Nee, hij heeft het over "de"quote:Op zondag 11 juni 2006 20:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oh, dat hoor ik mensen heel vaak gebruiken.
ja doooogquote:Op maandag 12 juni 2006 19:27 schreef nielsgeode het volgende:
Kernspinresonatiespectrometer
Oh, ja, ik zie het, niet over dat.quote:
Ik kom ook weleens wispreventienokje tegen. Is ook wel grappig inderdaad.quote:Op maandag 12 juni 2006 22:06 schreef ArtyShock het volgende:
Wispreventielipje.
Mja. Ik moet me echt weerhoudenquote:Op maandag 12 juni 2006 22:43 schreef fokit_tja het volgende:
cohitusinteruptus
Het woord is blijven hangen omdat ik toen ik de handleiding van m'n videorecorder doorlas het woord niet kon plaatsen. Wis-pre-ventiel-ipje. Wat is toch een ipje?quote:Op maandag 12 juni 2006 22:52 schreef Federer-fan het volgende:
Ik kom ook weleens wispreventienokje tegen. Is ook wel grappig inderdaad.
Maar wat mij betreft blijft loopneus het leukste woord, vooral door de associaties. Wil iemand een poll maken waarin in elk geval loopneus staat en dan mensen laten stemmen over wat het grappigste woord is?
Wis-preventie-lipjequote:Op maandag 12 juni 2006 23:34 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Het woord is blijven hangen omdat ik toen ik de handleiding van m'n videorecorder doorlas het woord niet kon plaatsen. Wis-pre-ventiel-ipje. Wat is toch een ipje?
.................................................quote:Op maandag 12 juni 2006 23:31 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Mja. Ik moet me echt weerhoudeniets te zeggen over de spelling. Wie weet is 't wel expres zo krom getypt.
Ja, dôh!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 07:22 schreef Federer-fan het volgende:
Wis-preventie-lipje
Het is een lipje om het wissen te preven voorkomen.
Ow, oké.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:40 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ja, dôh!![]()
Ik ben nu ook weer niet zo simpel als het producerende eind van een evenhoevig truffelliefhebbend zoogdier.Ik vergiste me de eerste keer dat ik het las en vond dat zo grappig dat ik het onthouden heb. Dus.
Nee.quote:Humor uitleggen is zó niet leuk.![]()
damn hoe kon ik stoelgang vergeten! das echt definetely het grappigste woord ooit. vooral omdat de betekenis dus echt niks met stoelen danwel gangen te maken heeftquote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:19 schreef THeeF het volgende:
Stoelgang
ow, sorry voor het ongemakquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:38 schreef Ruuub het volgende:
[..]
neuj.. sorry jongen ik weet van niks![]()
ik was het niet!![]()
Die is grappigquote:Op maandag 31 juli 2006 15:17 schreef Ruuub het volgende:
reet.
Nou niet gaan overdrijven !quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |