vorige deeltjesquote:DKW Sonderklasse cabrio-saloon, 1054 cc, V4 two-stroke engine with two charge pumps, rear-wheel drive, 32 hp, 1938.
Ik weetquote:Op zondag 11 juni 2006 20:57 schreef Alexxxxx het volgende:
whehehehe
Geef toe het was een goede grap, als je haar geschiedenis kent
Hij is oranjefan vanwege Lupa denk ikquote:Op zondag 11 juni 2006 21:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oranjefan![]()
![]()
Je hebt zeker geeneens gekeken?
Ja, het is allemaal de schuld van Lupaquote:Op zondag 11 juni 2006 21:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hij is oranjefan vanwege Lupa denk ik
De meeste mensen hun honger gaat juist voorbij als ze een post, of DE foto's van haar zienquote:Op zondag 11 juni 2006 21:08 schreef ijsmeis het volgende:
Het is de schuld van Lupa dat ik honger heb.
Hebben we gewonnen?quote:Op zondag 11 juni 2006 21:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oranjefan![]()
![]()
Je hebt zeker geeneens gekeken?
Ja, daarom juist. Haar foto's zijn weg en ik zie haar nog maar vrij weinig posten (of zelfs helemaal niet?)quote:Op zondag 11 juni 2006 21:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De meeste mensen hun honger gaat juist voorbij als ze een post, of DE foto's van haar zien
Ze heeft een nieuwe account, omdat aan haar oude account een naaktfoto imago hingquote:Op zondag 11 juni 2006 21:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, daarom juist. Haar foto's zijn weg en ik zie haar nog maar vrij weinig posten (of zelfs helemaal niet?)
Dus ik heb weer honger
quote:Op zondag 11 juni 2006 21:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ze heeft een nieuwe account, omdat aan haar oude account een naaktfoto imago hing
het Sjoem-effect noemen we dat
Aaah, ze had aangekondigd om verder te gaan onder een kleaun.quote:Op zondag 11 juni 2006 21:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Net als jij heeft ook zij niet achter de schermen verteld wat de nieuwe identiteit is
Joah. Maar volgesn mij is ze helemaal weg, mn kloontjesradar heeft haar nog niet gespot namlijk.quote:Op zondag 11 juni 2006 21:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Aaah, ze had aangekondigd om verder te gaan onder een kleaun.
Tsk, net alsof jij alle klonen herkentquote:Op zondag 11 juni 2006 21:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Joah. Maar volgesn mij is ze helemaal weg, mn kloontjesradar heeft haar nog niet gespot namlijk.
Ze had op zn minst "opvallend" gedragquote:Op zondag 11 juni 2006 21:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tsk, net alsof jij alle klonen herkent
Toevallig wel jaquote:Op zondag 11 juni 2006 21:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hoi heb jij ook de wilkinson intuintion?
Vind jou ook wel lief hoorquote:
ENGERDquote:Op zondag 11 juni 2006 21:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja ik brak in bij je vanacht en het was of een dildo of een wilkinson dus goed gegokt
![]()
Ga je ook bij mij inbreken? Ik verzamel scheermesjes, heb een heel plakboek volquote:Op zondag 11 juni 2006 21:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja ik brak in bij je vanacht en het was of een dildo of een wilkinson dus goed gegokt
![]()
Metquote:Op zondag 11 juni 2006 21:44 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ga je ook bij mij inbreken? Ik verzamel scheermesjes, heb een heel plakboek vol
Wat liefquote:Op zondag 11 juni 2006 21:44 schreef Dangel het volgende:
En ik heb pantoffels in de vorm van een chocolade bruine labrador
Nee, net als verkrachtenquote:Op zondag 11 juni 2006 21:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Sorry hoorMag inbreken ook al niet meer tegenwoordig?
Met korstjes. Ik vind korstjes geilquote:
Steek je dan je voet in hun kont of zo dat je ze als pantoffel gebruikt?quote:Op zondag 11 juni 2006 21:45 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wat liefdie hebben we hier 5 rondlopen
Kinkyquote:Op zondag 11 juni 2006 21:45 schreef Dangel het volgende:
[..]
Met korstjes. Ik vind korstjes geilEn als ik genoeg korstjes heb gespaard, bak ik er een taart van
Ja daaag, ik heb der toch niet aangeraaktquote:Op zondag 11 juni 2006 21:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, net als verkrachtenstalken mag nog wel
![]()
Ik heb geen honger meer. Thanks.quote:Op zondag 11 juni 2006 21:45 schreef Dangel het volgende:
[..]
Met korstjes. Ik vind korstjes geilEn als ik genoeg korstjes heb gespaard, bak ik er een taart van
Wat is je MSN? Jij bent veel leuker dan die BacaRudaquote:
Als jij dat wilquote:Op zondag 11 juni 2006 21:46 schreef Dangel het volgende:
[..]
Steek je dan je voet in hun kont of zo dat je ze als pantoffel gebruikt?
zullen we samen naakt tegen een boom gaan liggen dan? Ik ben net zo wit als lupa, en jij hebt rood haar.quote:
* Dangel steekt haar voet in BacaRuda zijn kont.quote:
Ik heb geen rood haar.quote:Op zondag 11 juni 2006 21:48 schreef Dangel het volgende:
[..]
zullen we samen naakt tegen een boom gaan liggen dan? Ik ben net zo wit als lupa, en jij hebt rood haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |