Toen was 'ie nog onbedorven...quote:
Ja dat was een mooi jaarquote:Op zondag 2 juli 2006 20:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kan gebeuren, maar nu ik er wat langer over na heb kunnen denken, is ondestaand shirt misschien wel het shirt wat je bedoelt?
[afbeelding]
ook een mooi shirt overigens.
Ik hoop dat het waar is. Maakt mijn dag nog enigzins goedquote:Op zondag 2 juli 2006 19:54 schreef cultheld het volgende:
Goed nieuws van Hans van der Zee:
Alex blijft
Cuevas komt niet
Kampioenen
quote:Op maandag 3 juli 2006 19:07 schreef jna het volgende:
Hebben jullie Jaap Stam al in Ajax shirt gezien?
Mooi he![]()
En toch had je hem maar wat graag in psv shirt gezien, geef maar toequote:Op maandag 3 juli 2006 19:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
![]()
In clubkostuum heb ik hem nog niet gezien, al zullen we dat ook nog vaak genoeg zien als hij weer eens geblesseerd op de tribune zit.
Je kan lullen wat je wilt, maar dat jaar had wel iets......quote:
Ik vind hem mooi, het lelijkste shirt aller tijden van PSV vind ik deze:quote:Op zondag 2 juli 2006 14:23 schreef Houniet het volgende:
hoi psvers
ik wou wat kwijt over jullie nieuwe thuisshirt. met alle respect maar ik vind hem lelijk, wat vinden jullie daarvan? ik kwam hem net tegen in Voetbalshirts #15 Met veel nieuwe shirts
Het eerste jaar met Ronaldo en Nilis was niet veel dankzij de Mos (die 1-4 tegen Ajax was toch ook meteen zijn ondergang? ) , maar je zag idd al dat er veel potentie in zat. Het seizoen er na (1995-1996) met de aankopen Cocu, Jonk (quote:Op maandag 3 juli 2006 19:55 schreef Bruggigol het volgende:
[..]
Je kan lullen wat je wilt, maar dat jaar had wel iets......
Was me 1e jaar seizoenskaart, met Ronaldo en Nilis in het elftal
Alleen was het verder niet echt veel, maar dat kan ook niet met Aad de Mos als trainer![]()
[..]
Je weet maar nooit met Koemanquote:Op maandag 3 juli 2006 23:10 schreef cultheld het volgende:
Bronnen binnen PSV![]()
![]()
Eurosoccer (oorspronkelijke bron)
Die hebben we toen voorquote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:04 schreef DrDentz het volgende:
jammer, The Hunter is al verkocht
Das toch wel onzin. Die gaat in hetzelfde PSV spelen als Tevez, Robinho, Van Persie, Kalou, Van der Vaart en Rosickyquote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:22 schreef jorienvdherik het volgende:
dede is wel een goede
althans toen rtl5 die wedstrijden nog is live uitzond
staat voor geen meterquote:Op maandag 3 juli 2006 23:04 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Laten we eerlijk zijn het Ajax shirt staat Jaap gewoon beter![]()
Zou ik ook zeggen als ik voor psv wasquote:
Hij heeft er zelf nog wat moeite mee zo te zien.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:04 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Laten we eerlijk zijn het Ajax shirt staat Jaap gewoon beter![]()
quote:Op maandag 3 juli 2006 20:31 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Het eerste jaar met Ronaldo en Nilis was niet veel dankzij de Mos (die 1-4 tegen Ajax was toch ook meteen zijn ondergang? ) , maar je zag idd al dat er veel potentie in zat. Het seizoen er na (1995-1996) met de aankopen Cocu, Jonk () en later Stam was misschien wel één van de sterkste psv elftallen die ik ooit heb gezien. Psv was dat jaar in onderlinge duels zeker niet de mindere tegen Ajax. Werd 2x 1-1 geloof ik.
quote:Huurovereenkomst Alex automatisch verlengd indien Chelsea optie niet licht
PSV voorzitter Westerhof laat in Voetbal International weten dat de club nog steeds rekent op een langer verblijf van Alex. Indien Chelsea de optie om Alex weg te halen bij PSV niet licht, wordt de huurperiode automatisch verlengd, aldus Westerhof. Volgens de voorzitter staat Alex er zelf wel open voor te blijven en is hij helemaal niet enthousiast over een overstap naar Zuid-Europa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |