Die staat absoluut in mijn top-3 van komediesquote:
't Was eigenlijk een grapje, maar ik was er (lees: Hugh Grant) destijds wel erg van gecharmeerd.quote:
En toen hadden we nog niet door dat hij maar 1 bepaald type persoon kan spelenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:55 schreef Lienekien het volgende:
't Was eigenlijk een grapje, maar ik was er (lees: Hugh Grant) destijds wel erg van gecharmeerd.
Ik was nog jong...![]()
In Notting Hill vond ik hem tenenkrommend, in About A Boy dan wel weer te pruimen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En toen hadden we nog niet door dat hij maar 1 bepaald type persoon kan spelen![]()
Heb je dan Maurice al gezien? De homo-erotiek spat van het scherm.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, Hugh Grant vind ik in geen enkele film leuk, charmant, grappig, mooi, knap, of iets anders positiefs.
Ja, ik vind hem dus echt passen in Four Weddings and a Funeral. Maar dan vond ik het concept van die film gewoon ook heel erg leuk. Het was eens iets anders dan anders.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, Hugh Grant vind ik in geen enkele film leuk, charmant, grappig, mooi, knap, of iets anders positiefs.
Niet gezien.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb je dan Maurice al gezien? De homo-erotiek spat van het scherm.![]()
Dan huur je die voor een avond dat er voetbal is.quote:
Tof konijn. Goeie muziek ook.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:54 schreef Isabeau het volgende:
En mocht ik de rest van mijn leven nog maar 1 film bezitten/kijken dan werd dat Donie Darko.
Je hebt met een gehuurde pneumatische nietmachine van Praxis een gaatje in je vinger gemaakt?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:24 schreef k_man het volgende:
Wat kan er ontzettend veel bloed uit een klein wondje komen.
Kan ik me voorstellenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:24 schreef dwerg het volgende:
Tof konijn. Goeie muziek ook.
Ik denk dat ik Donnie Darko eerder had moeten kijken, en niet pas nadat 40 mensen tegen mij gezegd hadden dat het de beste film aller tijden is. Dan valt hij toch tegen.
Wel in mijn vinger, maar dan met een pot pindakaas.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:25 schreef dwerg het volgende:
[..]
Je hebt met een gehuurde pneumatische nietmachine van Praxis een gaatje in je vinger gemaakt?
Been there, done that.
Auw. Glas.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:29 schreef k_man het volgende:
Wel in mijn vinger, maar dan met een pot pindakaas.
De meesten die ik ken willen ook een biertje en een lekker wijfquote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:39 schreef muhammad_ali het volgende:
Wat een lekker weer, leuke voetbalwedstrijden. Wat wil een man nogmeer![]()
Hallo trouwens![]()
Een degelijke boodschappentas.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:39 schreef muhammad_ali het volgende:
Hallo trouwens![]()
Niet voor die vrouw idd.quote:
Die verkopen ze ook in tubes. Of was dat al gezegd?quote:
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:44 schreef Lienekien het volgende:
Die verkopen ze ook in tubes. Of was dat al gezegd?![]()
Hey, lang niet gezienquote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:39 schreef muhammad_ali het volgende:
Hallo trouwens![]()
Is het een instinker?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:47 schreef k_man het volgende:
Ik heb één vrouwelijke collega en vele mannelijke. Drie keer raden wie er over tubes begon...
Twee opties, drie keer raden, erm...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:47 schreef k_man het volgende:
Ik heb één vrouwelijke collega en vele mannelijke. Drie keer raden wie er over tubes begon...
A. de vrouwelijke collegaquote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Twee opties, drie keer raden, erm...![]()
quote:
Gelukkig houd ik over het algemeen ook al niet van iets dóen, dus dat zit wel snorquote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Ach ja, het kan niet allemaal positief zijn. En begrijp me niet verkeerd, ik geniet wel van dit weer, lekker buiten zitten, kleurtje krijgen, extra genieten van een koel drankje... Alleen iets dóen is niet tof.
Van welk ras?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:23 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ben een Hi- Ha-, Hondelul!
Rare.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:23 schreef De-oneven-2 het volgende:
En ik ben dit:quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:23 schreef De-oneven-2 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |