quote:Op maandag 12 juni 2006 00:52 schreef bolivian het volgende:
[..]
Het is de sabel hè!
Geef het maar toe!
En ik maar denken dat het de schnor was.quote:
quote:Op maandag 12 juni 2006 00:56 schreef bolivian het volgende:
[..]
Shop die dan in je plaatje!
Dan is er een begin, nietwaar.
Hij is evengoed toch lachen!quote:
Daar is onze hond nog naar genoemdquote:Op maandag 12 juni 2006 22:09 schreef Sjoewe het volgende:
Maar wie moeten we laten opgaan voor de doorgesnoven exhunk? Ik nomineer bij deze dan toch wel Ferry Somogyi. Verlopen en talentloos kan hij iedereen met zijn b-acteurschap de zevende hemel inlullen 14.gif
[afbeelding]
Micheal wat is dit ? Dat is WIET!quote:Op maandag 12 juni 2006 00:31 schreef Mastertje het volgende:
[afbeelding]
Wie o wie wordt het volgende cruciale ingredient van de huilie-busters?
Dan zou íe wel voor het eerst in tijden een echte baan hebbenquote:Op maandag 12 juni 2006 22:32 schreef rudedeltadude het volgende:
technerd? Alexxxx
Ik kan niet techniekerenquote:Op maandag 12 juni 2006 22:32 schreef rudedeltadude het volgende:
technerd? Alexxxx
Huiliequote:Op maandag 12 juni 2006 22:34 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan zou íe wel voor het eerst in tijden een echte baan hebben[afbeelding]
Maar aan de andere kan een aan iemand die steeds stopt om foto's van vrachtwagens te maken heb je ook niks aan
en wd40 gebruiken.quote:Op maandag 12 juni 2006 22:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik kan niet techniekeren
Alleen duct tape plakken
dat is genoeg!quote:Op maandag 12 juni 2006 22:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik kan niet techniekeren
Alleen duct tape plakken
Deze gozert moet er inderdaad inkomen.quote:Op maandag 12 juni 2006 01:45 schreef ClaireDanes het volgende:
laten we deze hendig sjieke vlaai een kans geven
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |