Weet niemand hoe dit lied heet???quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:44 schreef Sannelie het volgende:
Ik zoek een bubbling nummer. Ze zingen (zeggen) vaak achter elkaar iets van talaban (behoorlijk uptempo stukje) en daarna komt er een stukje salsa latin achtige muziek. Iemand enig idee welk nr ik bedoel?
Volgens mij ken ik die wel, maar ik kan er niet opkomen, weet je niet nog een stuk uit het nummer, of iets herkenbaars?quote:
Culture Beat - Mr. Vainquote:Op maandag 19 juni 2006 20:30 schreef mic_forever het volgende:
hoe heet dat liedje
" call me mr vegas(??) call me mr righttttttttttttt"
http://www.mtv.nl/barrio19/ <- bij TV & music staat playlist, staat ie daar niet bij?quote:Op maandag 19 juni 2006 18:14 schreef Erickie het volgende:
Er is dus zo een programma op Mtv, Barrio 19.
Niemand een idee? Ik zoek deze ook.quote:Op zondag 18 juni 2006 22:55 schreef furanku het volgende:
Na afloop van een wk wedstrijd hoor je een versie van
Pet Shop Boys - Go West of "Het is stil aan de overkant"![]()
Welk nummer is dat.
Geen dankquote:
Switch - A bit patchy ?quote:Op maandag 19 juni 2006 19:40 schreef Aurelium het volgende:
ik ben op zoek naar die dance remix die nu veel gedraaid wordt. This een cover ofzo van dat nummer van missy elliot, we can run this.
Anyone?
Fort Minor - Where'd You Goquote:Op maandag 19 juni 2006 23:30 schreef Dr_R het volgende:
Hej!
Weet iemand hoe de nieuwe single van één van de bandleden van Linkin Park heet? Nummer deed me denken aan Stan van Eminem ft Dido. Anyone?
Thnx!
quote:Op maandag 19 juni 2006 22:57 schreef VivOo. het volgende:
ik zoek een reggea nummer
ik weet niet hoe het heet maar het gaat ongeveer zo:
you're so beautifull.. you're so fine.. you're atractive(of zoiets) girl you should be mine heey heey
en heb al op songteksten gezocht maar kan heb niet echt vinden.. kan iemand me helpen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |