video?quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:57 schreef KWAKje het volgende:
na Twee dagen geduld betrachten ga ik Vanavond eindelijk de video van afgelopen maandag bekijken : P
idd, gewoon 'good old' vhs - 't oude beesie doet het nog primaquote:Op woensdag 14 juni 2006 14:30 schreef Smots het volgende:
video?
Als in een VHS of als in een ander formaat?
Hahahahahaha! Stel je eens niet zo aan, zeg.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:46 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Ben je nu aan t pimpen dat je zo goed seizoen 2 hebt kunnen kopen via internet? Zo ja, wat boeit mij het????
Hahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op woensdag 14 juni 2006 15:18 schreef Smots het volgende:
[..]
Hahahahahaha! Stel je eens niet zo aan, zeg.![]()
![]()
Damn.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:14 schreef KWAKje het volgende:
[..]
idd, gewoon 'good old' vhs - 't oude beesie doet het nog prima![]()
snap ik. sorrie. ik kan je geen kopie doen toekomen. misschien iemand anders?quote:
Jij snapt 'm!quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:56 schreef maniack28 het volgende:
Ik ook...illegaal... torrent...
Maar echt op dvd nog niet... hij is in DivX formaat
quote:Vanaf vandaag zend Nederland 3 seizoen 2 uit van deze geweldige serie! Elke maandag rond 23:45.
Ik heb last van extreme spoilerangst betreffende carnivalequote:
Nee hoor. Ze lijkt erop, maar ze is het niet.quote:Op maandag 19 juni 2006 12:26 schreef Brammie1 het volgende:
ik kwam er gister achter dat de vrouw die Ruthie speelt, ook Rousseau speelt in Lost
Van Wikipedia.orgquote:Ruthie - Played By Adrienne Barbeau
quote:Danielle Rousseau, the only survivor of a science team in the south Pacific that was shipwrecked on the mysterious island. She is played by Mira Furlan.
ik zou toch zweren dat het dezelfde persoon isquote:Op maandag 19 juni 2006 13:49 schreef Capetown het volgende:
[..]
Nee hoor. Ze lijkt erop, maar ze is het niet.
Van de HBO-site:
[..]
Van Wikipedia.org
[..]
quote:Op maandag 19 juni 2006 16:16 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
ik zou toch zweren dat het dezelfde persoon is![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |