Weet ik nog niet, ik heb in iedergeval een hbo diploma opzak dan, maar ik heb me nog niet bedacht wat dan.quote:Op maandag 12 juni 2006 12:39 schreef Singa het volgende:
Dan voor het loodje hoor Renesite, kom je een keer bovendobberen binden ze meteen weer een rotsblok aan je been.
En anders (als je of niet door de loting komt of sk niet haalt) Spyronius?
Bij ons coschap ontwikkelingslanden/tropen-gnk moet je een taalcursus volgenquote:Op maandag 12 juni 2006 13:15 schreef Repeat het volgende:
Ik vraag me trouwens af wat ze je laten doen als jij een coschap in het buitenland doet. Je zit toch met een flinke taalbarriere lijkt me, en zeker bij een anamnese lijkt me dat best een probleem...
Die houden we erin oke?quote:Op maandag 12 juni 2006 17:18 schreef mol_air het volgende:
ik doe geneeskunde dus hou je mond!
Voor dat argument dat Leiden geen vragen maakt geldt alleen nog maar meer dat het fietsen zonder sturen is.quote:Op maandag 12 juni 2006 19:10 schreef intoxicated het volgende:
Omdat Leiden geen vragen maakt en dus geen reactie op vragencommentaar geeft![]()
Maar ik snap idd niet waarom Beukers meedoet met die VGT-onzin...![]()
Je reactie klinkt alsof je zelf een klacht had ingediend die nu keihard afgekraakt is.quote:Op maandag 12 juni 2006 19:02 schreef intoxicated het volgende:
http://website.leidenuniv(...)gen_MET_feedback.doc
Jezus, wat voor geestverruimende middelen heeft het figuur dat het commentaar gemaakt heeft gebruikt?![]()
"Tja, andere boeken wel"
"ronduit onzinnig"
"???????? RTFM"
"Nou zeg, een stam van drie zinnen niet kunnen lezen en dan doen of wij gek zijn, en dat als academicus."
"Alsjeblieft niet meer dit soort commentaar inleveren. Het kost jullie tijd, ons tijd en geeft ons een verkeerd beeld van de volwassenheid van studenten."
"verdorie"
"oeps"
En ja, dit is letterlijk zoals 'ie op Bb onder DOS staat![]()
Read The Fucking Manualquote:Op maandag 12 juni 2006 20:15 schreef gohan16 het volgende:
wat is RTFM?
yep...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:46 schreef Repeat het volgende:
Heb zojuist ook een nieuw inschrijvingsformulier binnengekregen, ik neem aan dat ik dat weer gewoon moet invullen en opsturen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |