Klinkt idd een beetje vreemdquote:Op donderdag 30 november 2006 13:12 schreef Isabeau het volgende:
Hey Wiebe!! Je leeft nog, wat geweldig!(normaal is dat een rare opmerking
)
Hoe gaat het eigenlijk met je!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat klopt het staat op de negende plaats van '' De 10 ''quote:Dacht zoiets gezien te hebben bij de 10.......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geniet van elke dag alsof het je laatste is, want elke dag kan je laatste zijn!!!!
Ja van dit seizoenquote:Op maandag 4 december 2006 11:38 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Dat was het ja, de 10... Zonde van de klassering, was het de 10 van het afgelopen tvseizoen?
Ik kan niet echt een spraakmakender programma bedenken dan OML in het afgelopen jaar, zeker niet dansen o/h ijs en DGK....quote:Op maandag 4 december 2006 11:51 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja van dit seizoenHet ging over spraakmakende programma's !
Mensen kunnen stemmen op RTL site.quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:49 schreef Brighteyes het volgende:
Same here... Maar goed, het mag al een wonder heten dat RTL het programma uberhaupt kon vinden.
quote:Op donderdag 7 december 2006 12:17 schreef Wiebe22 het volgende:
Konden stemmen dus, maar eerlijk gezegd heb ik hem snel uitgezet toen ik zag dat Jensen op 8 stond![]()
Waarom dat dan?quote:Op donderdag 7 december 2006 13:03 schreef Elvi het volgende:
[..]
![]()
Misschien raar maar ik vind het heel erg grappig dat jij dat zegt![]()
quote:Op donderdag 7 december 2006 12:17 schreef Wiebe22 het volgende:
Konden stemmen dus, maar eerlijk gezegd heb ik hem snel uitgezet toen ik zag dat Jensen op 8 stond![]()
Bronquote:Over mijn lijk van BNN is volgens de jury het beste informatieve programma en liet afleveringen van Netwerk en Tegenlicht achter zich.
Hč hč daar is iequote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:19 schreef Wiebe22 het volgende:
Ja thanks, jullie ook allemaal!!!! Het is hier alleen een beetje uitgestorven heb ik het gevoel![]()
Maar ik zou blijven fokken dus dat doe ik![]()
![]()
Heej Wiebe alles goed ? Wel een beetje laat van mijn kant.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:19 schreef Wiebe22 het volgende:
Ja thanks, jullie ook allemaal!!!! Het is hier alleen een beetje uitgestorven heb ik het gevoel![]()
![]()
Dat is waar beter laat dan nooitquote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:32 schreef Wiebe22 het volgende:
Ja beter laat dan nooit he![]()
Maar met mij gaat alles goed jaE
n voor andere forums moet ik idd effe gaan kijken
Goed zo!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:32 schreef Wiebe22 het volgende:
Wij kijken bijvoorbeeld nnaar de Gouden Kooi.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:32 schreef Wiebe22 het volgende:
oeh, woord grapjes!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:19 schreef Wiebe22 het volgende:
![]()
Inderdaad @ lady-wrbquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:01 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
w'rom? die jongen heeft gewoon zijn leven weer opgepakt.
Ja, dus mag je niet meer op een forum posten?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:01 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
w'rom? die jongen heeft gewoon zijn leven weer opgepakt.
natuurlijk wel, maar ik zou me voor kunnen stellen dat als je een tijd lang publieksvoer bent geweest de anonimiteit weer induiken ook wel lekker is.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, dus mag je niet meer op een forum posten?
'Heb' en 'jouw'quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:47 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Idioot![]()
zag jij niet dat ik een link hier neergezet hebt boven jou posting.
![]()
Zal Bommel watquote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:51 schreef Haaibaaike het volgende:
Achertbuurtje ZALBOMMEL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |