Man wat is er nou toffer dan stel verlopen actie-heldenquote:Op maandag 12 juni 2006 00:09 schreef bolivian het volgende:
Op d'een of d'andere manier wil het maar niet aanspreken, dit idee.
Waarschijnlijk omdat het nog geen gezicht heeft, Bolivier!quote:Op maandag 12 juni 2006 00:09 schreef bolivian het volgende:
Op d'een of d'andere manier wil het maar niet aanspreken, dit idee.
Een kwartet Nelly Furtado's!quote:Op maandag 12 juni 2006 00:10 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Man wat is er nou toffer dan stel verlopen actie-helden
Daarnaast wil natuurlijk niemand in zo'n verlopen lijkwagen gezien worden.quote:Op maandag 12 juni 2006 00:10 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat het nog geen gezicht heeft, Bolivier!
Wat?! Schande! Ben jij niet ongeveer van dezelfde leeftijd als ik? En was je dan niet helemaal gek van de Ghostbusters en de bijbehorende poppetjes?quote:Op maandag 12 juni 2006 00:13 schreef bolivian het volgende:
[..]
Daarnaast wil natuurlijk niemand in zo'n verlopen lijkwagen gezien worden.
Zelfs niet mét ghostbusting outfit!
Als jij iemand kent die het in z'n eentje aankanquote:
Ik ben het met je eens dat die Cadillac ambulance gaaf is.quote:Op maandag 12 juni 2006 00:17 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Wat?! Schande! Ben jij niet ongeveer van dezelfde leeftijd als ik? En was je dan niet helemaal gek van de Ghostbusters en de bijbehorende poppetjes?
Ik wel, wat trouwens niet wil zeggen dat ik bij de Huilie-Busters wil, integendeel.
En een secretaresse dan natuurlijkquote:Op maandag 12 juni 2006 00:14 schreef Mastertje het volgende:
Uiteraard moet er dan ook een Hotline komen.
[afbeelding]
quote:Op maandag 12 juni 2006 00:17 schreef Croupouque het volgende:
Ik wel, wat trouwens niet wil zeggen dat ik bij de Huilie-Busters wil, integendeel.
Nee joh, daar is Dribbel_ dan weer geknipt voor.quote:Op maandag 12 juni 2006 00:22 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[afbeelding]
We hebben natuurlijk ook een Slijmer nodig, trekt dat je meer?
Ben het weer met je eens.quote:Op maandag 12 juni 2006 00:23 schreef Croupouque het volgende:
[afbeelding]
MacGyver zou met wat salmiakpoeder, een halve liter stierenzaad, een defecte ventilator, de scalp van een pinguïn, een lege fles Punica en natuurlijk zijn trouwe Zwitserse zakmes een kanon maken dat een traanbuisjesverstoppend middel afvuurt, de held.
En mocht dat nou niet werken, dan heeft hij altijd nog een toffe mat. En dat is ook wat waard, nietwaar?
Ik denk zo dat jij op de nominatielijst staat als eerste doelwit van de Huiliebustersquote:Op maandag 12 juni 2006 00:24 schreef Maikuuul het volgende:
Lollerbusters for t3h pwn ofzo ?
Ik huillie nooit.quote:Op maandag 12 juni 2006 00:26 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik denk zo dat jij op de nominatielijst staat als eerste doelwit van de Huiliebusters
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |