SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:32 schreef Smots het volgende:
Gisteren gekekenIk heb het al een keer gezien, gisteren niet.. maar euh..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:43 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik heb het al een keer gezien, gisteren niet.. maar euh..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel lekker blijven plakken hč?
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:53 schreef Brammie1 het volgende:
goeie aflevering weer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
Dat wordt allemaal aan het eind duidelijk, maar je blijft met meer vragen dan antwoorden zitten.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:54 schreef boneyard het volgende:
alweer een boeiende aflevering vond ik, meer vragen beantwoord, natuurlijk zijn er ook wel weer wat nieuwe
wat ik me trouwens afvroeg, hebben we vorig seizoen gezien wie die brand gesticht heeft waar die kinderen bij omgekomen zijn?
Nee Ben je gek.. toffe oma heeft ie...quote:
Oh ja, Sophie is echt mijn favoriete meisje van de serie!quote:Op zondag 9 juli 2006 21:07 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Nee Ben je gek.. toffe oma heeft ie...
Sophie.. das pas een @%@#% wijf... op het eind dan
Dat was ze van mij ookquote:Op zondag 9 juli 2006 22:49 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Oh ja, Sophie is echt mijn favoriete meisje van de serie!![]()
Tot nu toe dan...![]()
quote:
KKK-wijf = Ku Klux Klan-wijf en ja dat lijkt ze te zijn ja, ben's hele familie was dat blijkbaar. je ziet in de intro ook een stukje van wat klan leden. ik ben niet echt thuis in de geschiedenis van de klan, maar wie weet met wat voor ideeen ze begonnen.quote:Op zondag 9 juli 2006 21:07 reageerde maniack28 met het volgende:
Nee Ben je gek.. toffe oma heeft ie...
quote:Op maandag 10 juli 2006 09:57 schreef boneyard het volgende:
[..]
[..]
KKK-wijf = Ku Klux Klan-wijf en ja dat lijkt ze te zijn ja, ben's hele familie was dat blijkbaar. je ziet in de intro ook een stukje van wat klan leden. ik ben niet echt thuis in de geschiedenis van de klan, maar wie weet met wat voor ideeen ze begonnen.
Mwah.. ik denk toch niet dat Carnivale zo goed bekeken wordt. Het is natuurlijk geen alledaagse serie.quote:Op maandag 17 juli 2006 14:07 schreef maniack28 het volgende:
Als ze het nog een uur eerder doen wordt het tenminste goed bekekenTis potverdomme zomer.. waarom dan zo laat, er zijn toch enkel herhalingen? Kutcommercie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:08 schreef ParanoidEv het volgende:Precies, maar biedt wellicht hoop voor de toekomstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A spoonful of sugar...
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:21 schreef wolferl het volgende:
wie weet of er nog een seizoen 3 komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leuke aflevering vandaag inderdaad, het loopt fijn door zo.
Mwoh, S1 is 6 euro goedkoper, dus echt veel in prijs zal hij voorlopig niet zakken. Vind het ook niet superduur.quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:44 schreef Smots het volgende:
Seizoen 2 staat voor ¤48 op Play.com.
Ik zit te twijfelen of ik 'm nu bestel of dat ik wacht tot 'ie wat in prijs is gezakt.
![]()
Mwah...Carnivale is goed maar om een seizoen ervan te kopen is wat teveel van t goede.quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:44 schreef Smots het volgende:
Seizoen 2 staat voor ¤48 op Play.com.
Ik zit te twijfelen of ik 'm nu bestel of dat ik wacht tot 'ie wat in prijs is gezakt.
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |