quote:Ik kreeg net 4-1 door voor Nederland
Ik zei thuis van. Nederland gaat met 4-1 winnen
Dus we zitten op gelijke hoogte displission
Ik zei ook dat ze voetbal op hoog niveau gaan spelen, dat het echt klasse spel gaat worden straks. Maar ik kan fout zitten.
Zo goed in voorspellingen ben ik ook alweer niet. Anders had ik de juiste lotto allang ingevuld. Laatste keer lotto was 4 goed uit 6
quote:Op zondag 11 juni 2006 11:01 schreef displission het volgende:
ik stel voor dat je hier de komende wedstrijden van het nederlands elftal gaat voorspellen..
quote:
quote:Op zondag 11 juni 2006 11:20 schreef Dromenvanger het volgende:
Onafhankelijk van elkaar schijnbaar, hoewel ik niet alles weet ervan.
Laatste tijd zie je vaker landen onafhankelijk worden van elkaar. Pas geleden zag ik nog mensen massaal feesten op straat vanwege onafhankelijkheid.
Omdat we hier allemaal doen of we Nostradamus zijn.quote:Op zondag 11 juni 2006 11:45 schreef Rikkert het volgende:
Waarom staat dit niet in het wk forum?
Ha!quote:Op zondag 11 juni 2006 11:04 schreef Biancavia het volgende:
1-0 voor Nederland voor de rust, en 3-1 voor Nederland als het afgelopen is.
ik denk datj ij met de rust gelijk gaat hebben...quote:Op zondag 11 juni 2006 11:04 schreef Biancavia het volgende:
1-0 voor Nederland voor de rust, en 3-1 voor Nederland als het afgelopen is.
Ik had gelijk! Ik had gelijk!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:12 schreef Rasing het volgende:
1-0 voor Nederland, Robben, 18e minuut.
quote:Op zondag 11 juni 2006 17:29 schreef Rasing het volgende:
[..]
Ik had gelijk! Ik had gelijk!
Hela, wie heeft mijn originele post weggehaald?
Zei ik 3-2 Ned.? Ik bedoelde natuurlijk te zeggen 1-0, die bijna-goals hadden er echt in moeten gaan!quote:Op zondag 11 juni 2006 17:29 schreef Rasing het volgende:
1 groot complot..quote:Op zondag 11 juni 2006 17:29 schreef Rasing het volgende:
[..]
pff je voorzag dit topic niet eens?quote:Op zondag 11 juni 2006 20:33 schreef VarsesteR het volgende:
Ik had het goedjammer dat ik dit topic niet eerder gezien heb, anders had ik vanochtend al gezegd dat het 1-0 zou worden had niemand meer hoeven kijken.
mwhaha hoe fout man:Pquote:
quote:Op zondag 11 juni 2006 23:08 schreef sweetgirly het volgende:
Kroatië tegen Brazilië
2 - 1 voor Kroatië![]()
wishfull thinking![]()
1 - 0 voor NL had ik al voorspeldna de wedstrijd
Waarom quote je me nouquote:Op maandag 12 juni 2006 13:39 schreef Yozzz het volgende:
Ik sluit me ook aan bij je voorspelling. Ik heb mn shirtje van kroatië al weer aanquote:Op maandag 12 juni 2006 17:55 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Waarom quote je me nou
Oh, ik zie het al, je hebt van de C een K gemaakt.
Maar dat komt omdat ik altijd Croatia! zeg![]()
NL - Ivoorkust wordt 1 - 3, voor Ivoorkust.. sorry
Die Afrikanen kunnen sneller rennen.
Ze zijn ook beter bestand tegen de hittequote:Op maandag 12 juni 2006 19:24 schreef Dromenvanger het volgende:
Afrikanen kunnen inderdaad sneller rennen
Run Africa Run!!!!
quote:Op maandag 12 juni 2006 20:15 schreef Yozzz het volgende:
Ik sluit me ook aan bij je voorspelling. Ik heb mn shirtje van kroatië al weer aan
Het wk winnen? Hoogst onwaarschijnlijk, ze mogen blij zijn als er 1 de 2e ronde haaltquote:Op maandag 12 juni 2006 23:21 schreef sweetgirly het volgende:
Heb zelfs gezegd dat er een Afrikaans land zou gaan winnen, welke weet ik alleen niet..
Dit is truth, de plek waar onwaarschijnllijkheid realiteit kan worden of zijnquote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het wk winnen? Hoogst onwaarschijnlijk, ze mogen blij zijn als er 1 de 2e ronde haalt.
Of zullen we op fok! spreuken gaan uitsprekenquote:Op maandag 12 juni 2006 20:31 schreef The_Shining het volgende:
Had iemand trouwens ook op tv die priester gezien die voor het Ivoorkust team met spreuken en bezweringen de uitkomst positief wil beinvloeden? Zullen we Jomanda dan inzetten om die priester in te stralen?
Ik dacht precies hetzelfde.quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:40 schreef DonGorgon het volgende:
Ik hoef niet te channelen of whatever... Ik weet gewoon de uitslag
Rust: Nederland 0 - Ivoorkust 1
Eind: Nederland 2 - Ivoorkust 1
Ik heb weer gedroomd dat ze met 2-0 winnen, dus dat heft mekaar weer opquote:Op vrijdag 16 juni 2006 10:14 schreef Dromenvanger het volgende:
Vannacht gedroomd dat Nederland verliest, met hoeveel ze verliezen weet ik niet, ik dacht met 2-0. En ik kreeg te horen dat ik niet te zwaar supporter moest zijn omdat de spelers zich niet genoeg inzetten. In de droom kreeg ik te horen dat veel spelers erg lui zijn op het veld. En dat is ook een beetje waar, de spelers zetten zich geen 200 procent in op het veld, de spelers zijn vaker lui. Dat merk ik althans op vaker, dat ze lui zijn als het ware.
Dan span ik me teveel inquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:04 schreef VarsesteR het volgende:
[..]
Ik heb weer gedroomd dat ze met 2-0 winnen, dus dat heft mekaar weer op![]()
Maar hoezo mag je geen zware supporter zijn voor een lui team?
Maar geen keeper te bekennenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:13 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ben nog steeds fan, maar ik mis een man als Davids in het team. Ik zie geen pit-bull op het veld staan. Hoe zou het Nederlandselftal zijn met 11 Davids erin?? Echte jagers die de bal keihard opjagen.
quote:
Ik combineer het onzinnige met de zin. Is een hele relaxte manier van levenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:00 schreef displission het volgende:
haha dv jij bent echt komisch en tegelijk ontzettend serieus!! ik blijf bij mijn 4-0 !!
en ga nu niet vragen voor wie
Geen maar!quote:2-0 Nederland kreeg ik net door. 2-0 Voor nederland. Eerste doelpant in de 23ste minuut en tweede doelpunt in de 48 ste minuut.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door 6833-228 op 16-06-2006 18:57:44 ]You realize that there's no point in doing anything if nobody's watching.
You wonder, if there had been a low turnout at the crucifixtion, would they have rescheduled?
We have a winnerquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:08 schreef DarKZeN het volgende:
Ik voorspel Hollanda Argentia 0-0
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |