vorige deeltjesquote:DKW Sonderklasse cabrio-saloon, 1054 cc, V4 two-stroke engine with two charge pumps, rear-wheel drive, 32 hp, 1938.
Ik weetquote:Op zondag 11 juni 2006 20:57 schreef Alexxxxx het volgende:
whehehehe
Geef toe het was een goede grap, als je haar geschiedenis kent
Hij is oranjefan vanwege Lupa denk ikquote:Op zondag 11 juni 2006 21:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oranjefan![]()
![]()
Je hebt zeker geeneens gekeken?
Ja, het is allemaal de schuld van Lupaquote:Op zondag 11 juni 2006 21:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hij is oranjefan vanwege Lupa denk ik
De meeste mensen hun honger gaat juist voorbij als ze een post, of DE foto's van haar zienquote:Op zondag 11 juni 2006 21:08 schreef ijsmeis het volgende:
Het is de schuld van Lupa dat ik honger heb.
Hebben we gewonnen?quote:Op zondag 11 juni 2006 21:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oranjefan![]()
![]()
Je hebt zeker geeneens gekeken?
Ja, daarom juist. Haar foto's zijn weg en ik zie haar nog maar vrij weinig posten (of zelfs helemaal niet?)quote:Op zondag 11 juni 2006 21:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De meeste mensen hun honger gaat juist voorbij als ze een post, of DE foto's van haar zien
Ze heeft een nieuwe account, omdat aan haar oude account een naaktfoto imago hingquote:Op zondag 11 juni 2006 21:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, daarom juist. Haar foto's zijn weg en ik zie haar nog maar vrij weinig posten (of zelfs helemaal niet?)
Dus ik heb weer honger
quote:Op zondag 11 juni 2006 21:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ze heeft een nieuwe account, omdat aan haar oude account een naaktfoto imago hing
het Sjoem-effect noemen we dat
Aaah, ze had aangekondigd om verder te gaan onder een kleaun.quote:Op zondag 11 juni 2006 21:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Net als jij heeft ook zij niet achter de schermen verteld wat de nieuwe identiteit is
Joah. Maar volgesn mij is ze helemaal weg, mn kloontjesradar heeft haar nog niet gespot namlijk.quote:Op zondag 11 juni 2006 21:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Aaah, ze had aangekondigd om verder te gaan onder een kleaun.
Tsk, net alsof jij alle klonen herkentquote:Op zondag 11 juni 2006 21:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Joah. Maar volgesn mij is ze helemaal weg, mn kloontjesradar heeft haar nog niet gespot namlijk.
Ze had op zn minst "opvallend" gedragquote:Op zondag 11 juni 2006 21:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tsk, net alsof jij alle klonen herkent
Toevallig wel jaquote:Op zondag 11 juni 2006 21:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hoi heb jij ook de wilkinson intuintion?
Vind jou ook wel lief hoorquote:
ENGERDquote:Op zondag 11 juni 2006 21:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja ik brak in bij je vanacht en het was of een dildo of een wilkinson dus goed gegokt
![]()
Ga je ook bij mij inbreken? Ik verzamel scheermesjes, heb een heel plakboek volquote:Op zondag 11 juni 2006 21:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja ik brak in bij je vanacht en het was of een dildo of een wilkinson dus goed gegokt
![]()
Metquote:Op zondag 11 juni 2006 21:44 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ga je ook bij mij inbreken? Ik verzamel scheermesjes, heb een heel plakboek vol
Wat liefquote:Op zondag 11 juni 2006 21:44 schreef Dangel het volgende:
En ik heb pantoffels in de vorm van een chocolade bruine labrador
Nee, net als verkrachtenquote:Op zondag 11 juni 2006 21:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Sorry hoorMag inbreken ook al niet meer tegenwoordig?
Met korstjes. Ik vind korstjes geilquote:
Steek je dan je voet in hun kont of zo dat je ze als pantoffel gebruikt?quote:Op zondag 11 juni 2006 21:45 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wat liefdie hebben we hier 5 rondlopen
Kinkyquote:Op zondag 11 juni 2006 21:45 schreef Dangel het volgende:
[..]
Met korstjes. Ik vind korstjes geilEn als ik genoeg korstjes heb gespaard, bak ik er een taart van
Ja daaag, ik heb der toch niet aangeraaktquote:Op zondag 11 juni 2006 21:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, net als verkrachtenstalken mag nog wel
![]()
Ik heb geen honger meer. Thanks.quote:Op zondag 11 juni 2006 21:45 schreef Dangel het volgende:
[..]
Met korstjes. Ik vind korstjes geilEn als ik genoeg korstjes heb gespaard, bak ik er een taart van
Wat is je MSN? Jij bent veel leuker dan die BacaRudaquote:
Als jij dat wilquote:Op zondag 11 juni 2006 21:46 schreef Dangel het volgende:
[..]
Steek je dan je voet in hun kont of zo dat je ze als pantoffel gebruikt?
zullen we samen naakt tegen een boom gaan liggen dan? Ik ben net zo wit als lupa, en jij hebt rood haar.quote:
* Dangel steekt haar voet in BacaRuda zijn kont.quote:
Ik heb geen rood haar.quote:Op zondag 11 juni 2006 21:48 schreef Dangel het volgende:
[..]
zullen we samen naakt tegen een boom gaan liggen dan? Ik ben net zo wit als lupa, en jij hebt rood haar.
quote:Op zondag 11 juni 2006 21:48 schreef Dangel het volgende:
[..]
* Dangel steekt haar voet in BacaRuda zijn kont.
Ik ben ongesteld, dus dat kan snel geregeld zijnquote:
STERF!quote:Op zondag 11 juni 2006 21:49 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ik ben ongesteld, dus dat kan snel geregeld zijn
Al heel vaak geprobeerd, maar het lukt nietquote:
In mn profielquote:Op zondag 11 juni 2006 21:47 schreef Dangel het volgende:
[..]
Wat is je MSN? Jij bent veel leuker dan die BacaRuda
En ik PeuRacquote:Op zondag 11 juni 2006 21:49 schreef BaraCuda het volgende:
Ik vind ijsmeis toch wel een stuk leuker heur![]()
Huh?quote:Op zondag 11 juni 2006 21:49 schreef BaraCuda het volgende:
Ik vind ijsmeis toch wel een stuk leuker heur![]()
Voor als het in je hoofd op komt alvastquote:Op zondag 11 juni 2006 21:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja daaag, ik heb der toch niet aangeraakt![]()
Nee die tijd hebben we toch wel gehad?quote:Op zondag 11 juni 2006 21:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Huh?
Je denkt dat Dangel een kloon van me is?
Whehehehquote:Op zondag 11 juni 2006 21:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Huh?
Je denkt dat Dangel een kloon van me is?
Misschien is wurgsex wat?quote:Op zondag 11 juni 2006 21:50 schreef Dangel het volgende:
[..]
Al heel vaak geprobeerd, maar het lukt niet
Klopt, Dangel is ab-so-luut geen kloonquote:Op zondag 11 juni 2006 21:51 schreef Dangel het volgende:
[..]
Wheheheh
Ik ben geen kloonVraag maar aan Alexxxxx, die kan IPs zien.
Die kan geen IPs zien, sukkelquote:Op zondag 11 juni 2006 21:51 schreef Dangel het volgende:
[..]
Wheheheh
Ik ben geen kloonVraag maar aan Alexxxxx, die kan IPs zien.
Nee, hier van fok, een van de icoontjes rechtsboven m'n post.quote:
Ik wil altijd wurgsex hebben met die studentenkutjes met van die lelijke sjaaltjes. Maar ze zijn nooit bisexueel.quote:
quote:Op zondag 11 juni 2006 21:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, hier van fok, een van de icoontjes rechtsboven m'n post.
Godver heeft ie gelogen!quote:
Pardon?quote:Op zondag 11 juni 2006 21:52 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ik wil altijd wurgsex hebben met die studentenkutjes met van die lelijke sjaaltjes. Maar ze zijn nooit bisexueel.
Omfg, hap hap hap.quote:Op zondag 11 juni 2006 21:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, hier van fok, een van de icoontjes rechtsboven m'n post.
Tsja, heb geen kutje voor je, maar kan je wel wurgen.quote:Op zondag 11 juni 2006 21:52 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ik wil altijd wurgsex hebben met die studentenkutjes met van die lelijke sjaaltjes. Maar ze zijn nooit bisexueel.
Is goed, ik zit nu toch op MSN. Zonet heeft ene Rob me toegevoegd, leuke jongenquote:
dudequote:Op zondag 11 juni 2006 21:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tsja, heb geen kutje voor je, maar kan je wel wurgen.
LOL een cabrio met dit weer is anders wel lekkerquote:Op zondag 11 juni 2006 21:56 schreef Mukie het volgende:
gaat weer lekker zo
btw ik kan mn nick wel in knoopje veranderen, een cabrio en lang haar is geen goede match
Altijd leuk vrouwen met lang haar in een cabrioquote:Op zondag 11 juni 2006 21:56 schreef Mukie het volgende:
gaat weer lekker zo
btw ik kan mn nick wel in knoopje veranderen, een cabrio en lang haar is geen goede match
mits je je hoofd goed insmeert of een petje draagtquote:Op zondag 11 juni 2006 21:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
LOL een cabrio met dit weer is anders wel lekker![]()
ja kom jij eens online dan op msn effequote:Op zondag 11 juni 2006 21:56 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Of jij gelogen had
Doe jij toch niet aan ... liegen
als je dan stilstaat, is het nog steeds zo hoogquote:Op zondag 11 juni 2006 21:57 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Altijd leuk vrouwen met lang haar in een cabrio
Dat haar stijgt bijna op
of gewoon rond dit tijdstip gaan rijden, dan is die wind ook niet zo vies warm.quote:Op zondag 11 juni 2006 21:58 schreef Mukie het volgende:
[..]
mits je je hoofd goed insmeert of een petje draagt
Tegen 16 jarige meisjes die op macht geilen? Ik zou wel stom zijn als ik daar NIET tegen loogquote:Op zondag 11 juni 2006 21:56 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Of jij gelogen had
Doe jij toch niet aan ... liegen
quote:Op zondag 11 juni 2006 21:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja kom jij eens online dan op msn effe
Dat is net zo heerlijkquote:Op zondag 11 juni 2006 21:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
of gewoon rond dit tijdstip gaan rijden, dan is die wind ook niet zo vies warm.
Vindt je 30 a 35 graden niet te warm ook voor een cabrio?quote:Op zondag 11 juni 2006 21:58 schreef Mukie het volgende:
[..]
als je dan stilstaat, is het nog steeds zo hoog
ik ga nu effe iets ophalen en er na mail ik je wel.quote:
Ik was samen met een vriendin in haar bmw Cabriootje en dat stilstaan, ach ik had een bikini aan en water bij mequote:Op zondag 11 juni 2006 22:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Vindt je 30 a 35 graden niet te warm ook voor een cabrio?
Ik had dat met mijn cabriotje wel... vooral als je stil stond ging je echt dood
Kan ook mail nu effe niet ophalenquote:Op zondag 11 juni 2006 22:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik ga nu effe iets ophalen en er na mail ik je wel.
Jij gaat dubbel liggen![]()
ik ben morgen middag vrij en de Triumph staat bij huisquote:Op zondag 11 juni 2006 22:01 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat is net zo heerlijk
Touren door de omgeving, lekker die zon op je huid...
Nu al balen dat je morgen moet gaan werken
quote:Op zondag 11 juni 2006 22:11 schreef hermandeperman het volgende:
Voetbal in de kroeg kijken is niet goed voor een mens
[afbeelding]
Duurt wel lang zegquote:
Er is voetbal op TV, het is mooi weerquote:Op zondag 11 juni 2006 22:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Duurt wel lang zeg
Dacht nl dat ik hem al had omdat ik niet meer kon reageren in dat topic, maar Buup had er een slotje aan gehangen
[afbeelding]
Jammer dat je niet commercieel denktquote:Op zondag 11 juni 2006 22:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik krijg net een mailtje van de Friesche Motorclub, ze willen foto's die ik van de politiemotoren heb gemaakt gebruiken voor in het boekje van de elfstedentocht van volgend jaar![]()
Ik heb wel gevraagd voor een boekje voor in mn portfolioquote:Op zondag 11 juni 2006 22:39 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Jammer dat je niet commercieel denkt
Hij laat inderdaad een leuk zakcentje liggen zo jaquote:Op zondag 11 juni 2006 22:39 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
beter ga je snel je mail lezen. Want je hebt een heeeel leuk mailtjequote:Op zondag 11 juni 2006 22:39 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 juni 2006 22:02 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Kan ook mail nu effe niet ophalen
zit achter de laptop
ja jo heb ik gelezen. Maar zo dra je kan lezenquote:
Nu krijg je ook een mailtje, of een msnberichtje.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:51 schreef Hugster het volgende:
oohhhhh Mark
zo vet
Aan de manier waarop je het hier meld te zien kan ik haast niet anders dan jaloers zijn
[afbeelding]
Ik wou dat ik een bepaald telefoonnummer had jaquote:Op zondag 11 juni 2006 22:51 schreef Hugster het volgende:
oohhhhh Mark
zo vet
Aan de manier waarop je het hier meld te zien kan ik haast niet anders dan jaloers zijn
[afbeelding]
Ik ookquote:Op zondag 11 juni 2006 22:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik wou dat ik een bepaald telefoonnummer had ja
quote:Op zondag 11 juni 2006 22:51 schreef Hugster het volgende:
oohhhhh Mark
zo vet
[afbeelding]
Ik gok op een chickquote:Op zondag 11 juni 2006 22:56 schreef Hugster het volgende:
Nou mark voor de draad ermee, welke dj is het?!
[afbeelding]
Begint het met een B, en zit er een deel van de vagina in?quote:Op zondag 11 juni 2006 22:56 schreef Hugster het volgende:
Nou mark voor de draad ermee, welke dj is het?!
[afbeelding]
Die gasten verneuken je topic echt ehquote:Op zondag 11 juni 2006 22:54 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik ook_van de fietsenklemmen fee en de huiliebusters_
Ja joh rechtse kutprovincialen die denken dat de gemeente één iemand is die je op kan bellen en als ze niet luisteren dat je dan maar gewoon de lul moet zijn.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die gasten verneuken je topic echt eh
[afbeelding]
je hebt mailquote:
herban een ban?quote:Op zondag 11 juni 2006 23:07 schreef ThaFreak het volgende:
Banmeldtopic, vind hier je rechten terug.
gelijk 1 week![]()
Een weegquote:Op zondag 11 juni 2006 23:07 schreef ThaFreak het volgende:
gelijk 1 week![]()
Mja, bans op verzoek duren altidj langer dan de bedoeling is he?quote:Op zondag 11 juni 2006 23:07 schreef ThaFreak het volgende:
gelijk 1 week![]()
quote:Herban zegt:
zeg eens tegen lex dat het heul geen verzoek was maar een pure open deur
maandag is de goedkoopste dag om te trouwen, daar zal het vast mee te maken hebbenquote:Op zondag 11 juni 2006 23:45 schreef ook_gek het volgende:
PFFFFFF morgen bruiloft. Hoe verzinnen ze het
maar niet in de middag toch?quote:Op zondag 11 juni 2006 23:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
maandag is de goedkoopste dag om te trouwen, daar zal het vast mee te maken hebben
in veel gemeenten is het op maandagmiddag zelfs gratisquote:Op zondag 11 juni 2006 23:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
maar niet in de middag toch?
Maar goed het is nog fucking binnen ook in een kasteel. Dus ben heel benieuwd.
Ja zie je wel!quote:Op zondag 11 juni 2006 23:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
in veel gemeenten is het op maandagmiddag zelfs gratis
naar wat voor pauperhuwelijk ga je man!![]()
Het gemeentelijke deel wel ja geloof ikquote:Op zondag 11 juni 2006 23:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja zie je wel!
Ik zei ook al van. Dat is zeker gratis? Maar ze zeggen van niet. Volgens mij zeggen ze dat omdat ze bang zijn dat ik er opmerkingen over ga maken![]()
Maar zal het dan ook gratis zijn in een kasteel?
quote:Op zondag 11 juni 2006 23:07 schreef ThaFreak het volgende:
gelijk 1 week![]()
Prachtig!quote:Op maandag 12 juni 2006 00:06 schreef Sjoewe het volgende:
[Idee] Fok!'s eigen actie-helden: De Huilie-Busters
Nee, ik ga niet over ONZ. En hij weet dat zn Peugeot Fox niet welkom is in PTAquote:Op maandag 12 juni 2006 00:28 schreef ijsmeis het volgende:
Verwijder eens dan.
ik ookquote:
Hoiiiiiiiquote:Op maandag 12 juni 2006 01:10 schreef Hugster het volgende:
jij hebt zwaaidienst vanavond?
[afbeelding]
chatlogs, ban enzoquote:Op maandag 12 juni 2006 01:09 schreef ijsmeis het volgende:
? Hugo zegt:
ik heb ze alleen nog maar kaal gehad
Tssss
quote:Op maandag 12 juni 2006 01:09 schreef ijsmeis het volgende:
Hugo zegt:
ik heb ze alleen nog maar kaal gehad
Tssss
Je hangt met je post wel aan de grote klok dat je jezelf ook ontdoet van haar in de schaamstreekquote:
FWNKquote:Op maandag 12 juni 2006 01:15 schreef Hugster het volgende:
[..]
Je hangt met je post wel aan de grote klok dat je jezelf ook ontdoet van haar in de schaamstreek
[afbeelding]
Net alsof dat nog niet algemeen bekend was, meneertje.quote:Op maandag 12 juni 2006 01:15 schreef Hugster het volgende:
[..]
Je hangt met je post wel aan de grote klok dat je jezelf ook ontdoet van haar in de schaamstreek
[afbeelding]
Nee man, die hap versturen we ook meteen naar neukia.nl een weblog.quote:Op maandag 12 juni 2006 01:22 schreef Hugster het volgende:
[..]
Beloof je dat je ze binnen dit topic houd?
[afbeelding]
Dat mag wel, dat is puikquote:Op maandag 12 juni 2006 01:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee man, die hap versturen we ook meteen naar neukia.nl.
Die is niet meer.quote:Op maandag 12 juni 2006 01:26 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dat mag wel, dat is puik [afbeelding]
[afbeelding]
Jep, z'n overtollige lulshagg in de server gestrooidquote:Op maandag 12 juni 2006 01:30 schreef Hugster het volgende:
[..]
Heeft Fwnk dat gedaan? [afbeelding]
[afbeelding]
Je komt er wel erg vaak eh?quote:Op maandag 12 juni 2006 01:30 schreef Hugster het volgende:
[..]
Heeft Fwnk dat gedaan? [afbeelding]
[afbeelding]
Wat zal het daar gestonken hebbenquote:Op maandag 12 juni 2006 01:31 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Jep, z'n overtollige lulshagg in de server gestrooid
[afbeelding]
ah gatver en dat op de vroege ochtendquote:Op maandag 12 juni 2006 01:31 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Jep, z'n overtollige lulshagg in de server gestrooid
[afbeelding]
Ik heb gisteren trouwens een echte truckerstrouwdag meegemaaktquote:Op zondag 11 juni 2006 23:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
maandag is de goedkoopste dag om te trouwen, daar zal het vast mee te maken hebben
mogguhquote:Op maandag 12 juni 2006 07:19 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik heb gisteren trouwens een echte truckerstrouwdag meegemaakt
Al die opgepoetste mega trucks, een heerlijk gezicht
euh Mukie, wat doet jouw ontbijt op de vloer?quote:
mijn ontbijt?quote:Op maandag 12 juni 2006 07:25 schreef lipje het volgende:
[..]
euh Mukie, wat doet jouw ontbijt op de vloer?![]()
Nee iddquote:Op maandag 12 juni 2006 07:37 schreef lipje het volgende:
of heb je na het lezen van de vorige pagina helemaal geen trek meer
Kan niet wachten tot ik in mn nieuwe huisje de bbq kan aansteken.quote:Op maandag 12 juni 2006 07:45 schreef lipje het volgende:
T was gister erg gezellig. Bij wat vrienden voetbal gekeken en de nieuwe BBQ ingewijd. (om bij eten te blijven)
Das balen... Doegquote:
watjes drin stoppenquote:Op maandag 12 juni 2006 08:04 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb pas 4 uurtjes geslapenMaar ik denk dat het niet meer gaat worden. Het genies wil niet stoppen
have a nice dayquote:
quote:Op maandag 12 juni 2006 09:52 schreef Hugster het volgende:
en ik ben ook al heel liev wakker gebeld vanmorgen
mooie dag
[afbeelding]
jullie gaan niet racen hequote:Op maandag 12 juni 2006 11:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
en ben je er al over uit of we die nachtrit gaan doen?
living on the edge enzo hequote:
ik heb een beetje email problemenquote:Op maandag 12 juni 2006 12:52 schreef BoJo het volgende:
de personen die aangegeven hebben dat ze mee willen voor de PTA SC Nordschleife meet hebben gisteren allen een email ontvangen. Ik heb pas 2 antwoorden terug gehad, dus check your spam filters.![]()
Snorquote:Op maandag 12 juni 2006 12:54 schreef Hugster het volgende:
[..]
zij heeft het net gedaan![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Die wenkbrauwtjesquote:Op maandag 12 juni 2006 13:01 schreef Hugster het volgende:
[..]
die tanden, die oerdomme grafblik/uitstraling...
[afbeelding]
Starshipcommander Loesewies bedoel je?quote:Op maandag 12 juni 2006 13:01 schreef Hugster het volgende:
[..]
die tanden, die oerdomme grafblik/uitstraling...
[afbeelding]
Dat is inderdaad hier voor huis gebeurd jaquote:Op maandag 12 juni 2006 10:41 schreef Paladijn het volgende:
Alexxx, jaloers?
En waarom dan zonder bijl?
dat is een hij manquote:Op maandag 12 juni 2006 12:54 schreef Hugster het volgende:
[..]
zij heeft het net gedaan![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
gedetacheerde!quote:Op maandag 12 juni 2006 13:05 schreef Alexxxxx het volgende:
de hele ochtend met grote vloertegels lopen sjouwenleuk hoor werken voor een designmeubelbedrijf
(ik was vandaag uitbesteed)
wanneer is die website eens af?quote:Op maandag 12 juni 2006 12:57 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ik heb een beetje email problemen![]()
ik kan helemaal niets ontvangen en sturen![]()
quote:Op maandag 12 juni 2006 13:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat is inderdaad hier voor huis gebeurd jaIk heb ook nog wat foto's van het wrak gemaakt
En dan gaan we nu met zn allen zingen:quote:Op maandag 12 juni 2006 12:52 schreef BoJo het volgende:
de personen die aangegeven hebben dat ze mee willen voor de PTA SC Nordschleife meet hebben gisteren allen een email ontvangen. Ik heb pas 2 antwoorden terug gehad, dus check your spam filters.![]()
jij ging voor Cquote:Op maandag 12 juni 2006 13:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En dan gaan we nu met zn allen zingen:
"Hij gaaaaaat voooor Ceeeeeee!!!!!"
of had ik nu A of B gezegd?Ten minste die ene.....
een chassis met een stuurstang en twee deuren er naast, meer was het niet nee. foto's komen asap in het brommobiel gespot topicquote:Op maandag 12 juni 2006 13:19 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Het ding zag er wel erg plat uit na de brand trouwens :x
Volgens mij loop jij gewoon te soppen als er een kerel met zo'n item achter je aan komt rennen of wat?quote:
nou... enorm ...quote:Op maandag 12 juni 2006 15:47 schreef Hugster het volgende:
[..]
Volgens mij loop jij gewoon te soppen als er een kerel met zo'n item achter je aan komt rennen of wat?
[afbeelding]
Ik heb vakantie.quote:Op maandag 12 juni 2006 16:50 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
ben je vandaag braaf naar school geweest?
inderdaad, komt er net een vriendin langs, die heeft echt 3x per week 2u les ofso. Had ze zich vandaag maar ziek gemeldquote:Op maandag 12 juni 2006 17:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
En maar zeveren dat ze het zo zwaar hebben op school
Wat een kwats
D'oh.quote:Op maandag 12 juni 2006 17:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
inderdaad, komt er net een vriendin langs, die heeft echt 3x per week 2u les ofso. Had ze zich vandaag maar ziek gemelden als t zulk mooi weer blijft gaat ze donderdag ook niet
![]()
quote:Op maandag 12 juni 2006 17:17 schreef ijsmeis het volgende:
Hugo zegt:
als ik goed buk heb ik ook een walk in closet
Mja als je ver van school woont kan ik het me voorstellen, maar ik zat in breda op school en woonde daar ook... Dus kleine moeite om ff op en neer te knallenquote:Op maandag 12 juni 2006 17:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
D'oh.
Volgens mij ben ik 70% afwezig geweest, het afgelopen jaar.
Als het kan, moet je het ook doen
Wat een peuracquote:Op maandag 12 juni 2006 17:17 schreef ijsmeis het volgende:
? Hugo zegt:
als ik goed buk heb ik ook een walk in closet
Hugo zegt:quote:Op maandag 12 juni 2006 17:35 schreef Hugster het volgende:
[..]
doe nou niet alsof je het zelf niet lekker vind
[afbeelding]
Ja, je zou uit schaamte je eigen vel over je hoofd heen trekken eh.quote:Op maandag 12 juni 2006 17:39 schreef Fugie het volgende:
[..]
jah allemaal ouwe gerimpelde bejaarde die topless liggen te zonnen![]()
nee gewoon concentreren op de lekkere jonge dames die topless liggen te zonnenquote:Op maandag 12 juni 2006 17:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, je zou uit schaamte je eigen vel over je hoofd heen trekken eh.
Je trekt alles uit zijn verband. Pipoquote:Op maandag 12 juni 2006 17:41 schreef Hugster het volgende:
Anne zegt:
Ik ben dom
Anne zegt:
Jij bent gemeeeeeeeeeen
[afbeelding]
Okay nu kappen anders want zo heb ik van jou ook nog wel een zinnetje of 10-20-600 liggenquote:Op maandag 12 juni 2006 17:42 schreef ijsmeis het volgende:
? Hugo zegt:
stoor me niet
? Hugo zegt:
1 hand zoeken, andere rukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |