Nou, dan op de eerste plaats natuurlijk een oprechte sorry voor mijn nichie, want ja die stond inderdaad precies op tijd voor me klaar om me door het geheel heen te helpen. Ook ik wilde namelijk naast mijn echtgenoot iemand bij me hebben om me er door heen te slepen. en aangezien ik mijn moeder niet kon vragen (die was toen al zoals ze dat zo mooi zeggen a star in heaven) dan zoek je iemand die jou snapt.
Oh, en Sjeen....tuurlijk is Isa welkom en je vriendje ook. Ik zorg wel voor een mooi huisje tegen die tijd. Hebben jullie het rijk alleen en kun jij lekker komen kroelen...oh en kramen.
Even kijken wat nog meer...oh, ja de hitte. Ik leef met jullie mee. Ik heb nu dan welliswaar geen dikke buik, maar als jullie even met me meedenken aan de zomer van 2003, dan weten jullie nu wel hoe ik me toen voelde. Ook toen hebben we drie weken hittegolf gehad en mijn uitgerekende datum was 16 augustus. Ik zat er dus middenin met Fleur. Tipje.....koelelementen in je bed bij je enkels. Daar koelt je hele lichaam vanaf. Dat heeft mij de nodige rust gegeven.
Tegen het vocht kun je maar heel weinig doen, maar voordeel is wel dat je het straks zo weer kwijt bent. Het is wel lastig en onthoudt dat je moet blijven drinken. Veel, nee heel veel water.
Oh en Marmar, ik weet niet of je het al geprobeerd had, maar ze zeggen dat wonderolie toch een beetje kan helpen om een zetje te geven. Blijkbaar prikkelen je darmen je baarmoeder dan dusdanig dat het door zou kunnen zetten.....
Neuk. Als het goed is bijten paracetamol en antibiotica elkaar niet. Maar bel inderdaad voor de zekerheid met de apotheek, neem het zekere maar voor het onzekere....
Ik heb vandaag in elk geval de zon gemeden. Wel buiten in de schaduw, maar eigenlijk vooral veel binnen. Mijn migraine wil nog steeds niet echt helemaal wegzakken en met dit warme weer lijkt het alsof ie sterker wordt, maar gelukkig niet storend (nog).
Volgende week donderdag mag ik ook weer naar de chiropracter. Sinds ik zwanger ben ga ik elke twee weken. Is ook nodig, want in mijn nek blijft het verkeerd schieten en dan krijg ik meteen koppijn. Ja, eigenlijk schiet het in mijn bekken verkeerd en werkt het door naar boven, maar pas als het boven is voel ik het. Stom eigenlijk hoe dat allemaal op elkaar reageert...