Man wat is er nou toffer dan stel verlopen actie-heldenquote:Op maandag 12 juni 2006 00:09 schreef bolivian het volgende:
Op d'een of d'andere manier wil het maar niet aanspreken, dit idee.
Waarschijnlijk omdat het nog geen gezicht heeft, Bolivier!quote:Op maandag 12 juni 2006 00:09 schreef bolivian het volgende:
Op d'een of d'andere manier wil het maar niet aanspreken, dit idee.
Een kwartet Nelly Furtado's!quote:Op maandag 12 juni 2006 00:10 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Man wat is er nou toffer dan stel verlopen actie-helden
Daarnaast wil natuurlijk niemand in zo'n verlopen lijkwagen gezien worden.quote:Op maandag 12 juni 2006 00:10 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat het nog geen gezicht heeft, Bolivier!
Wat?! Schande! Ben jij niet ongeveer van dezelfde leeftijd als ik? En was je dan niet helemaal gek van de Ghostbusters en de bijbehorende poppetjes?quote:Op maandag 12 juni 2006 00:13 schreef bolivian het volgende:
[..]
Daarnaast wil natuurlijk niemand in zo'n verlopen lijkwagen gezien worden.
Zelfs niet mét ghostbusting outfit!
Als jij iemand kent die het in z'n eentje aankanquote:
Ik ben het met je eens dat die Cadillac ambulance gaaf is.quote:Op maandag 12 juni 2006 00:17 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Wat?! Schande! Ben jij niet ongeveer van dezelfde leeftijd als ik? En was je dan niet helemaal gek van de Ghostbusters en de bijbehorende poppetjes?
Ik wel, wat trouwens niet wil zeggen dat ik bij de Huilie-Busters wil, integendeel.
En een secretaresse dan natuurlijkquote:Op maandag 12 juni 2006 00:14 schreef Mastertje het volgende:
Uiteraard moet er dan ook een Hotline komen.
[afbeelding]
quote:Op maandag 12 juni 2006 00:17 schreef Croupouque het volgende:
Ik wel, wat trouwens niet wil zeggen dat ik bij de Huilie-Busters wil, integendeel.
Nee joh, daar is Dribbel_ dan weer geknipt voor.quote:Op maandag 12 juni 2006 00:22 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[afbeelding]
We hebben natuurlijk ook een Slijmer nodig, trekt dat je meer?
Ben het weer met je eens.quote:Op maandag 12 juni 2006 00:23 schreef Croupouque het volgende:
[afbeelding]
MacGyver zou met wat salmiakpoeder, een halve liter stierenzaad, een defecte ventilator, de scalp van een pinguïn, een lege fles Punica en natuurlijk zijn trouwe Zwitserse zakmes een kanon maken dat een traanbuisjesverstoppend middel afvuurt, de held.
En mocht dat nou niet werken, dan heeft hij altijd nog een toffe mat. En dat is ook wat waard, nietwaar?
Ik denk zo dat jij op de nominatielijst staat als eerste doelwit van de Huiliebustersquote:Op maandag 12 juni 2006 00:24 schreef Maikuuul het volgende:
Lollerbusters for t3h pwn ofzo ?
Ik huillie nooit.quote:Op maandag 12 juni 2006 00:26 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik denk zo dat jij op de nominatielijst staat als eerste doelwit van de Huiliebusters
Maar als ik een gezwel krijg kan ik alleen maar in een blauwe badjas rondlopen en naakfotos maken en vervolgens op internet zetten als Maikuuul.zipquote:Op maandag 12 juni 2006 00:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tief op Maikuuul. Sterf met een gezwel aan je kontgat.
Wat een slechte 'grap'.quote:Op maandag 12 juni 2006 00:30 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Maar als ik een gezwel krijg kan ik alleen maar in een blauwe badjas rondlopen en naakfotos maken en vervolgens op internet zetten als Maikuuul.zip
Natuurlijk in dat geval met z'n uitgerangeerde schnabbelklusvriend Nico Zwinkelsquote:Op maandag 12 juni 2006 00:23 schreef Croupouque het volgende:
[afbeelding]
MacGyver zou met wat salmiakpoeder, een halve liter stierenzaad, een defecte ventilator, de scalp van een pinguïn, een lege fles Punica en natuurlijk zijn trouwe Zwitserse zakmes een kanon maken dat een traanbuisjesverstoppend middel afvuurt, de held.
En mocht dat nou niet werken, dan heeft hij altijd nog een toffe mat. En dat is ook wat waard, nietwaar?
Ik vond em wel lolleromfg in principequote:
Maar dat zou net zoiets zijn als je schaamhaar verwijderen met een vlammenwerper, effectief edoch een tikkeltje overdrevenquote:Op maandag 12 juni 2006 00:33 schreef NorthernStar het volgende:
Er is er natuurlijk meer 1 de stoerste!![]()
[afbeelding]
Chuck Norris aka God![]()
Ongeveer ja.quote:Op maandag 12 juni 2006 00:17 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Wat?! Schande! Ben jij niet ongeveer van dezelfde leeftijd als ik? En was je dan niet helemaal gek van de Ghostbusters en de bijbehorende poppetjes?
Chiel Montagne ?quote:
Mja als Lousewies het niet haalt als lijsttrekker van D66 kan ze natuurlijk ook op als teamleaderquote:Op maandag 12 juni 2006 00:48 schreef bolivian het volgende:
Hoe dan ook, het idee blijft pet, om maar met een D66-coryfee te spreken.
En dan die geesten meertalig heropvoeden!quote:Op maandag 12 juni 2006 00:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja als Lousewies het niet haalt als lijsttrekker van D66 kan ze natuurlijk ook op als teamleader
quote:Op maandag 12 juni 2006 00:53 schreef bolivian het volgende:
[..]
En dan die geesten meertalig heropvoeden!
Jottem!
Shop die dan in je plaatje!quote:Op maandag 12 juni 2006 00:54 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[afbeelding]
En de outfit heeft ze zo te zien al![]()
quote:
quote:Op maandag 12 juni 2006 00:52 schreef bolivian het volgende:
[..]
Het is de sabel hè!
Geef het maar toe!
En ik maar denken dat het de schnor was.quote:
quote:Op maandag 12 juni 2006 00:56 schreef bolivian het volgende:
[..]
Shop die dan in je plaatje!
Dan is er een begin, nietwaar.
Hij is evengoed toch lachen!quote:
Daar is onze hond nog naar genoemdquote:Op maandag 12 juni 2006 22:09 schreef Sjoewe het volgende:
Maar wie moeten we laten opgaan voor de doorgesnoven exhunk? Ik nomineer bij deze dan toch wel Ferry Somogyi. Verlopen en talentloos kan hij iedereen met zijn b-acteurschap de zevende hemel inlullen 14.gif
[afbeelding]
Micheal wat is dit ? Dat is WIET!quote:Op maandag 12 juni 2006 00:31 schreef Mastertje het volgende:
[afbeelding]
Wie o wie wordt het volgende cruciale ingredient van de huilie-busters?
Dan zou íe wel voor het eerst in tijden een echte baan hebbenquote:Op maandag 12 juni 2006 22:32 schreef rudedeltadude het volgende:
technerd? Alexxxx
Ik kan niet techniekerenquote:Op maandag 12 juni 2006 22:32 schreef rudedeltadude het volgende:
technerd? Alexxxx
Huiliequote:Op maandag 12 juni 2006 22:34 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan zou íe wel voor het eerst in tijden een echte baan hebben[afbeelding]
Maar aan de andere kan een aan iemand die steeds stopt om foto's van vrachtwagens te maken heb je ook niks aan
en wd40 gebruiken.quote:Op maandag 12 juni 2006 22:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik kan niet techniekeren
Alleen duct tape plakken
dat is genoeg!quote:Op maandag 12 juni 2006 22:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik kan niet techniekeren
Alleen duct tape plakken
Deze gozert moet er inderdaad inkomen.quote:Op maandag 12 juni 2006 01:45 schreef ClaireDanes het volgende:
laten we deze hendig sjieke vlaai een kans geven
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |