Waarom dan?quote:
Het meervoud van neger?quote:
Oh, dat hoor ik mensen heel vaak gebruiken.quote:Op zondag 11 juni 2006 20:18 schreef MidnightRambler het volgende:
De.
Zo dom als mensen dat gebruiken.
Nee joh, een werkwoord uitgesproken zoals het hoort!quote:
A-pp-el-sap...quote:Op zondag 11 juni 2006 20:59 schreef FiXeR999 het volgende:
Alle woorden, zolang ze er maar erg droog uitkomen
Waarom snap ik hem niet ?quote:Op zondag 11 juni 2006 21:16 schreef Da.Rock het volgende:
Op dit moment vind ik "Nadal" toch wel erg grappig.
Omdat hij federer-fan heet, suffie.quote:
quote:Op zondag 11 juni 2006 22:09 schreef ErXtiO het volgende:
[..]
Hey daar zit wat in !We hebben een slimmerik hiero.
Toepasselijkquote:Op zondag 11 juni 2006 22:09 schreef Chriz2k het volgende:
Kinderlijk.
dat zijn vier woorden...quote:Op maandag 12 juni 2006 14:32 schreef Maikuuul het volgende:
Hendig sjieke lolleromfg lawls
quote:Op maandag 12 juni 2006 13:22 schreef mcwops het volgende:
penisnijd (kunnen vrouwen dat ook hebben?)
Jazekers de apothekers.quote:Op maandag 12 juni 2006 16:09 schreef Maikuuul het volgende:
Kornuit is ook wel rofls he meneer LollerCelli
Het is abominabel.quote:Op maandag 12 juni 2006 14:40 schreef El_Rolando het volgende:
abobinabel
Nee, hij heeft het over "de"quote:Op zondag 11 juni 2006 20:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oh, dat hoor ik mensen heel vaak gebruiken.
ja doooogquote:Op maandag 12 juni 2006 19:27 schreef nielsgeode het volgende:
Kernspinresonatiespectrometer
Oh, ja, ik zie het, niet over dat.quote:
Ik kom ook weleens wispreventienokje tegen. Is ook wel grappig inderdaad.quote:Op maandag 12 juni 2006 22:06 schreef ArtyShock het volgende:
Wispreventielipje.
Mja. Ik moet me echt weerhoudenquote:Op maandag 12 juni 2006 22:43 schreef fokit_tja het volgende:
cohitusinteruptus
Het woord is blijven hangen omdat ik toen ik de handleiding van m'n videorecorder doorlas het woord niet kon plaatsen. Wis-pre-ventiel-ipje. Wat is toch een ipje?quote:Op maandag 12 juni 2006 22:52 schreef Federer-fan het volgende:
Ik kom ook weleens wispreventienokje tegen. Is ook wel grappig inderdaad.
Maar wat mij betreft blijft loopneus het leukste woord, vooral door de associaties. Wil iemand een poll maken waarin in elk geval loopneus staat en dan mensen laten stemmen over wat het grappigste woord is?
Wis-preventie-lipjequote:Op maandag 12 juni 2006 23:34 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Het woord is blijven hangen omdat ik toen ik de handleiding van m'n videorecorder doorlas het woord niet kon plaatsen. Wis-pre-ventiel-ipje. Wat is toch een ipje?
.................................................quote:Op maandag 12 juni 2006 23:31 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Mja. Ik moet me echt weerhoudeniets te zeggen over de spelling. Wie weet is 't wel expres zo krom getypt.
Ja, dôh!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 07:22 schreef Federer-fan het volgende:
Wis-preventie-lipje
Het is een lipje om het wissen te preven voorkomen.
Ow, oké.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:40 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ja, dôh!![]()
Ik ben nu ook weer niet zo simpel als het producerende eind van een evenhoevig truffelliefhebbend zoogdier.Ik vergiste me de eerste keer dat ik het las en vond dat zo grappig dat ik het onthouden heb. Dus.
Nee.quote:Humor uitleggen is zó niet leuk.![]()
damn hoe kon ik stoelgang vergeten! das echt definetely het grappigste woord ooit. vooral omdat de betekenis dus echt niks met stoelen danwel gangen te maken heeftquote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:19 schreef THeeF het volgende:
Stoelgang
ow, sorry voor het ongemakquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:38 schreef Ruuub het volgende:
[..]
neuj.. sorry jongen ik weet van niks![]()
ik was het niet!![]()
Die is grappigquote:Op maandag 31 juli 2006 15:17 schreef Ruuub het volgende:
reet.
Nou niet gaan overdrijven !quote:
freaking obviousquote:Op maandag 31 juli 2006 14:27 schreef Vitalogy het volgende:
shuttlecock
Voordat je het gaat opzoeken, bedenk eerst voor jezelf wat het kan zijn.
http://dictionary.reference.com/browse/shuttlecock
Oh en de reden was dat dit in zo'n vage spam e-mail stond.
Flanelleke is ook mooi toch?quote:Op maandag 31 juli 2006 22:31 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Flamoes.
Geleend uit het Fries? Daar waar ze het zeer beschrijvende "stokslobberje" gebruiken voor een handeling die pak 'm beet een tientje kost?quote:Op maandag 31 juli 2006 14:33 schreef b.-.s het volgende:
stokslobberslet
De staart van zo'n badminton shuttletje? ?quote:Op maandag 31 juli 2006 14:27 schreef Vitalogy het volgende:
shuttlecock
Voordat je het gaat opzoeken, bedenk eerst voor jezelf wat het kan zijn.
http://dictionary.reference.com/browse/shuttlecock
Oh en de reden was dat dit in zo'n vage spam e-mail stond.
Waar woon jij, Woensel?quote:Op maandag 3 december 2007 20:39 schreef thebeat het volgende:
kankerslikheks.
maar vooral in de context waarin ik het voor het eerst hoorde:
Dochter:" mag ik een peukie pakken"
Moeder (die kanker had) : "nee kutkind"
Dochter: Bek houden, kankerslikheks"maar het was zo grappig
Neen, beste pottermans. Randstad, en dat was lief bedoeld van die dochter.quote:
Ik moest zo lachen dat een stuk speeksel richting beeldscherm vloogquote:Op maandag 3 december 2007 21:11 schreef oorsnot het volgende:
stijve plasser![]()
![]()
![]()
![]()
!!11!!
!!1EINSZ!!1!RUDOLF!1
!1EINZZWEEI!!1
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends are like potatoes. If you eat them, they'll die...
-------------------------------------
www.theinvision.nl
quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:33 schreef Chris.nl het volgende:
kleefstrip
Vooral als je um gebruikt in de zin "Shit mijn clit plakt aan de ...."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |