Die staat absoluut in mijn top-3 van komediesquote:
't Was eigenlijk een grapje, maar ik was er (lees: Hugh Grant) destijds wel erg van gecharmeerd.quote:
En toen hadden we nog niet door dat hij maar 1 bepaald type persoon kan spelenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:55 schreef Lienekien het volgende:
't Was eigenlijk een grapje, maar ik was er (lees: Hugh Grant) destijds wel erg van gecharmeerd.
Ik was nog jong...![]()
In Notting Hill vond ik hem tenenkrommend, in About A Boy dan wel weer te pruimen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En toen hadden we nog niet door dat hij maar 1 bepaald type persoon kan spelen![]()
Heb je dan Maurice al gezien? De homo-erotiek spat van het scherm.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, Hugh Grant vind ik in geen enkele film leuk, charmant, grappig, mooi, knap, of iets anders positiefs.
Ja, ik vind hem dus echt passen in Four Weddings and a Funeral. Maar dan vond ik het concept van die film gewoon ook heel erg leuk. Het was eens iets anders dan anders.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, Hugh Grant vind ik in geen enkele film leuk, charmant, grappig, mooi, knap, of iets anders positiefs.
Niet gezien.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb je dan Maurice al gezien? De homo-erotiek spat van het scherm.![]()
Dan huur je die voor een avond dat er voetbal is.quote:
Tof konijn. Goeie muziek ook.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:54 schreef Isabeau het volgende:
En mocht ik de rest van mijn leven nog maar 1 film bezitten/kijken dan werd dat Donie Darko.
Je hebt met een gehuurde pneumatische nietmachine van Praxis een gaatje in je vinger gemaakt?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:24 schreef k_man het volgende:
Wat kan er ontzettend veel bloed uit een klein wondje komen.
Kan ik me voorstellenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:24 schreef dwerg het volgende:
Tof konijn. Goeie muziek ook.
Ik denk dat ik Donnie Darko eerder had moeten kijken, en niet pas nadat 40 mensen tegen mij gezegd hadden dat het de beste film aller tijden is. Dan valt hij toch tegen.
Wel in mijn vinger, maar dan met een pot pindakaas.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:25 schreef dwerg het volgende:
[..]
Je hebt met een gehuurde pneumatische nietmachine van Praxis een gaatje in je vinger gemaakt?
Been there, done that.
Auw. Glas.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:29 schreef k_man het volgende:
Wel in mijn vinger, maar dan met een pot pindakaas.
De meesten die ik ken willen ook een biertje en een lekker wijfquote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:39 schreef muhammad_ali het volgende:
Wat een lekker weer, leuke voetbalwedstrijden. Wat wil een man nogmeer![]()
Hallo trouwens![]()
Een degelijke boodschappentas.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:39 schreef muhammad_ali het volgende:
Hallo trouwens![]()
Niet voor die vrouw idd.quote:
Die verkopen ze ook in tubes. Of was dat al gezegd?quote:
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:44 schreef Lienekien het volgende:
Die verkopen ze ook in tubes. Of was dat al gezegd?![]()
Hey, lang niet gezienquote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:39 schreef muhammad_ali het volgende:
Hallo trouwens![]()
Is het een instinker?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:47 schreef k_man het volgende:
Ik heb één vrouwelijke collega en vele mannelijke. Drie keer raden wie er over tubes begon...
Twee opties, drie keer raden, erm...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:47 schreef k_man het volgende:
Ik heb één vrouwelijke collega en vele mannelijke. Drie keer raden wie er over tubes begon...
A. de vrouwelijke collegaquote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Twee opties, drie keer raden, erm...![]()
quote:
Gelukkig houd ik over het algemeen ook al niet van iets dóen, dus dat zit wel snorquote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Ach ja, het kan niet allemaal positief zijn. En begrijp me niet verkeerd, ik geniet wel van dit weer, lekker buiten zitten, kleurtje krijgen, extra genieten van een koel drankje... Alleen iets dóen is niet tof.
Van welk ras?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:23 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ben een Hi- Ha-, Hondelul!
Rare.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:23 schreef De-oneven-2 het volgende:
En ik ben dit:quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:23 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik moet hieraan denken, nu:quote:
Meerdere.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:26 schreef De-oneven-2 het volgende:
Je hebt een kronkel in je hoofd, Erik.
Mooi, Erik.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik voel me geaccepteerd, Do2
DaMartquote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:37 schreef DaMart het volgende:
Daar is de zeebries die ze beloofd hadden!
Lekker fris, dus ik heb alle ramen maar open gezet!
Ligt er maar net aan. Als het betrekking heeft op het geslachtsdeel avn een hond, dan wel, maar als het als versterking/benadrukking van iets negatiefs is bedoeld (zoals bij hondebaan) dan is er geen tussen-n, toch?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:42 schreef wyccie het volgende:
Tussen-n!
Ik dacht al, wat hoor ik toch, maar nu kan ik er inderdaad een soort stemgeluid uit halenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:51 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben aan het zingen, dat is voor mij best gek aangezien ik het niet kan
Hebben de buren al geklaagd? Zijn je ruiten nog heel?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:51 schreef Isabeau het volgende:
Deel het eens met ons.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:51 schreef Isabeau het volgende:
Wat een goed idee.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nou, doe eens wat geks, of zo.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nou, doe eens wat geks, of zo.
Als ik de buren was zou ik gaan klagenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:52 schreef k_man het volgende:
Hebben de buren al geklaagd? Zijn je ruiten nog heel?
Ja, niet onaardig.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:59 schreef wyccie het volgende:
Multiply van Jamie Lidell vind ik best ok.
Ah... Kazaa aanslingeren!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:01 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik luister nu al 3 dagen onafgebroken naar Scott Walker z'n nieuwe; Drift.
Ja, het is niet aan iedereen besteed, hoor.quote:
* Tha_Erik Limewire aanslingert.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:02 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja, het is niet aan iedereen besteed, hoor.
Je moet een behoorlijke kronkel in je kop hebben, zeg maar.
Ik ben een vrouwquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:02 schreef De-oneven-2 het volgende:
Je moet een behoorlijke kronkel in je kop hebben, zeg maar.
Ik niks.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:04 schreef Lienekien het volgende:
Wat doen jullie nou allemaal op Limewire?
Eh downl.... eh, me oriënteren op muziek, zodat ik weet welke cd's het waard zijn om te overwegen om aan te schaffen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:04 schreef Lienekien het volgende:
Wat doen jullie nou allemaal op Limewire?
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:59 schreef wyccie het volgende:
Multiply van Jamie Lidell vind ik best ok.
Whehe, zo kan je het áltijd gezellig maken!quote:
Ja, samen spelletjes spelen, praten, uitgaan... alles kan!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Whehe, zo kan je het áltijd gezellig maken!
Je bent eigenlijk vrij weinig op 't forum de laatste tijd.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:27 schreef muhammad_ali het volgende:
Jullie zijn veel te snel joh zo op een warme zomeravond.... Ik probeer hier een sollicitatiebrief te schrijven voor een stageplaats
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |