als ik et voor et zeggen had...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:02 schreef Sjeen het volgende:
Ja dames, wat moet ik nou... wel puffen, niet puffen![]()
Ik zal er ook een paar bijzetten Marmarquote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:35 schreef Sjeen het volgende:
![]()
![]()
Speciaal voor MarMar
![]()
![]()
![]()
Vandaag is een mooie dag om te bevallenVriendjelief is jarig
En Chacama, 13 juli is ook een hele speciale dag![]()
Ja , vind dat wel erg vroeg, ze kwam bij bij pas toen ik ongeveer 36 weken was, en eigenlijk had ze de afspraak in week 37 gepland, maar dat vond ik wel erg laat , helemaal omdat het mijn eerste kindje is, en ik zeker wil weten dat alles goed is &zo...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:13 schreef PM-girl het volgende:
Dames, ik dacht ik open Fok en zie bij dit topic dat er 3 pagina's bij zijn ivm nieuwe baby's..... niet dus!
Hier is Ieniemienie flink aan het bewegen, telkens als ik op bed lig schiet mijn buik alle kanten op! Veel harde buiken ook weer, met pijn ook. Denk toch weer nav het werken (en dan met name het traplopen).
Vanmorgen intake kraamzorg gepland voor volgende week, (dan ben ik 26 weken) is dat niet erg vroeg?
Hahaa, wedden dat we er massaal rond 3 uur 's nachts uitmogen?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:53 schreef cattie het volgende:
*meldt
Het is hier echt afschuwelijk warm, ik kan niet wachten op het onweer!
Ik vind trouwens zo langzamerhand elke dag een mooie dag voor de geboorte van beepje.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |