Het eerste jaar met Ronaldo en Nilis was niet veel dankzij de Mos (die 1-4 tegen Ajax was toch ook meteen zijn ondergang? ) , maar je zag idd al dat er veel potentie in zat. Het seizoen er na (1995-1996) met de aankopen Cocu, Jonk (quote:Op maandag 3 juli 2006 19:55 schreef Bruggigol het volgende:
[..]
Je kan lullen wat je wilt, maar dat jaar had wel iets......
Was me 1e jaar seizoenskaart, met Ronaldo en Nilis in het elftal
Alleen was het verder niet echt veel, maar dat kan ook niet met Aad de Mos als trainer![]()
[..]
Je weet maar nooit met Koemanquote:Op maandag 3 juli 2006 23:10 schreef cultheld het volgende:
Bronnen binnen PSV![]()
![]()
Eurosoccer (oorspronkelijke bron)
Die hebben we toen voorquote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:04 schreef DrDentz het volgende:
jammer, The Hunter is al verkocht
Das toch wel onzin. Die gaat in hetzelfde PSV spelen als Tevez, Robinho, Van Persie, Kalou, Van der Vaart en Rosickyquote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:22 schreef jorienvdherik het volgende:
dede is wel een goede
althans toen rtl5 die wedstrijden nog is live uitzond
staat voor geen meterquote:Op maandag 3 juli 2006 23:04 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Laten we eerlijk zijn het Ajax shirt staat Jaap gewoon beter![]()
Zou ik ook zeggen als ik voor psv wasquote:
Hij heeft er zelf nog wat moeite mee zo te zien.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:04 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Laten we eerlijk zijn het Ajax shirt staat Jaap gewoon beter![]()
quote:Op maandag 3 juli 2006 20:31 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Het eerste jaar met Ronaldo en Nilis was niet veel dankzij de Mos (die 1-4 tegen Ajax was toch ook meteen zijn ondergang? ) , maar je zag idd al dat er veel potentie in zat. Het seizoen er na (1995-1996) met de aankopen Cocu, Jonk () en later Stam was misschien wel één van de sterkste psv elftallen die ik ooit heb gezien. Psv was dat jaar in onderlinge duels zeker niet de mindere tegen Ajax. Werd 2x 1-1 geloof ik.
quote:Huurovereenkomst Alex automatisch verlengd indien Chelsea optie niet licht
PSV voorzitter Westerhof laat in Voetbal International weten dat de club nog steeds rekent op een langer verblijf van Alex. Indien Chelsea de optie om Alex weg te halen bij PSV niet licht, wordt de huurperiode automatisch verlengd, aldus Westerhof. Volgens de voorzitter staat Alex er zelf wel open voor te blijven en is hij helemaal niet enthousiast over een overstap naar Zuid-Europa.
Het zal best waar zijn, maar Chelsea kan hem dus op elk moment weg halen nu... Ik zou me meer op mijn gemak voelen als Chelsea zou zeggen: houd hem nog maar een jaartje, maar dat doen ze dus ook niet, ze zeggen tot nu toe gewoon niks, lijkt me niet in het voordeel van PSV.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:38 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Als het waar isZoniet
![]()
Met Westerhof weet je het nooit![]()
Zolang ze niets zeggen lijkt het me juist wel in het voordeel. Als ze hem wilden verkopen hadden ze dat toch ook meteen kunnen roepen. Ik denk dat ze nog wel een jaartje geduld zullen hebben. Ze weten ook wel dat er bij Brazilië het nodige moet veranderen en wellicht is er dan een plaatsje weggelegd voor Alex. Dan mag Chelsea hem volgend jaar (of in de winterquote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het zal best waar zijn, maar Chelsea kan hem dus op elk moment weg halen nu... Ik zou me meer op mijn gemak voelen als Chelsea zou zeggen: houd hem nog maar een jaartje, maar dat doen ze dus ook niet, ze zeggen tot nu toe gewoon niks, lijkt me niet in het voordeel van PSV.
Als ze hem in Eindhoven hadden willen houden hadden ze dat net zo goed meteen kunnen roepen, en dat doen ze niet.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:47 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Zolang ze niets zeggen lijkt het me juist wel in het voordeel. Als ze hem wilden verkopen hadden ze dat toch ook meteen kunnen roepen.
Tja, ik denk dat Chelsea nu wel door heeft dat hij zich bij PSV niet zo snel in de nationale selectie gaat spelen. Die zullen hem toch echt liever bij een internationaal grotere club zien.quote:Ik denk dat ze nog wel een jaartje geduld zullen hebben. Ze weten ook wel dat er bij Brazilië het nodige moet veranderen en wellicht is er dan een plaatsje weggelegd voor Alex. Dan mag Chelsea hem volgend jaar (of in de winter) in de selectie opnemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |