*Even snel topic doorgescrolled.
Dames die op springen staan, ik heb met jullie te doen. Wat lijkt het me vreselijk om zó lang te moeten wachten terwijl zich al allerlei voortekenen aandienen...
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 09:14 schreef dutchie het volgende:En hoe zit het met het oudhollandse
tepeltje stimuleren? Werkt dat nog wel of stelt dat de bevalling ook 4 dagen uit?
![]()
Details graag!
Bestaat dat echt?
![]()
Ik heb vannacht nl gedroomd dat mijn zus dat bij me deed om de bevalling op te wekken. We moesten iets doen bij ons kindje (weet alleen niet wat). Toen hij er was, wilden we hem weer terugstoppen, maar we kwamen er achter dat de navelstreng al los was. Deskundigen erbij gehaald, en die zeiden: "Ach, dat is de moeite niet. U bent pas 22 weken."
En toen moesten we mijn kindje laten gaan.
Blegh, ik zit nu wéér te huilen. Vanochtend heb ik al bij mijn lief gehuild, daarna mijn zus en moeder aan de telefoon, in tranen, maar het zakt maar niet. Ik vrees dat dit een emotionele offday blijft.
![]()
Mensen, wat zal ik blij zijn als ik 26 weken onderweg ben en ons kindje ook zonder mij levensvatbaar is. Over twee weken krijg ik bij de gyn een inwendige echo om te kijken hoe het met mijn baarmoedermond gesteld is. Of hij (zij..?) nog lang genoeg is ivm gyn. ingrepen. Anders moet ik een bandje. Van de week las ik (expres vluchtig) daar weer een artikeltje over in "Wij, jong ouders".
Yuk. Die verbondenheid en liefde die ik nu al met mijn zoon voel is fantastisch. Maar de bijbehorende (irreëele?) zorgen en angsten, daar moet ik écht nog mee leren omgaan.
![]()
Gelukkig komt er straks een vriendin, beetje afleiding.