Claudia heeft gelijk!! Je vormt idd meteen een beeld van iemandquote:Op maandag 12 juni 2006 08:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ga eens rustig met elkaar praten, met goede communicatie kom je er samen wel uit.
Ik ben wel weer klaar met mijn relatie adviezen![]()
Goeie morgenquote:Goedemorgen, AR
Nee serieus, ik vond het niet nodig om de -ar er achter te zetten, aangezien dit al mijn naam is.quote:Op maandag 12 juni 2006 08:48 schreef DaMart het volgende:
Vreemde vogel, die Isa. De meeste mensen gooien er namelijk met de pet naar![]()
Als ze maar oranje zijnquote:Op maandag 12 juni 2006 09:11 schreef Isabeau het volgende:
Er zijn trouwens stratenmakers in mijn straat bezig met herrie maken
Ik doe wel oordopjes in
Erg soepel! Duidelijk een fixatie in je orale fase!quote:Op maandag 12 juni 2006 08:52 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Nee serieus, ik vond het niet nodig om de -ar er achter te zetten, aangezien dit al mijn naam is.
Zien jullie hoe soepeltjes ik me hier uit lul??
De orale fase????quote:Op maandag 12 juni 2006 09:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Erg soepel! Duidelijk een fixatie in je orale fase!![]()
Ik heb mijn psychologieboek gisteren even uitgelezen...
Nee, het is er vreselijk. Er zitten een paar dominante vrouwen met grote bek die elk onzeker wezen wegtreiteren, en dan heb je nog de holbewoners die niet veel verder komen dan "Tieten!". Tja.quote:Vroeger kwam ik ook veel in R&P...
Maar vond het er toen wel erg saai, streng, koud en kil worden, toen ben ik maar gestopt..
Is het er nu wel weer leuk Claudia???
Alle problemen die ik heb, hebben met mijn wisselvallige temperament te maken.quote:Heb jij trouwens relatie problemen??
Dan kunnen wij hier allemaal een advies er over geven. En dan heb je meteen van iedereen een beeld
quote:Op maandag 12 juni 2006 09:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee, het is er vreselijk. Er zitten een paar dominante vrouwen met grote bek die elk onzeker wezen wegtreiteren, en dan heb je nog de holbewoners die niet veel verder komen dan "Tieten!". Tja.
[..]
Oh, dit is vervelend Claudia, want aan de oplosssing voor dit specifieke probleem wordt nog gewerkt. Ik ben er zelf nog niet uitquote:Alle problemen die ik heb, hebben met mijn wisselvallige temperament te maken.Wat doe ik daaraan, dokter?
Psychologisch gezien zijn er verschillende stadia die we tijdens onze kinderjaren doorlopen. De eerste is de orale fase. Als er tijdens die fase een fixatie optreedt, dan uit zich dat later in persoonlijkheidseigenschappen die met de mond te maken hebben, zoals veel praten en welbespraakt zijn. Aangezien jij je er goed uit lult praat, heb je dus duidelijk een fixatie in je orale fase gehad!quote:Op maandag 12 juni 2006 09:35 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
De orale fase????
Ik gebruik het woordje 'lul', en jij denkt aan de orale fase
Jij moet eens met Erik gaan praten......
Daar ben je dan ook vrouw voorquote:Op maandag 12 juni 2006 09:44 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb nooit anders gedaan dan praten.
Goede morgen Augiequote:Op maandag 12 juni 2006 09:59 schreef Augustina het volgende:
Goedemorgen.
Hoi.quote:Op maandag 12 juni 2006 11:02 schreef Augustina het volgende:
Werken.
En nog wat doen aan mijn eindproject voor school. Nog twee weekjes en ik heb mijn P.![]()
En heb jij nog wilde plannen?
Leuk!!! IK moet vandaag nog 1 essay voor kunstgeschiedenis typen, en dan ben ik klaar voor dit jaar. Dan kan ik op naar de 3equote:Op maandag 12 juni 2006 11:02 schreef Augustina het volgende:
Werken.
En nog wat doen aan mijn eindproject voor school. Nog twee weekjes en ik heb mijn P.![]()
En heb jij nog wilde plannen?
Ach, dan roep ik het gewoon nog een keer. Museologie.quote:Op maandag 12 juni 2006 11:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoi.
Ik had 't vast kunnen weten, maar wat voor opleiding doe jij nou?
3e alweer.quote:Op maandag 12 juni 2006 11:29 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Leuk!!! IK moet vandaag nog 1 essay voor kunstgeschiedenis typen, en dan ben ik klaar voor dit jaar. Dan kan ik op naar de 3e
De tijd gaat echt snel...
Dan wil je vast conservator bij een museum worden?quote:Op maandag 12 juni 2006 11:33 schreef Augustina het volgende:
[..]
Ach, dan roep ik het gewoon nog een keer. Museologie.
hmm, goeie vraag!quote:Op maandag 12 juni 2006 11:34 schreef Augustina het volgende:
[..]
3e alweer.
Ruimschoots over je twijfels heen, qua opleiding AR?
Gekkie.quote:Op maandag 12 juni 2006 11:36 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
hmm, goeie vraag!
ga ik over nadenken....
Zou dat even leuk zijn!quote:Op maandag 12 juni 2006 11:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan wil je vast conservator bij een museum worden?![]()
Wat doen gediplomeerd museoloog dan eigenlijk?quote:Op maandag 12 juni 2006 11:39 schreef Augustina het volgende:
[..]
Zou dat even leuk zijn!Maar dat ga ik niet redden met deze studie hoor. Mag ik eerst nog een paar jaartjes verder zwoegen op een uni.
Stel dat je tentoonstellingen doet.., mag ik dan op jouw tentoonstelling hangen ajb??quote:Op maandag 12 juni 2006 11:55 schreef Augustina het volgende:
www.mus.ahk.nl![]()
Je kunt 4 richtingen uit; tentoonstellen, publieksbegeleiding, informatievoorziening en collectiebeheer.
Wat ik ga doen weet ik nog niet.
Lijkt me een leuk plan.quote:Op maandag 12 juni 2006 12:11 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Stel dat je tentoonstellingen doet.., mag ik dan op jouw tentoonstelling hangen ajb??![]()
Bijzonder!quote:Op maandag 12 juni 2006 11:55 schreef Augustina het volgende:
www.mus.ahk.nl![]()
Je kunt 4 richtingen uit; tentoonstellen, publieksbegeleiding, informatievoorziening en collectiebeheer.
Wat ik ga doen weet ik nog niet.
Fraai is dat.quote:Op maandag 12 juni 2006 12:28 schreef Lienekien het volgende:
Sta je bij het zwembad voor een uurtje baantjes trekken, pinautomaat stuk en geen contant geld mee.![]()
't Is nou al te laat. Over 20 minuten is het uur voor de recreanten alweer afgelopen en staat er weer een schoolklas te dringen.quote:Op maandag 12 juni 2006 12:39 schreef dwerg het volgende:
[..]
Fraai is dat.
Kun je niet zeggen dat je morgen voor twee keer betaalt?
Ja, dat is hier ook zo. Als je rustig banen wil zwemmen, moet je zorgen dat je op tijd in het bad en er weer uit bent, anders springt er een brutale 11-jarige in je nek.quote:Op maandag 12 juni 2006 12:40 schreef Lienekien het volgende:
't Is nou al te laat. Over 20 minuten is het uur voor de recreanten alweer afgelopen en staat er weer een schoolklas te dringen.
Weet je dat ze na de series 'Grumpy old men' nu ook een serie 'Grumpy old women' op de BBC hebben?quote:Op maandag 12 juni 2006 12:43 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ja, dat is hier ook zo. Als je rustig banen wil zwemmen, moet je zorgen dat je op tijd in het bad en er weer uit bent, anders springt er een brutale 11-jarige in je nek.
Wat klink ik als een vervelende oude man.
Ja ik ook, maar mijn school niet.quote:Op maandag 12 juni 2006 16:14 schreef Augustina het volgende:
Ik vind het ook een mooi excuus om lekker lui te zijn.
quote:Op maandag 12 juni 2006 15:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is mooi weer mooi weer.
Rode bieten met feta.quote:Op maandag 12 juni 2006 17:54 schreef dwerg het volgende:
Ohja, andijvie.
Oeh, dat klinkt erg lekker. Hoe maak je dat?quote:
Salade van bietjes met koude knoflookaardappeltjesquote:Op maandag 12 juni 2006 19:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oeh, dat klinkt erg lekker. Hoe maak je dat?
Ik heb de restjes thaise 'take a way'-mie van gister opgewarmd.![]()
Voor hoeveel mensen houd je 't bij?quote:Op maandag 12 juni 2006 20:45 schreef DaMart het volgende:
Ik organiseer de poule, dus heb ook een live update van de scores.
Er doen in totaal 15 mensen mee.quote:Op maandag 12 juni 2006 20:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Voor hoeveel mensen houd je 't bij?
5-0 toevallig?quote:Op maandag 12 juni 2006 21:14 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb Nederland in de finale gezet tegen Brazilië, die ze ook nog eens winnen.
Zul je zien dat degenen die de meeste vreemde scores invullen, nog hoog eindigen ookquote:Op maandag 12 juni 2006 21:15 schreef DaMart het volgende:
Oh, in mijn poule heeft iemand 5-0 voor Nederland voorspeld
Twee jaar geleden had mijn broertje voorspeld dat Griekenland Europees kampioen zou worden. Er waren twee winnaars op z'n werk: hij en de oma van een collega.quote:Op maandag 12 juni 2006 21:21 schreef wyccie het volgende:
Zul je zien dat degenen die de meeste vreemde scores invullen, nog hoog eindigen ook
Daarom heb ik ook vreemde uitslagen in mijn voorspellingen opgenomen.quote:Op maandag 12 juni 2006 21:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zul je zien dat degenen die de meeste vreemde scores invullen, nog hoog eindigen ook
Deed de oma van die collega mee met de poel?quote:Op maandag 12 juni 2006 21:23 schreef dwerg het volgende:
[..]
Twee jaar geleden had mijn broertje voorspeld dat Griekenland Europees kampioen zou worden. Er waren twee winnaars op z'n werk: hij en de oma van een collega.
Als je bij een klein IT-bedrijf werkt met vier werknemers en één stagiar doe je alles om nog een beetje omzet in je pool te genereren.quote:Op maandag 12 juni 2006 21:38 schreef Lienekien het volgende:
Deed de oma van die collega mee met de poel?![]()
's Waar.quote:Op maandag 12 juni 2006 21:41 schreef dwerg het volgende:
[..]
Als je bij een klein IT-bedrijf werkt met vier werknemers en één stagiar doe je alles om nog een beetje omzet in je pool te genereren.
"Ik wel." Bedoel jequote:Op maandag 12 juni 2006 21:31 schreef Bupatih het volgende:
ikel.
Test - ikel.quote:Op maandag 12 juni 2006 21:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
"Ik wel." Bedoel je
Hmm, hoe kan dat bij mij?
Maar snap je 'm nou?quote:Op maandag 12 juni 2006 21:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het eerste waar ik aan dacht was 'eikel'.
Hoe heb ik nou toch bedacht dat dat 0-0 zou worden?quote:Op maandag 12 juni 2006 21:55 schreef Claudia_x het volgende:
Volgens mij wonen er Ghanezen bij mij in de straat.
Inderdaad. Italië weet immers meestal met dat onrechtvaardige rotvoetbal te winnen.quote:Op maandag 12 juni 2006 21:56 schreef Lienekien het volgende:
Hoe heb ik nou toch bedacht dat dat 0-0 zou worden?![]()
Ik ging voor 1-1quote:Op maandag 12 juni 2006 21:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoe heb ik nou toch bedacht dat dat 0-0 zou worden?![]()
Ik heb hetzelfde, maar Nederland verliestquote:Op maandag 12 juni 2006 21:14 schreef Bupatih het volgende:
Lékker slim!quote:Op maandag 12 juni 2006 23:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik kwam er trouwens net achter dat ik de enige man die in juli kan werken heb ingeroosterd tijdens de WK finale
Nou, ik heb de roosters gisteren verstuurd en die heeft hij dus of vandaag ontvangen of pas morgen. Daarbij staat het ook nog eens heel erg 'expres'quote:Op maandag 12 juni 2006 23:31 schreef Bupatih het volgende:
Lékker slim!Heeft hij er al wat van gezegd?
Jaja, dan heb je zeker last van oranjekoorts.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:52 schreef Isabeau het volgende:
Maar ik had het echt niet expres gedaan!Ik kan zondag domweg niet omdat ik de maandagochtend erop iets belangrijks heb.
quote:
Goedenavondquote:
het is hier donkerquote:
Aha oke...dus nu moet ik er eerst nog achter zien te komen waar ik ben ook nog...Iemand?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 05:28 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
het is hier donker! En ook nog maandag
Hihi iemand ziet dat eerste linkje in mn sigquote:Op dinsdag 13 juni 2006 05:34 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Aha oke...dus nu moet ik er eerst nog achter zien te komen waar ik ben ook nog...Iemand?![]()
![]()
We waren er wel.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:01 schreef De-oneven-2 het volgende:
En ik maar zoeken.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:03 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, nu begrijp ik die tvp's opeens veel beter.
Ik verzin altijd orginele titelsquote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:08 schreef De-oneven-2 het volgende:
En dan denk je dat AR ein-de-lijk een originele titel heeft bedacht.
Ik hoop het, dan kan het nog leuk worden voor mijquote:Op maandag 12 juni 2006 21:14 schreef Bupatih het volgende:
Nee, jij gaat stemmen op Andijvie!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:33 schreef dwerg het volgende:
Ik ga niet zeuren over de hitte, ik ga niet zeuren over de hitte, ik ga niet zeuren over de hitte, ik ga....
Het wordt er echt niet koeler op als Isa van de moderatorknopjes afblijft hoor. Hooguit als ze het knopje van de airco op 'aan' zet.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 08:53 schreef Lienekien het volgende:
Toe nou, DaMart, het is al zo warm!
Al die Bigbrotherverslaafden gebruikten natuurlijk teveel bandbreedte.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:53 schreef dwerg het volgende:
Nee hoor.
Uit financiële en organisatorische overwegingen hebben we besloten Woord van het jaar, Vetste Woord van het Jaar en alle aanverwante activiteiten stop te zetten. We willen iedereen die de laatste jaren een creatieve bijdrage heeft geleverd aan de site hartelijk danken voor hun inzet. Wellicht komen we elkaar elders op het web weer eens tegen.
De redactie van Woord van het Jaar.
Amsterdam, 13 juni 2006
Ik vond jouw opmerking nogal zinnenprikkelend.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het wordt er echt niet koeler op als Isa van de moderatorknopjes afblijft hoor. Hooguit als ze het knopje van de airco op 'aan' zet.![]()
Neeeee! Kijk eens goed.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:07 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond de TT een echt R&P-waardige TT. De rest dan weer niet![]()
Heb je nou 0 punten, BUpatih?
http://www.knvb.nl/wkpoulequote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:13 schreef Isabeau het volgende:
Ah, gelukkig maarIk heb geen idee wat mijn punten zijn. Help me eraan herinneren volgend jaar met een fatsoenlijke poule mee te doen en niet met die van Fok.
Het is inderdaad jammer dat er geen tussenstand of wat dan ook beschikbaar is.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:13 schreef Isabeau het volgende:
Help me eraan herinneren volgend jaar met een fatsoenlijke poule mee te doen en niet met die van Fok.
Ja, dat had ik ook.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:17 schreef Isabeau het volgende:
Ik baal er gewoon van dat ik dat stomme ding alleen op Fok heb ingevuld en niet heb opgeschreven wat ik heb ingevuld.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:19 schreef Bupatih het volgende:
Kun je dáár geen poule over maken? Gokken wat je denkt dat je had ingevuld.
Ik ben dan ook van de If you can't beat them, join them-beweging. Ook wel 'meelopers' genoemd, maar dat klinkt zo negatief en dekt de lading niet helemaal.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Overal. Voetbal. Overal.
Waarom loop je niet met mij meequote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben dan ook van de If you can't beat them, join them-beweging. Ook wel 'meelopers' genoemd, maar dat klinkt zo negatief en dekt de lading niet helemaal.
Zuid-Korea tegen Togo werd 2-1quote:
Naar een terrasje. Om limonade te drinken door een rietje.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zuid-Korea tegen Togo werd 2-1
Enne, Erik, waar wil je heen lopen dan?
In ieder geval de winst goed voorspeld.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zuid-Korea tegen Togo werd 2-1
Enne, Erik, waar wil je heen lopen dan?
Hoe lang ben jij nou al wakker?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:29 schreef dwerg het volgende:
Ken je de film Invasion of the Body Snatchers met Donald Sutherland en Jeff Goldblum? Juist.
Sinds half zes vanmorgen. Ik ben gewoon om 6 uur begonnen. Hoezo? Dat is toch niet zo lang?quote:
O, ik dacht dat je de film kende.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:39 schreef dwerg het volgende:
[..]
Sinds half zes vanmorgen. Ik ben gewoon om 6 uur begonnen. Hoezo? Dat is toch niet zo lang?
Op die manier. Ja, ik ken de film. Sorry.quote:
Wat is de nummer 1?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:42 schreef dwerg het volgende:
[..]
Op die manier. Ja, ik ken de film. Sorry.
Even opgezocht: hij staat op de 25e plaats in mijn lijstje met favoriete films.
Moet ik dan ook twee vlechtjes met strikjes hebben?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Naar een terrasje. Om limonade te drinken door een rietje.
Als jij dat wiltquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Moet ik dan ook twee vlechtjes met strikjes hebben?
Ranja met een rietje en een taartjequote:
Dit is de top 30:quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat is de nummer 1?
Sorry.quote:
Ik ken de film niet. Maar laat dat je vooral niet tegenhouden om grappen te maken.quote:
Die staat absoluut in mijn top-3 van komediesquote:
't Was eigenlijk een grapje, maar ik was er (lees: Hugh Grant) destijds wel erg van gecharmeerd.quote:
En toen hadden we nog niet door dat hij maar 1 bepaald type persoon kan spelenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:55 schreef Lienekien het volgende:
't Was eigenlijk een grapje, maar ik was er (lees: Hugh Grant) destijds wel erg van gecharmeerd.
Ik was nog jong...![]()
In Notting Hill vond ik hem tenenkrommend, in About A Boy dan wel weer te pruimen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En toen hadden we nog niet door dat hij maar 1 bepaald type persoon kan spelen![]()
Heb je dan Maurice al gezien? De homo-erotiek spat van het scherm.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, Hugh Grant vind ik in geen enkele film leuk, charmant, grappig, mooi, knap, of iets anders positiefs.
Ja, ik vind hem dus echt passen in Four Weddings and a Funeral. Maar dan vond ik het concept van die film gewoon ook heel erg leuk. Het was eens iets anders dan anders.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, Hugh Grant vind ik in geen enkele film leuk, charmant, grappig, mooi, knap, of iets anders positiefs.
Niet gezien.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb je dan Maurice al gezien? De homo-erotiek spat van het scherm.![]()
Dan huur je die voor een avond dat er voetbal is.quote:
Tof konijn. Goeie muziek ook.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:54 schreef Isabeau het volgende:
En mocht ik de rest van mijn leven nog maar 1 film bezitten/kijken dan werd dat Donie Darko.
Je hebt met een gehuurde pneumatische nietmachine van Praxis een gaatje in je vinger gemaakt?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:24 schreef k_man het volgende:
Wat kan er ontzettend veel bloed uit een klein wondje komen.
Kan ik me voorstellenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:24 schreef dwerg het volgende:
Tof konijn. Goeie muziek ook.
Ik denk dat ik Donnie Darko eerder had moeten kijken, en niet pas nadat 40 mensen tegen mij gezegd hadden dat het de beste film aller tijden is. Dan valt hij toch tegen.
Wel in mijn vinger, maar dan met een pot pindakaas.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:25 schreef dwerg het volgende:
[..]
Je hebt met een gehuurde pneumatische nietmachine van Praxis een gaatje in je vinger gemaakt?
Been there, done that.
Auw. Glas.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:29 schreef k_man het volgende:
Wel in mijn vinger, maar dan met een pot pindakaas.
De meesten die ik ken willen ook een biertje en een lekker wijfquote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:39 schreef muhammad_ali het volgende:
Wat een lekker weer, leuke voetbalwedstrijden. Wat wil een man nogmeer![]()
Hallo trouwens![]()
Een degelijke boodschappentas.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:39 schreef muhammad_ali het volgende:
Hallo trouwens![]()
Niet voor die vrouw idd.quote:
Die verkopen ze ook in tubes. Of was dat al gezegd?quote:
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:44 schreef Lienekien het volgende:
Die verkopen ze ook in tubes. Of was dat al gezegd?![]()
Hey, lang niet gezienquote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:39 schreef muhammad_ali het volgende:
Hallo trouwens![]()
Is het een instinker?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:47 schreef k_man het volgende:
Ik heb één vrouwelijke collega en vele mannelijke. Drie keer raden wie er over tubes begon...
Twee opties, drie keer raden, erm...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:47 schreef k_man het volgende:
Ik heb één vrouwelijke collega en vele mannelijke. Drie keer raden wie er over tubes begon...
A. de vrouwelijke collegaquote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Twee opties, drie keer raden, erm...![]()
quote:
Gelukkig houd ik over het algemeen ook al niet van iets dóen, dus dat zit wel snorquote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Ach ja, het kan niet allemaal positief zijn. En begrijp me niet verkeerd, ik geniet wel van dit weer, lekker buiten zitten, kleurtje krijgen, extra genieten van een koel drankje... Alleen iets dóen is niet tof.
Van welk ras?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:23 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ben een Hi- Ha-, Hondelul!
Rare.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:23 schreef De-oneven-2 het volgende:
En ik ben dit:quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:23 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik moet hieraan denken, nu:quote:
Meerdere.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:26 schreef De-oneven-2 het volgende:
Je hebt een kronkel in je hoofd, Erik.
Mooi, Erik.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik voel me geaccepteerd, Do2
DaMartquote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:37 schreef DaMart het volgende:
Daar is de zeebries die ze beloofd hadden!
Lekker fris, dus ik heb alle ramen maar open gezet!
Ligt er maar net aan. Als het betrekking heeft op het geslachtsdeel avn een hond, dan wel, maar als het als versterking/benadrukking van iets negatiefs is bedoeld (zoals bij hondebaan) dan is er geen tussen-n, toch?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:42 schreef wyccie het volgende:
Tussen-n!
Ik dacht al, wat hoor ik toch, maar nu kan ik er inderdaad een soort stemgeluid uit halenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:51 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben aan het zingen, dat is voor mij best gek aangezien ik het niet kan
Hebben de buren al geklaagd? Zijn je ruiten nog heel?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:51 schreef Isabeau het volgende:
Deel het eens met ons.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:51 schreef Isabeau het volgende:
Wat een goed idee.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nou, doe eens wat geks, of zo.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nou, doe eens wat geks, of zo.
Als ik de buren was zou ik gaan klagenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:52 schreef k_man het volgende:
Hebben de buren al geklaagd? Zijn je ruiten nog heel?
Ja, niet onaardig.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:59 schreef wyccie het volgende:
Multiply van Jamie Lidell vind ik best ok.
Ah... Kazaa aanslingeren!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:01 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik luister nu al 3 dagen onafgebroken naar Scott Walker z'n nieuwe; Drift.
Ja, het is niet aan iedereen besteed, hoor.quote:
* Tha_Erik Limewire aanslingert.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:02 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja, het is niet aan iedereen besteed, hoor.
Je moet een behoorlijke kronkel in je kop hebben, zeg maar.
Ik ben een vrouwquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:02 schreef De-oneven-2 het volgende:
Je moet een behoorlijke kronkel in je kop hebben, zeg maar.
Ik niks.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:04 schreef Lienekien het volgende:
Wat doen jullie nou allemaal op Limewire?
Eh downl.... eh, me oriënteren op muziek, zodat ik weet welke cd's het waard zijn om te overwegen om aan te schaffen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:04 schreef Lienekien het volgende:
Wat doen jullie nou allemaal op Limewire?
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:59 schreef wyccie het volgende:
Multiply van Jamie Lidell vind ik best ok.
Whehe, zo kan je het áltijd gezellig maken!quote:
Ja, samen spelletjes spelen, praten, uitgaan... alles kan!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Whehe, zo kan je het áltijd gezellig maken!
Je bent eigenlijk vrij weinig op 't forum de laatste tijd.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:27 schreef muhammad_ali het volgende:
Jullie zijn veel te snel joh zo op een warme zomeravond.... Ik probeer hier een sollicitatiebrief te schrijven voor een stageplaats
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |