Maar naar wát voor iemand sturen die mooie meisjes foto's met boodschappen?quote:Op zondag 11 juni 2006 22:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mijn associatie bij jou: mooie meisjes die boodschappen aan je op papier kalken en daar een foto van maken.
Het is een raadsel!quote:Op zondag 11 juni 2006 22:52 schreef Bupatih het volgende:
Maar naar wát voor iemand sturen die mooie meisjes foto's met boodschappen?
Je kan toch wel een béétje een beeld vormen van mij?quote:
Oh wacht, je zóekt een lekker wijf, is dat het?quote:
Nee. Maar we posten geloof ik ook niet echt in dezelfde topics, en dat is waarop mijn beeld van users voornamelijk gebaseerd is.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:54 schreef Bupatih het volgende:
Je kan toch wel een béétje een beeld vormen van mij?
Lijk je op Ruud van Nistelrooij?quote:Op zondag 11 juni 2006 22:55 schreef Bupatih het volgende:
Ach ja, zolang die mooie meisjes maar weten hoe ik eruit zie, waardoor ik weet dat hun boodschappen gemeend zijn.
Nou ja, we komen elkaar weleens tegen in TTKLPT.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee. Maar we posten geloof ik ook niet echt in dezelfde topics, en dat is waarop mijn beeld van users voornamelijk gebaseerd is.
Euhm, nee.quote:
quote:Op zondag 11 juni 2006 22:57 schreef De-oneven-2 het volgende:
Of je op een banaan met haar erop lijkt, Bupa.
Als ik weet wat je leest, hoeveel je weegt en wat voor relatieadvies je geeft, dan kan ik me een beter beeld van je vormen.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:56 schreef Bupatih het volgende:
Nou ja, we komen elkaar weleens tegen in TTKLPT.Maar dat is niet echt veel, nee.
Ruud is geen banaan met haar erop.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:57 schreef De-oneven-2 het volgende:
Of je op een banaan met haar erop lijkt, Bupa.
Niet zo sip, je bent gewoon uniek.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Euhm, nee.
Ik lijk niet op een BN'er/celebrity, geloof ik.
Huh? Dat 'relatieadvies' snap ik niet echt?quote:Op zondag 11 juni 2006 22:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als ik weet wat je leest, hoeveel je weegt en wat voor relatieadvies je geeft, dan kan ik me een beter beeld van je vormen.
Wat dan, haar emt een banaan eronder?quote:
Bupa doet psychoanalyses.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Huh? Dat 'relatieadvies' snap ik niet echt?![]()
Diequote:
quote:
Ik ben dol op R&P, vandaar.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:58 schreef Bupatih het volgende:
Huh? Dat 'relatieadvies' snap ik niet echt?![]()
Ja, ik vind het wel knap.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding]!!!! HIJ LIJKT!!
Claudia, zeg dat 'ie lijkt! Want hij lijkt!
Ja, maar wat voor antwoord moet ik daar op geven?quote:
Ik heb niet zo'n hoge dunk van R&P.quote:
Groot hoofd, grote mond, heel aardig.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:59 schreef Bupatih het volgende:!!!! HIJ LIJKT!!
Claudia, zeg dat 'ie lijkt! Want hij lijkt!
Tja, dat moet je doen, en dan ga ik dat lezen, en dan vorm ik een beeld.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:00 schreef Bupatih het volgende:
Ja, maar wat voor antwoord moet ik daar op geven?
'En wat voor relatieadvies je geeft'
?
Relatieadvies van/over wíé?quote:Op zondag 11 juni 2006 23:02 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Tja, dat moet je doen, en dan ga ik dat lezen, en dan vorm ik een beeld.
Maar ik kan ook gewoon een vragenlijst voor je opstellen, hoor.
Toch een vrij treffende gelijkenis, met zo weinig middelen. Dat bewijst wel de artiest.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:01 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
En met 'het' bedoel je de banaan met haar erop?
quote:Op zondag 11 juni 2006 23:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Toch een vrij treffende gelijkenis, met zo weinig middelen. Dat bewijst wel de artiest.
Ja, dat is het fijne van R&P, je kunt werkelijk elke vreemde van relatieadvies voorzien.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:05 schreef Bupatih het volgende:
Relatieadvies van/over wíé?Van zomaar iemand uit R&P?
quote:Op zondag 11 juni 2006 23:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, dat is het fijne van R&P, je kunt werkelijk elke vreemde van relatieadvies voorzien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
Vroeger kwam ik ook veel in R&P...quote:
Ga je gang DaMartquote:Op maandag 12 juni 2006 07:19 schreef DaMart het volgende:
Mag ik iedereen een hele goede morgen wensen?
Ik wens u niks minderquote:Op maandag 12 juni 2006 07:34 schreef DaMart het volgende:
Ik wens iedereen een hele goede morgen!
Ga eens rustig met elkaar praten, met goede communicatie kom je er samen wel uit.quote:Op maandag 12 juni 2006 07:12 schreef Automatic_Rock het volgende:
Heb jij trouwens relatie problemen??
Dan kunnen wij hier allemaal een advies er over geven. En dan heb je meteen van iedereen een beeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |