hebben liever een serie met veel actie waar alle schaapjes met een iq lager dan 100 op het puntje van hun stoel zit...
3 ton ipv miljoen is het dan neem ik aan? Jammer dat ze niet ergens in het midden uitgekomen zijnquote:Op maandag 26 juli 2010 04:54 schreef Ceased2Be het volgende:
Meen me te herinneren dat een aflevering bijna 3 miljoen dollar kostte om te maken, HBO vroeg of het niet voor minder dan 2 kon en omdat ze dat niet ging lukken is de serie gecancelled.
Nee milljoenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:31 schreef planethugo het volgende:
[..]
dat is dus normaal gesproken bij HBO dus helemaal niet zo.
[..]
3 ton ipv miljoen is het dan neem ik aan? Jammer dat ze niet ergens in het midden uitgekomen zijn
quote:At the time, HBO made their commitments for only one year at a time, a third season would have meant opening up a new two-season book in Daniel Knauf's six-year plan, including the introduction of new storylines for current and new characters, and further clarification and elaboration on the show's mythology. Fans assumed that the show would be renewed, but an internet leak announced in early May 2005 that the series would not be returning for a third season.[47] HBO confirmed that the show had been cancelled on May 11, 2005.[48] HBO's president Chris Albrecht stated that the network would have considered otherwise if the producers had been willing to lower the price of an episode to US$2 million; but the running costs for the sizable cast, the all-on-location shooting and the number of episodes per season were too enormous for them.[49]
owwww ik las in je bericht dat ze van 3 miljoen naar 2 TON zouden moeten, verkeerd gelezen dusquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |