Hahahahaquote:Op zondag 11 juni 2006 21:21 schreef Chen het volgende:
Kurk wilde ook een oranje kleurtje, maar hij had geen tijd om zelf een berichtje te postendankje
let je ook op mijn aanvraag in het begin?quote:Op maandag 12 juni 2006 17:16 schreef Jump het volgende:
Kleuren komt straks. Dit is het laatste topic dat ik ga inkleuren. Na een week hebben de echte fans toch al een kleurtje, de andere hebben dan pech
yeahquote:Op maandag 12 juni 2006 17:21 schreef Jump het volgende:
Ja hoor, ik ben nu nog even bezig met het vorige topic
maar...maar....maar....quote:Op maandag 12 juni 2006 18:15 schreef Jump het volgende:
We delen enkel oranje uit hoorAnders wordt het een kleurboek.
Of gewoon heel experimenteel, en bereidt zichzelf te verbreden en hun clichematige oordelen over in het verleden als triviaal afgedane zaken zoals voetbal opzij te zetten, en mee te gaan in de plezierige massa, met toch de achterliggende zekerheid dat die meegaandheid niet perse zelfverloedering hoeft te betekenen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:39 schreef Freezor het volgende:
Mensen die nu pas een kleurtje aanvragen zijn meelopers
voorlopig....... dus als ze straks onverhoopt kampioen worden dan sluit je je weer aanquote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:45 schreef Dromenvanger het volgende:
Mag ik weer naar zwart s.v.p
Ik heb niets met het Nederlands elftal na dat waardeloze spel van vandaag. Heb ook geen zin meer om aan te moedigen.
Ik moedig geen elftal aan dat niet presteert zoals het hoort.
Is dus serieus bedoeld deze post. Ik wil niets met oranje te maken hebben voorlopig. Daar spelen ze te zwak voor, en daar zijn ze te lui voor.
Ik kijk ook de wedstrijden niet meer. Ik zal de doelpunten bekijken, maar ik ga geen 90 minuten meer klaar zitten om vervolgens compleet gestressed van ergernis te moeten bijkomen.
vooral gaan quotenquote:Op zondag 18 juni 2006 19:01 schreef Raphaelo29 het volgende:
[..]
voorlopig....... dus als ze straks onverhoopt kampioen worden dan sluit je je weer aan![]()
ik geef toe dat ze op de eerste 20 minuten na, weggespeeld werden maar ze sleepten de 2-1 uit het vuur en daar gaat het uiteindelijk om....Nederland door, Ivoorkust![]()
enneuh fanta is ook oranje![]()
Modje kan niet kleurenquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:10 schreef t0n het volgende:
pff, ik wou dat 'n modje hier eens naar keek
quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:11 schreef Jump het volgende:
[..]
Modje kan niet kleurenMaar ik ben er juist met bezig
Zo dadelijk is alles ingekleurd. En dit is voor mij het laatste topic.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:05 schreef dabadbass het volgende:
als er nog wat wuppie oranje over is ik ook graag <-- pas 2 wedstrijden gemist gekeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |