Ik ben benieuwd
![]()
Ik hoop dat ze goed combinatie spel gaan spelen. Ik had het wel over luiheid, maar als je de bal goed laat circuleren hoef je niet eens 200 procent te geven. Geef je de bal niet uit handen ( uit voeten kan ik beter zeggen ) dan kun je op je gemak alles uitspelen en scoren.
Dat ik zei dat het lui overkomt dat is wanneer ze de bal kwijt raken en de bal moeten heroveren. Dan doen ze het spel van de tegenstander niet goed genoeg storen.
Met luiheid bedoel ik ook dat ze niet altijd hard genoeg rennen op een bal. Ze lijken soms zo langzaam te rennen.
Geldt niet voor alle spelers natuurlijk.
Als ze zorgen dat ze goed combineren en ze raken de bal niet kwijt, dan winnen ze misschien met 6-0.
Dus dan zeg ik nu dat het 6-0 wordt
![]()
Weer een andere voorspelling
![]()
Maar het is nog altijd aan de spelers, de spelers moeten het inzicht hebben op het veld, en de spelers moeten scoren
![]()
Goal
Goal
Goal
Goal
Goal
Goal
Ik kan voorspellen dat het klasse voetbal gaat worden, wereld-klasse. Maar dat is dan een voorspelling op basis van wat ik wil zien gebeuren
Als het aan mij ligt hebben ze 95 % bal-bezit de hele wedstrijd
![]()
Ik hoop niet dat ze straks weer terug gaan spelen, dat doen ze vaker. Dan spelen ze terug naar de keeper vaker en als ik dat spel zie gebeuren, dan heb ik de neiging om te stoppen met kijken. Als ze terug blijven spelen en niet vooruit spelen dus.
Dat terug spelen naar de keeper zal wel een reden hebben. Misschien weten ze geen gat te vinden om vooruit te spelen. Waarom spelen ze anders zo vaak terug naar de keeper
![]()
Mijn pa kan zich daar ook gruwelijk om ergeren, als de bal wordt terug gespeeld dus. Dan is het geen mooi voetbal meer.
Het motto moet zijn: " Aanvalluh!!!!!!!!!!!!!!!"