abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 juni 2006 @ 10:58:03 #151
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_38805394
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 10:56 schreef Sjeen het volgende:
* Sjeen] slingert in het wilde weg wat rond... voor iedereen die het kan gebruiken[/me]
PM-girl bukt nog even

Mijn navel zit trouwens scheef op mijn buik, wie heeft dat ook?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 13 juni 2006 @ 11:01:31 #152
108648 cattie
lieve moeder
pi_38805491
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 10:57 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Hahaa, wedden dat we er massaal rond 3 uur 's nachts uitmogen?
Nacht is ook prima!

Ik vang al vast wat op, altijd handig om alvast bij de hand te hebben, je weet maar nooit wanneer je ze nodig hebt!
pi_38805616
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 10:58 schreef PM-girl het volgende:

[..]

PM-girl]bukt nog even [/me]

Mijn navel zit trouwens scheef op mijn buik, wie heeft dat ook?
Bij mij was gewoon mijn hele buik scheef, dan weer naar de ene en dan weer eens naar de andere kant.

* Tamea strooit wat verkoelende waterijsjes het topic rond, want wat een ellendig weer voor hoogzwangeren is het.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 11:07:27 #154
24188 Belana
kloon van belana
pi_38805628
heb ik ook PM niet heel erg, maar een beetje. valt nu wel erg op alleen

en PM, jij moet je echt even gaan bedenken of dat zo wel langer kan met je werk idd...
stormy waters...
sailin'
pi_38805681
ow waterijsjes
heeeeerlijk
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  dinsdag 13 juni 2006 @ 11:19:58 #156
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_38805979
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 10:57 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Hahaa, wedden dat we er massaal rond 3 uur 's nachts uitmogen?
dat laatste roze randje van die wolkwaar we ons aan trachten vast te klampen tijdens deze laatste loodjes wordt er welgemikt afgeschoten door onze immer optimistische mwanatabu..
  dinsdag 13 juni 2006 @ 11:30:03 #157
108648 cattie
lieve moeder
pi_38806301
Lijkt mij trouwens wel lekker als de weeen 's nachts beginnen. Lekker rustig, man in de buurt als ik hem nodig heb, lekker rustig naar ziekenhuis kunnen rijden (en niet in de brandende zon in een stadsfile terecht komen ofzo).

Mijn buik is trouwens de hele zwangerschap al scheef! Rechts een bobbel en links een deuk. Best wel een maf gezicht.
PM-girl, ik sluit me trouwens bij de anderen aan, je moet wel opletten met werken! Ik moest van de gyn stoppen met werken ivm veel pijnlijke harde buiken. Het is een teken van je lichaam dat het allemaal teveel is.
pi_38806451
Even de (hoog) zwangeren sterkte wensen met deze hitte ! Nog even volhouden meiden, het koelere weer is in aantocht !

Ik had tijdens de zwangerschap ook een scheve buik, en nu dus nog steeds Hij is blijkbaar aan de ene kant meer uitgerekt dan aan de andere kant, ziet er echt niet uit zo
pi_38806552
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 11:19 schreef nanalune het volgende:

[..]

dat laatste roze randje van die wolkwaar we ons aan trachten vast te klampen tijdens deze laatste loodjes wordt er welgemikt afgeschoten door onze immer optimistische mwanatabu..
Nee joh, dat moet je zó zien: in de slechts licht tropisch aandoende koelere nachtsferen komt je kindje op een roze wolkje aangezweefd, zodat moeder en spruit fris en monter de eerste zonnestralen die het leven van het verse wonder zullen beroeren kunnen meemaken vanaf het bekloste kraambed onder het genot van colostrum en een beschuitje...

...terwijl de kraamhulp de bloederige resten van de slachtpartij die bevalling heet in de kookwas gooit
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  dinsdag 13 juni 2006 @ 11:39:30 #160
94046 PM-girl
pi_38806574
Belana en Cattie, dankjewel voor jullie bezorgdheid. Ik bel vandaag ook mijn leidinggevende om te bespreken hoe verder.
Het moeilijke is, ik werk op een dagbehandeling voor basisschoolkinderen met problemen (sociaal, emotioneel, gedragsmatig etc.)
Dit is een gewoon woonhuis, waar we in zitten, met dus een trap. Boven en beneden spelen de kinderen, kantoor is boven, keuken enzo beneden, dus je ontkomt er niet aan trap te lopen, maar dat is thuis ook niet. Alleen doe ik het op het werk meer (normaal zo'n 20 keer per dag op en neer, nu 10 gok ik).
Ik wacht ook even vanavond af, gisterenavond voor het eerst in 2 weken denk ik weer pijnlijke harde buiken, als het vanavond weer is komt het dus door het werk.
Moeilijk hoor, want verder doe ik op het werk al niets dan op de bank zitten met voeten op tafel of achter de computer (wat we normaal niet doen als de kinderen er zijn).
Beetje offtopic, verder met het strooien van
*
  dinsdag 13 juni 2006 @ 11:44:03 #161
11682 Moonah
Jolie femme
pi_38806692
*Even snel topic doorgescrolled.
Dames die op springen staan, ik heb met jullie te doen. Wat lijkt het me vreselijk om zó lang te moeten wachten terwijl zich al allerlei voortekenen aandienen...
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 09:14 schreef dutchie het volgende:
En hoe zit het met het oudhollandse tepeltje stimuleren? Werkt dat nog wel of stelt dat de bevalling ook 4 dagen uit? Details graag!
Bestaat dat echt?
Ik heb vannacht nl gedroomd dat mijn zus dat bij me deed om de bevalling op te wekken. We moesten iets doen bij ons kindje (weet alleen niet wat). Toen hij er was, wilden we hem weer terugstoppen, maar we kwamen er achter dat de navelstreng al los was. Deskundigen erbij gehaald, en die zeiden: "Ach, dat is de moeite niet. U bent pas 22 weken."
En toen moesten we mijn kindje laten gaan.
Blegh, ik zit nu wéér te huilen. Vanochtend heb ik al bij mijn lief gehuild, daarna mijn zus en moeder aan de telefoon, in tranen, maar het zakt maar niet. Ik vrees dat dit een emotionele offday blijft.
Mensen, wat zal ik blij zijn als ik 26 weken onderweg ben en ons kindje ook zonder mij levensvatbaar is. Over twee weken krijg ik bij de gyn een inwendige echo om te kijken hoe het met mijn baarmoedermond gesteld is. Of hij (zij..?) nog lang genoeg is ivm gyn. ingrepen. Anders moet ik een bandje. Van de week las ik (expres vluchtig) daar weer een artikeltje over in "Wij, jong ouders".

Yuk. Die verbondenheid en liefde die ik nu al met mijn zoon voel is fantastisch. Maar de bijbehorende (irreëele?) zorgen en angsten, daar moet ik écht nog mee leren omgaan.
Gelukkig komt er straks een vriendin, beetje afleiding.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 11:48:07 #162
11682 Moonah
Jolie femme
pi_38806804
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 11:39 schreef PM-girl het volgende:
Moeilijk hoor, want verder doe ik op het werk al niets dan op de bank zitten met voeten op tafel of achter de computer (wat we normaal niet doen als de kinderen er zijn).
Kies voor jezelf en je kind!!
Ik heb me al weken geleden afgemeld voor de schoolreis vandaag. Dat gesjok en die uuuuren in de bus zitten trek ik gewoon niet meer. Klaar. Er is altijd een oplossing hoor PM!!

Overigens heb ik 10 tot 15 harde buiken per dag. Ze zijn trouwens niet pijnlijk, meer naar. Mijn gyn zei dat ik me daar geen zorgen over hoef te maken, omdat ik ze al vanaf week 16 heb. Blijkbaar hoort dat bij mijn lijf en heeft het bewezen (doordat mijn kind gewoon goed groeit) dat het onschuldig is.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 11:49:58 #163
94046 PM-girl
pi_38806858
Moonah, de hitte doen de zwangerschapshormonen geen goed, zeker niet na zo'n akelige droom! Ik bedacht me ook, nog een paar weekjes en dan heeft het kindje buiten mijn buik ook een reële overlevingskans, al mag hij nog even blijven zitten hoor!
Ik schrijf hij, niet dat we het weten maar heb sterk het gevoel van een jongen (iedereen om mij heen ook).
*
  dinsdag 13 juni 2006 @ 11:58:54 #164
1762 YPPY
Yppiaans
pi_38807129
Rustig aan doen hoor PM-girl. Je moet vooral voor jezelf zorgen nu. Kun je niet diensten ruilen met een andere locatie ofzo? Zonder trappen.

Wat een enge droom Moonah! Gelukkig nog maar een paar weekje. Ik was ook zo ontzettend blij dat de 26 weken voorbij waren.

Vanochtend ben ik vol enthousiasme aan het werk gegaan, maar ik ben al weer naar huis gestuurd. We hebben geen airco ofzo en zo vonden het onverantwoord een zwangere met 'zo'n dikke buik' daar te laten blijven. Nu ga ik thuis waterijsjes eten.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  dinsdag 13 juni 2006 @ 12:03:55 #165
144006 chacama
Ondernemend!
pi_38807315
Moonah, moeilijk hoor om weer met je gezonde verstand te werken als je zo'n emotionele droom hebt gehad. Ik hoop dat je snel die bewuste grens haalt, dat scheelt weer in de zorgen....ik heb ook nog even te gaan en soms flits het dan door je hoofd, maar het zijn dingen waar we niet te veel bij stil moeten staan. Die stress is ook niet goed voor die kleine in je buik...
  dinsdag 13 juni 2006 @ 12:11:39 #166
11682 Moonah
Jolie femme
pi_38807577
Dames, dank voor jullie lieve woorden.
Ik ga weer offline. Voelt een beetje gek om niet elke minuut van de dag "Fok! te kunnen checken".
Hoezo verslaafd? Maar eerlijk gezegd is het ook wel weer heerlijk rustig met beperkt internet.

Sterkte met de hitte allemaal.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 12:23:05 #167
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_38807979
moonah
succes met dehitte voor alle dikke buiken!

vanmorgen de eerste afspraak bij de vk. Zelfde als bij Saskia, dus dat is wel lekker. Op de echo lag buikkie heerlijk te slapen 3,7 cm groot en het hartje klopte krachtig
Over twee weken terug voor de nekplooimeting
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_38808032
Moonah mocht het zover komen dat je een bandje zou moeten vraag dan of ze je eerst willen testen op streptokokken (meen dat het dat was) vriendin van me zou ook een bandje krijgen en bleek toen (ze kwamen er per toeval achter) dat ze dus die streptokokken had en daardoor mocht ze zelfs geen bandje meer. In plaats van het bandje heeft ze toen een tijd plat moeten liggen in het ziekenhuis.
pi_38808084
Hebben jullie ook zo'n moeite met warm eten met dit weer?
Ik heb echt geen puf om te gaan koken , dus we hebben nu al een paar dagen wat makkelijker gegeten en ik vraag me af wat we vandaag weer moeten gaan eten. (bbq met vruchtensalade?).
Voel me gewoon niet echt lekker met dit warme weer.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 12:29:32 #170
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_38808205
Net bij de VK geweest , APK weer achter de rug. Deze vrouw had ik nog niet ontmoet, en nu heb ik alle 4 potentïele ' bevallingshulpen' gezien.. Het was wel een lieve vrouw, zou het niet erg vinden als ze me zou helpen.
Beebie ligt ( nog steeds) ingedaald en harttonen goed... ik was toch nog een beetje bezorgd na dat weinige bewegen van afgelopen week..

Mwanatubu Ik heb het al door, jij bent een ervaringsdeskundige
  Milf dinsdag 13 juni 2006 @ 12:33:59 #171
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_38808353
Vandaag voor het eerst bij de VK geweest.
Geen echo alleen wat vragen en een hoop papieren.
En ik dacht dat ze me hadden verteld dat ik een echo zou krijgen.
Geen hartje geluisterd
Niet gevoeld hoe groot de baarmoeder is.

Ben dan ook diep teleurgesteld zeg maar.

Wat is dat toch hier in NL? Je word maar een beetje aan je lot overgelaten en red je maar.
Mensen die een tweede krijgen tja, die weten al een hoop.
Mensen die een eerste krijgen ( en ik heb geen zwangerschappen van dichtbij meegemaakt ) moeten het maar zelf zien te boteren.

Het zou een stuk beter kunnen. .

Vrijdag mag ik naar de gyn voor een echo nadat ik mijn ongenoegen uitsprak over geen echo krijgen.

[ Bericht 5% gewijzigd door nikky op 13-06-2006 12:40:02 ]
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 12:37:34 #172
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_38808478
Moonah wat heftig zo'n droom. Kennelijk maalt er toch iets in je hoofd zo vlak voor het slapen gaan. (ik kan me het ook wel voorstellen door alles wat er gebeurd is de laatste tijd.) Gelukkig werd je wakker en was er niets aan de hand.

PM, het is moeilijk om die knoop door te hakken ik weet er alles van. Maar als je het eenmaal doet merk je al snel dat het beter gaat. Je bent iig een toegewijde werknemer als je zoveel hebt om het los te laten, maar nu moet je idd voor jezelf en je kindje kiezen.

E.T. krijgen wji die echo nog te zien offeuh...

Vanmorgen belrondje gedaan langs alle zwangere/ontzwangerende vriendinnen. Ben je zo een hele ochtend druk mee. Even klagen met elkaar en kwaaltjes vergelijken hihi. Bij de supermarkt geweest ook en daarna toch weer zo'n menstruatie-achtige kramp die doortrok naar mijn benen. Maar het is alweer over, iets te druk geweest denk ik. En ik heb ook weer bere-honger, dus dat zal ook wel dan.
Vertelde ik toch laatst dat manlief zich eindelijk wat meer verdiepte in de bevalling? Vroeg hij 2 avonden terug: "Welke ga jij doen: 3, 5 of 7 pufjes?"
Euh schat, dat is niet iets wat je van tevoren vastlegt hoor. Dat zie je dan wel. Hij dacht zich nog wat beter te kunnen voorbereiden.

Mwana, je bent wel lekker ontnuchterend elke keer.
Als je niet lacht, ben je dood.
  Milf dinsdag 13 juni 2006 @ 12:41:18 #173
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_38808605
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 12:23 schreef E.T. het volgende:
moonah
succes met dehitte voor alle dikke buiken!

vanmorgen de eerste afspraak bij de vk. Zelfde als bij Saskia, dus dat is wel lekker. Op de echo lag buikkie heerlijk te slapen 3,7 cm groot en het hartje klopte krachtig
Over twee weken terug voor de nekplooimeting
Die nekplooimeting ga ik ook doen .
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 12:42:28 #174
56471 pinquit
oh my lama!
pi_38808637
nou meiden komop hoor..!!!
die babietjes mogen nu wel eens geboren worden!!

zit afgelopen dagen steeds te wachten op nieuwe beebjes!

hoe zou het met CM zijn?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  dinsdag 13 juni 2006 @ 12:51:33 #175
24188 Belana
kloon van belana
pi_38808906
och moonah toch

PM, thuis heb je in ieder geval de keus of je trappen loopt, op je werk niet en jij en je baby gaan voor...

Xanthe, ik eet het liefst sla nu idd, met een lekker geBBQ'd stukkie kipsate ofzo
stormy waters...
sailin'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')