Geen kinderact nee, Olav Basoski was 't inderdaad!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:36 schreef Wilfret het volgende:
[..]
Nou hoop ik niet dat je die kinderact bedoelt![]()
Banaroo - Dubi Dam Dam![]()
Ik denk dat je deze bedoelt Olav Basoski feat. Michie One-Waterman
die vroeg ik mij ook af ja, leuk nummertjequote:Op zaterdag 17 juni 2006 10:42 schreef Good-for-nothing het volgende:
Gisteren was er bij Studio Sportzomer een filmpje met hoogtepunten van de wedstrijd van Nederland-Ivoorkust. Hierbij was een nummer op de achtergrond dat me deed denken aan The Cure. Iemand enig idee welk nummer dit is?
Is al eerder beantwoord. Het is Michel Delpech met Pour Un Flirt Avec Toi.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:02 schreef Spinazie het volgende:
Ik zoek het franse nummer dat nu onder een reclame zit met pinguins er in. Super bekend, maar ik kan het niet bedenken!
Anderen denken daar anders over:quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:52 schreef Walvisje het volgende:
Is al eerder beantwoord. Het is Michel Delpech met Pour Un Flirt Avec Toi.
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:28 schreef Neleos het volgende:
Michel Fugain - Une Belle Histoire
Ja, alleen heeft Neleos gelijk.quote:
Vét filmpje.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:07 schreef Jor_Dii het volgende:
http://www.flabber.nl/archief/016607.php?c=407047#c407047
Iemand die weet welke (film)muziek onder dit filmpje van Steven Gerrard zit? thanks
Nu de muziek nogquote:
Is ook al een paar keer eerder gevraagd, even teruglezen hequote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:07 schreef dromewaris het volgende:
Ik zoek een trance/house achtig nummer en de enige text die er volgens mij in voorkomt is het zinnetje:
"yellow and white" en dan weer zo'n lekker deuntje erachteraan....
iemand enig idee?
E-Type - Campione 2000quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:44 schreef THE.DUKE het volgende:
jongens... beetje in de WK stemming...
engels liedje... fransachtig accent...
CHAMPIONE!!!...CHAMPIONE!!!...CHAMPIONE!!!...
of zo iets... :p
Smooch Knob blijkbaar met "Rogue".quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:08 schreef Canisfire het volgende:
Van wie is het nummer uit dit filmpje :
http://www.youtube.com/watch?v=7Q0ldQDQtEE&search=rogue%20song
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:14 schreef linuxje het volgende:
http://www.jamba.de/jcw/prelisten/popup.do?parentId=2591245&doc=4035628&contentType=9
dit nr, ik heb al bij mijn fifa gekeken maar daar kon ik hem niet tussen vinden
Wolfgang Petry - Ruhrgebietquote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:16 schreef rudolphius het volgende:
Ik zoek het nummer dat speelt in de muzikale versie van "Toni ist so Togo" op MTV... Het gaat zoiets van.. "Ihr seit das ruhrgebied blahbalahabalaha" ofzo :p ... Tis n duits-talig rocknummer...
Die laatste: T.O.F. - Funk it up ?quote:Op zondag 18 juni 2006 04:23 schreef renz0r het volgende:
Ik zoek twee nummers
Een spaans latinnr wat je vaak met uitgaan hoort. Iets met: Besames!
En een gouwe ouwe, baby baby baby do you wanna funk me up!~
Thanks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |