Ja ik ook, maar mijn school niet.quote:Op maandag 12 juni 2006 16:14 schreef Augustina het volgende:
Ik vind het ook een mooi excuus om lekker lui te zijn.
quote:Op maandag 12 juni 2006 15:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is mooi weer mooi weer.
Rode bieten met feta.quote:Op maandag 12 juni 2006 17:54 schreef dwerg het volgende:
Ohja, andijvie.
Oeh, dat klinkt erg lekker. Hoe maak je dat?quote:
Salade van bietjes met koude knoflookaardappeltjesquote:Op maandag 12 juni 2006 19:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oeh, dat klinkt erg lekker. Hoe maak je dat?
Ik heb de restjes thaise 'take a way'-mie van gister opgewarmd.![]()
Voor hoeveel mensen houd je 't bij?quote:Op maandag 12 juni 2006 20:45 schreef DaMart het volgende:
Ik organiseer de poule, dus heb ook een live update van de scores.
Er doen in totaal 15 mensen mee.quote:Op maandag 12 juni 2006 20:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Voor hoeveel mensen houd je 't bij?
5-0 toevallig?quote:Op maandag 12 juni 2006 21:14 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb Nederland in de finale gezet tegen Brazilië, die ze ook nog eens winnen.
Zul je zien dat degenen die de meeste vreemde scores invullen, nog hoog eindigen ookquote:Op maandag 12 juni 2006 21:15 schreef DaMart het volgende:
Oh, in mijn poule heeft iemand 5-0 voor Nederland voorspeld
Twee jaar geleden had mijn broertje voorspeld dat Griekenland Europees kampioen zou worden. Er waren twee winnaars op z'n werk: hij en de oma van een collega.quote:Op maandag 12 juni 2006 21:21 schreef wyccie het volgende:
Zul je zien dat degenen die de meeste vreemde scores invullen, nog hoog eindigen ook
Daarom heb ik ook vreemde uitslagen in mijn voorspellingen opgenomen.quote:Op maandag 12 juni 2006 21:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zul je zien dat degenen die de meeste vreemde scores invullen, nog hoog eindigen ook
Deed de oma van die collega mee met de poel?quote:Op maandag 12 juni 2006 21:23 schreef dwerg het volgende:
[..]
Twee jaar geleden had mijn broertje voorspeld dat Griekenland Europees kampioen zou worden. Er waren twee winnaars op z'n werk: hij en de oma van een collega.
Als je bij een klein IT-bedrijf werkt met vier werknemers en één stagiar doe je alles om nog een beetje omzet in je pool te genereren.quote:Op maandag 12 juni 2006 21:38 schreef Lienekien het volgende:
Deed de oma van die collega mee met de poel?![]()
's Waar.quote:Op maandag 12 juni 2006 21:41 schreef dwerg het volgende:
[..]
Als je bij een klein IT-bedrijf werkt met vier werknemers en één stagiar doe je alles om nog een beetje omzet in je pool te genereren.
"Ik wel." Bedoel jequote:Op maandag 12 juni 2006 21:31 schreef Bupatih het volgende:
ikel.
Test - ikel.quote:Op maandag 12 juni 2006 21:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
"Ik wel." Bedoel je
Hmm, hoe kan dat bij mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |