Ik ken het volkslied uit mijn hoofd, en ik weet dat van der Sar de keeper is Verder kijk ik alle wedstrijden van Nederland met een biertje in mijn linkerhand. Mag ik ook een oranje kleur?
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
'In de stad York zal plaatsvinden een ineenstorting, twee tweelingbroers uiteengerukt door chaos. Terwijl het fort valt zal de grote leider vallen.Derde grote oorlog zal beginnen als de grote stad brandt.'
Zoom is net terug uit Silverstone . Maar ben ook voetbal fan.
Het programma was zelfs aangepast :tijdens de wedstrijd van Engeland een onbelangrijke cup race . Was wel apart om samen met tig engelse de wedstrijd op het circuit te zien. Hier voor was zelfs een mega groot scherm geplaats en werd ook de wedstrijd uitgezonden op de schermen langs de baan
hoe heet dat nummer wat ze draaiden bij die oefeninterlands? was een soort housenummer wat begon als: here we go, here we go etc. wat is de naam van die DJ?
People look at me, they say he’s tough, he was in the army he’s gonna be hard, by the book. But I am caring, and sensitive. Isn’t Schindler’s list a brilliant film?
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende: Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump